Saturday, May 3, 2014

Love your curves and all your edges.

 Po více než měsíci jsem se sebrala odvahu, stativ a odložila na pár hodin lenost a šla vytvořit něco co by vyjádřilo mé momentální pocity. Musím poznamenat to, že si neumím vybrat den ani čas. Ještě včera bylo poměrně teplo, ale dnes foukal vítr a teplota se přibližovala spíš té zimní. Moje oči jsou menší než normálně díky včerejší superakci (plánovala jsem objevit se doma po půlnoci), jako vtip by se to uchytilo, jelikož o půl čtvrté ráno jsem si umývala vlasy a usínala ve čtyři se zpěvem ptáků, což byl jeden z nejdivnějších pocitů vůbec. Připadám si jako věčný optimista. Od pondělí mi přetrvává pocit léta, prázdnin a taky menší dezorientace v čase a dnech v týdnu (to značí, že byl narušen můj stereotyp). Dnes ráno jsem si prostě nemohla vzpomenout co je za den.









40 comments:

  1. Krásné fotky <3

    ReplyDelete
  2. Bunda je skvělá a ty kalhoty<333

    ReplyDelete
  3. nádherný fotky! :)

    ReplyDelete
  4. Ty fotky jsou úžasný :) Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  5. Wow tie fotky,tvoje vlasy,tvoje všetkoo. Si krásna fakt!

    ReplyDelete
  6. úžasné fotky, si perfektná! :)

    ReplyDelete
  7. Prostě úžasné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. nejlepší, nejlepší, NEJLEPŠÍ! fotky ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  9. jsi nádherná! <3

    ReplyDelete
  10. Anonymous16:26

    Pěkné triko;) Psala jsem ti o legínách v minulém postu, mohu vědět proč by sis nikdy legíny nekoupila?:) B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bych si je nekoupila kvuli sve postavě, nemam na to nosit leginy, jo kdybych vypadala jako ta na fotce tak v pohode, ale kvuli postavě legii by nosím jen na sport a v podstatě moc nepodporuju nošení jiných, nez sportovních :)

      Delete
  11. perfektné, perfektné!

    ReplyDelete
  12. aspoň usínáš za zpěvu ptáků, protože jsi přišla pozdě z party, a ne protože jsi celou noc koukala na chirurgy :D
    krásný fotky!:)

    ReplyDelete
  13. Úžasné fotky!!! :) Sluší ti to! ♥

    ReplyDelete
  14. já tě fakt zbožňuju ♥♥♥
    já teď dva týdny prázdniny vlastně mám, takže taky nevím co je za den a být optimistou je strašně fajn :)
    ady.

    ReplyDelete
  15. crop top a kalhoty jsou úžasné :D můžu se zeptat odkud máš džíny ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz strasne dlouho z choies.com :)

      Delete
  16. Anonymous17:19

    jsi vážně nádherná! strašně se mi líbí nejenom jak jsi oblečená,ale hlavně tvoje oči + vlasy..jsi prostě úžasná :) můžu s zeptat odkuď je ten crop top? mám asi čtyři,ale nikde nemůžu najít s podobným vzorem..) předem děkuju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju toho si vazim <3 mam ho z Francie z pull&bear byl tam posledni, ale tak v Česku se treba jeste najdou :)

      Delete
  17. neuvěřitelný, co dokážeš vykouzlit sama a se stativem!

    ReplyDelete
  18. Ten top je strašně pěknej :) a chtěla bych po párty vypadat jako ty ,já se vždycky spíš podobám zombie :D

    ReplyDelete
  19. moc krásný fotky- jsou pěkně barevný ! :-)

    ReplyDelete
  20. Anonymous17:57

    vždy jen čtu příspěvky a sleduju fotky, nikdy nepíšu...ale dneska už musím, jsi nádherná, vyzařuje z tebe něco úplně nepopsatelného :) jo a máš skvělý břicho :D

    ReplyDelete
  21. Ty si taký krásny zlatuch! Úsmev tu veľmi pristane <3

    ReplyDelete
  22. jéé :) ty fotky jsou dokonalé :)

    ReplyDelete
  23. Jsi kouzelný člověk...vyzařuje z Tebe něco fantastického, nepopsatelného ♥

    ReplyDelete
  24. Ty jsi zlatíčkoooo, skvělý fotky! ;)

    ReplyDelete
  25. Krásný fotky, fakt! To se mi taky stává, že nevím co je za den!! ;)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  26. ty džíny ti strašně sedí!

    ReplyDelete
  27. Dneska jsi úplně krásně napsala své pocity. Nevím proč, měla sem z toho po přečtení takový zvláštní příjemný pocit :D

    ReplyDelete
  28. Fotky sú krásne:) a optimizmus ti závidím, snažím sa od začiatku tohoto roku myslieť pozitívne ale občas sa to proste nedarí, veci nejdú tak ako by mali atď atď... Ale snažím sa byť šťastná, a takisto aby aj ľudia okolo mňa boli šťastní a to je ,myslím, hlavné ! :-)

    ReplyDelete
  29. Skvelé fotky! :) nádherny crop top <3

    ReplyDelete
  30. já se každým příspěvkem zamilovávám čím dál víc!♥ :)

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. pristane ti to <3 a bundu by som si takúto prosila :D

    ReplyDelete
  33. Já miluji ten top!

    ReplyDelete
  34. Ahoj, máš moc hezký blog:) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.