Monday, May 26, 2014

Forever young.

Jsem přesvědčená, že v dnešním článku se nic nového nedozvíte, víc než s fotkou v kostele už asi nikoho nepobouřím (můžu se pokusit), ne samozřejmě ráda vtipkuju. Prostě jako vždycky, trochu míň fotek ze zrcadlovky, jelikož jsem poslední týdny žila víc venku než doma a tak jsem neměla tolik příležitostí fotit. Zažili jsme společně skvělé víkendy, snědli hromady (kila) jídla-nejlepšího v mém životě, prožili další francouzský týden, smáli se a nepochopitelně snapchatovali. Tohle je momentálně můj život. Jen se omlouvám za to jídlo, chytla mě druhá míza.

 avokádová a domácí chleba, banánovomandlové smoothie
 seitan, cuketové pyré, pasta ze sušených rajčat
 domácí granola, jogurt, banánovonektarinkové smoothie
 tohle dělám celý týden
 brokolicové pyré, zeleninový špíz s tempehem
 takhle vzpomínám
 domácí čokokaramelová granola
 bramborová kaše, cizrnové placky, okurek
 Majáles <3
 jogurt, granola, ořechové máslíčko, lotus sušenka
 such a sweetie
 brokolicová polévka
 perfektní západ slunce
 nějaký ten "sendvič"
 Amadeus (na stole)
 banánový chlebíček pokus tak stopadesát


 granola, jogurt, jablečnoskořicová taštička, smoothie
 brodění 
 máme jednu s ptakopyskem na náměstí

 netestováno na zvířatech

 domácí svíčková, celozrnné knedlíky (jím jak vypadám, vypadám jak jím)
 ostružinovomalinová zmrzlina
takhle mě vidí všichni okolo
 jogurt, granola, máslíčko ze sušenek, máslíčko z ořechů
 včera jsem se nechtěně opálila
 rýžové nudle, karamelizovaná paprika
dnešní úlovky
Jak to asi vypadlo když jsme se "brodili" Brodem. Sedm hodin na nohou, neustávající déšt, 15 km a fyzicky náročné úkoly (následovaly i ty náročné na myšlení, tam jsme to vzdali). Každopádně podoba jistých osob je zcela náhodná jak jinak. Teď se přihlásí ten kdo ještě neviděl Peťu v kapuci. A přežili jsme všichni, někteří teda jen napůl.

31 comments:

  1. miluju tvoje selfie,jsi tak překrásná! <3

    ReplyDelete
  2. jak karamelizuješ tu papriku? hodně hodně hooodně inspirace, co nedřív si musím udělat vlastní granolu! a na banánovomandlových smoothies bych možná zvládla i žít, ach, mňaaam
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pánev+papriky+cukr a je hotovo :)

      Delete
  3. Z tvojích postov dostávam hlad :D Opät skvely random a tvoje úlovky sú super :)

    ReplyDelete
  4. to si děláš srandu s tím jídlem, takový dobroty!:) A ta svíčková - musíš být fakt šikovná:D! :))

    ReplyDelete
  5. To je hrozný boom s tím avokádem, něco mi říká, že mně by to nechutnalo..Jó zato ta svíčková♥♥

    ReplyDelete
  6. Ach slintám vždy když vidím fotky jídla :D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. to jídlo je božský :) na domácí granolu se chystám už dlouho!

    ReplyDelete
  8. Hrozně se mi líbí tvoje jídla :D Úplně v každém článku je něco, co jsem nikdy nejedla! A všechno bych to samozřejmě chtěla ochutnat :D A ta nová košile vypadá suprově!

    ReplyDelete
  9. mám teď kvůli tobě hlad:D skvělý fotky, jako vždycky:))

    ReplyDelete
  10. můžu se zeptat kde jsi byla na majálese ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně, u nás v Uherském Brodě :)

      Delete
  11. jee super fotky :) hrozne rada bych jedla tak zdrave jako ty, ale asi bych to nezvladla :/

    ReplyDelete
  12. Miluju tvůj blog! Fakt krásné fotky! <3

    wall-between-us.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. Ach bože!<33 Péťo, ty už to jídlo nefoť! Musela bych se k tobě snad nastěhovat abys mě krmila, nebo zkus napsat kuchařku:D

    ReplyDelete
  14. Vždycky když jdu k tobě vidím tady něco dobrýho a dostanu na to chuť :D To domácí musli musím taky zkusit!

    ReplyDelete
  15. Ja mam tyhle tvoje clanky tak rada!!!:P

    ReplyDelete
  16. Jééé, parádní fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  17. nechápu, jak může všechno tvoje jídlo vypadat tak dobře! :D

    ReplyDelete
  18. Všechny ty domácí mňamky ! tolik zdravé inspirace najdu vždy jen u tebe :)

    ReplyDelete
  19. prečo ja nikdy nie som na selfie fotkách taká pekná :( :D Krásne fotky a stým západom slnka ...uňo ňuňo :)

    ReplyDelete
  20. Tempeh zbožňuju! Mňam! A majáles byl letos taky skvělý, víc užít jsem si ho nemohla! ;)

    ReplyDelete
  21. To jídlo! Nejvíc se mi líbí ty smoothie, ňami :) a máš krásný vlasy!
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  22. Chjoo, zase mám hlad :// :D ale všechno vypadá naprosto chutně, báječně a ty taky :)! <3

    ReplyDelete
  23. Tak. A já můžu jít večeřet znova. :D

    ReplyDelete
  24. Na fotkách jde vidět, jak si teď užíváš a je to super! :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous15:07

    Ahoj Peťo můžu se zeptat jak děláš tu granolu?? Děkuju B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, smíchám vločky, semínka, oříšky, sušené ovoce a poleju agáve sirupem, olejem vložím na pečici papír a plech, pecu dozlatova a míchám občas :)

      Delete
  26. ta poslední mě dostala snad úplně nejvíc , jinak ty pohyby venku ti závidím momentálně hlavně tedkom když je u nás venku tak hnusně

    ReplyDelete
  27. zboznuju tvoje posty!

    ReplyDelete
  28. To máslíčko ze sušenek, to je z těch Lotusek?

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.