Friday, May 9, 2014

Read all about it.

 Jsou dny kdy mám co říct, ty určitě znáte a kolikrát i hodně z vás reaguje na to co jsem napsala, což je jedna z nejlepších věcí, která se mi díky tomu děje. Je to až nepopsatelný pocit, který díky tomu co napíšu a kolikrát vyfotím, zažívám. Momentálně je to něco co mi dává jistý smysl. Za tu dobu co všechno tohle dělám jsem dostala hromadu nádherných vzkazů, které mě povzbudily a poslední dobou dostávám vzkazy s tím, že díky mě se cítíte líp. Hlavně pro tohle mi to dává smysl. Celý ten proces, kterým jsme prošla to všechno mi dalo plno vzpomínek, plno zkušeností a hlavně přátel, ty bych prostě bez blogu neměla. Tohle všechno v malém rozsahu shrnuje proč to pořád dokola dělám. I když hodně lidí by to nevěřilo pokaždé když něco píšu dávám si daleko víc záležet, upřímně se usmívám a doufám v to, že pro vás to bude mít takovou hodnotu a ten pomyslný "smysl" stejně jako pro mě. (A jako jedinou povedenou fotku považuju tu s mým zadkem a to vznikla náhodně, zbytek přesvícený)












top,pants-H&M, shirt-lindex, shoes-converse

32 comments:

  1. Krásna košeľa a tričko <33 Vždy rada čítam to čo napíšeš, ja tam napíšem vždy max. štyri vety (som veľmi výrečný typ :D) predtým si vždy hovorím čo všetko tam napíšem a keď už som na bloggery tak to vyzerá: Tak ahojte, mám to a to na sebe, tak čau. Preto tak obdivujem tvoju schopnosť napísať sa tak rozpísať :))

    ReplyDelete
  2. jsi krásná, máš krásné fotky a tvé texty jsou úžasné,miluju jak píšeš! <3

    ReplyDelete
  3. mám moc rada keď bloger napíše zmysluplný "pokec" ku svojmu príspevku. pozerať sa na fotky je síce pekné, ale prečítať si to čo máš na mysli je krajšie a lepšie. je super, že si na tom dávaš záležať, je to vidno a mnohé baby by si mali brať príklad, pretože súhlasím s Nikolou. niekedy je lepšie nič než niečo čo nedáva zmysel :D ty sa toho však báť nemusíš, píšeš fakt zaujímavo

    ReplyDelete
  4. úplne krásny fotky, super outfit a navyše milujem čítať to, čo ty napíšeš! Len tak ďalej. :) ♥

    ReplyDelete
  5. o bože, ty si tak strašně moc krásná! :D :)

    ReplyDelete
  6. Si fakt moc zlaté dievča :) .. Poznám Ťa len z blogu, z toho čo píšeš a z Tvojich fotiek, no si mi sympatickejšia, než ľudia, ktorých poznám, ktorí ma dennodenne obklopujú. To čo píšeš dáva zmysel, máš na blogu fakt skvelé fotky a nie je to odfláknuté (to sa o tom mojom asi ani povedať nedá). :) Si asi moja najobľúbenejšia bloggerka a držím Ti palce do budúcna :) ♥

    Silver Of a Lake

    ReplyDelete
  7. Sekne ti to! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Tvoje články sú vždy tak perfektné <3 otešilo by ma ak by ste sa zapojili do giveaway na mojom blogu :) http://bbizzzle.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. Péťo jsem šťastná za Tebe, že na blog píšeš ráda a těší Tě komentáře od všech čtenářů. Víš Tvůj blog je pro mě něčím výjimečný. Jednak proto, že do psaní i focení dáváš velkou část své osobnosti, nepíšeš jen prázdnou omáčku, jak to řada lidí má v oblibě, jen aby ''zaplnili'' :D. Naopak...vždycky, když čtu Tvé texty, je mi krásně a říkám si, jak se těším, až Tě zase (snad v létě :-) ) uvidím.

    ReplyDelete
  10. Anonymous19:11

    Páči sa mi ako si sa zmenila. Teraz si celá taká vysmiata a vyžaruje z teba optimizmus. Ty mi normálne dokážeš zdvihnúť náladu, za čo ti ďakujem :) Viem, že sa to netýka konkrétne toho príspevku, ale tiež sa mi veľmi páči tvoja úprimnosť ohľadom zubov, že jednoducho nie sú také aké si si ich vysnila. Ja to mám tiež podobne. Za tú všetku bolesť čo som prežila, som si zaslúžila krajšie zúbky. Istý čas som sa dokonca hanbila usmievať. Podľa môjho názoru ty máš krásne zúbky :) Ja by som také chcela :) A ešte jedna dobrá rada na záver... dávaj si prosím pozor hlavne na tvrdé čokolády, ja som sa do jednej takej s chuťou zahryzla a doplatila som na to. Zuby sa mi posunuli trošičku dopredu. Som na seba strašne nahnevaná a nechcem, aby sa ti stalo niečo podobné :) Našťastie si to nikto nevšimol a ty si prvý človek ktorému som sa s tým (takto verejne) priznala :D Ok so take care :-** Zbožňujem ťa a tvoj blog tiež <3

    ReplyDelete
  11. Krásné fotečky ;) Ta se zadkem je fakt nej, hihi :D

    ReplyDelete
  12. Ty máš vždy tak premyslený text, to si zausluzi obdiv ! A fotky ? Tie sú stále úžasne . Tvoj blog je veľmi inšpiratívny .
    Collapseoffashion.blogspot.sk

    ReplyDelete
  13. Anonymous20:05

    Peti, važně jsi spokojená s tím, jak se oblékáš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, ze jo, jinak bych to nenosila, to co mam na sobě jsem proste a jednoduše cela ja :)

      Delete
  14. myslim, ze ikdyz pises, ze ty fotky jsou presviceny, tak je to dela zase zajimavejsi...A ty jsi proste hezka na vsech fotkach :)

    ReplyDelete
  15. Mě se fotky líbí, víc než jindy. Myslím, že ses hodně změnila. Kdysi si psala o tom, jak máš špatnou náladu a že jseš sama. Upřímně, špatně se to četlo. Teď to je super, jde vidět, jak tě to baví a že ti na tom záleží a máš své čtenáře ráda. Jseš samý úsměv, ikdyž nemáš perfektní zuby, netajíš to. Všichni taky pořád něco mají protí mám zubům, že bych měla nosit rovnátka, ale nechci. V mém případě je to jen estetická vada. Bála jsem se usmívat, říkali mi, že nemám hezký úsměv. Jen díky blogu se už nebojím smát. Lidé mi píšou, že mám krásný úsměv. Podle nich americký. Tak nevím, čím to je, že kamarádi a známí mají nějaký problém a čtenářům se všechno líbí.

    ReplyDelete
  16. jsi vážně super! za tu dobu, co tě sleduju, ses vážně změnila.. bylo to poznat na tom, jak píšeš a co píšeš, bylo to vidět i na fotkách :) získávala jsi prostě čím dál tím víc optimismu a to bylo super! myslím, že tím jsi pro hodně lidí velkým vzorem :) jen tak dál, máš super blog :)

    ReplyDelete
  17. vypadáš fakt moc štastně! Můžu se zeptat na tvůj "recept" já naopak nyní prožívám dosti bolestivé a chmurné období :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky se mnou neni porad takova zábava s dost casto ani nebyla, změnila jsem se rychle. Příkladam to hlavne lidem okolo me a takovému tomu pocitu, ze vsechno ma smysl, ten jsem v sobě dřív neměla. Zaručeně zkus vic hledat veci, ktere jsou vesele, změn neco a neschovavej se, to je uplne na nic a uvidíš, výsledek bude veselý :)

      Delete
  18. Jsi kočička, ty kratší vlasy ti sluší! A kdy dáme rendez-vous hm? :)

    ReplyDelete
  19. překrásné fotky :)) moc se mi líbí

    ReplyDelete
  20. Jsi skvělá!!! :) A fotky jsou náhodou moc zajímavé!!! ♥

    ReplyDelete
  21. Moc ti to sluší, na každé té fotce :) Ty kalhoty jsou super :)
    Jinak ta poslední fotka vypadá jako z reklamy na converse :D :)

    ReplyDelete
  22. no.. kdybych mívala fotky přesvícené jen takhle, tak si pískám! :D mě se naopak dneska líbí úplně všechny :))
    a nečekala bych, že to řeknu, protože jsem zastánce "maxi" dlouhých vlasů - ale ty kratší Ti prostě neuvěřitelně sluší! :))

    ReplyDelete
  23. Krásné fotky ! :)

    ReplyDelete
  24. Mně se ty fotky moc líbí! Vypadají o to víc letně :) já právě s tímto mám na blogu trochu problém, dost přemýšlím, zda to má nějaký smysl a snažím se přijít na to, o čem bych měla psát, aby to smysl mělo :)

    ReplyDelete
  25. nuuuu ♥ zbožnuju tě, krásněě jsi to napsala

    ReplyDelete
  26. Napísala si to veľmi krásne :)) Tvoj blog čítam už dosť dlho a veľmi som si ťa obľúbila... si fakt úžasná a určite pokračuj v tom, čo robíš :3 ^_^

    ReplyDelete
  27. Anonymous12:56

    Se divím, že Ti rodiče dovolují se tak předvádět..... Je to trapný blog, za par let se budeš SNAD stydět!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jediný kdo se tady předvádí jsi ty (pochybuju o tom, že jsi vůbec starší, než já), já si můžu dělat celkem co chci, nemám se za co stydět to spíš ty se nad sebou zamysli, bod za anonymní odvahu, tohle umí úplně každý :D

      Delete
  28. Prekrásne fotky, hlavne do tej prvej som sa úplne zamilovala! :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.