Thursday, May 29, 2014

Asian food.

Když vařím, tak zpravidla jen ve stresu (a potom ještě když mám hlad), protože to jde nejlíp. Středa byla jasný den ve znamení učení do dějepisu a tak jsem nakoupila pár surovin a vrhla se na "závitky", večer ještě následoval oreo cheesecake. Rozhodně netvrdím, že to vypadá, tak jak má, nejsem z Asie (což mě mrzí, ty jídla zbožňuju), každopádně moje oči mohou být někdy matoucí (vtip si neodpustím nikdy). Je to strašně jednoduché, teda moje verze jen to balení a smažení zabralo ty dvě hodiny, (mezitím jsem stihla ještě plno věcí).


 Potřebujeme:
-zeleninu podle toho co chcete, můžete, máte doma nebo máte rádi (já jsem použila mrkev, papriku, jarní cibulku a docela by se hodilo i zelí, které jsem teda doma neměla)
-rýžové nudle (vlasové)
-rýžový papír
-vodu
-sojovou omáčku (používám shoyu ze zdravé výživy)



Postup:
(Začátek je snad jasný, nastrouhat mrkev, nakrájet papriku, cibulku a smíchat s namočenými nudlemi podle návodu plus sojovou omáčku)
Tam to pro mě bylo ze začátku dost zapeklité a tak jsem googlila a nakonec sledovala videa na youtube. Poprala jsem se s tím a hned první vyšel, nebylo to vůbec tak strašné. První krok je namočit/navlhčit rýžový papír a dát na místo kde na chvíli "nasákne" vodu a změkne. Následovala menší hrst nudlí a pokračovala jsem v balení přehnula a rolovala asi do půlky kde jsem papír ze stran přeložila a dorolovala (doporučuju to video). Krásně to drželo a pak jsem vesele smažila na pánvi v oleji.



 Určitě se nebojte to vyzkoušet u mě to byl první pokus a chutné to bylo (dala bych si i teď), ten tvar časem vypiluju možná i náplň vevnitř, ale rozhodně to dopadlo nad očekávání.

27 comments:

  1. Vyzerá to moc chutne,musím skúsit :)

    ReplyDelete
  2. Taková jídla mě úplně nelákají, ale zas obdivuju, jak to máš nafocený :))

    ReplyDelete
  3. vypadá to výborně! :)

    ReplyDelete
  4. Vypadá to úžasně! Doufám, že se tady budou recepty objevovat častěji! :D

    ReplyDelete
  5. to ej super! asijský jídla jsou mi nejbližší :) přesto že jsem blond :D ale takový indický a japonský omnomnom <33

    ReplyDelete
  6. ach mnaaaaam to mi snad delas schvalne ♥♥♥ jen me stve ze mi mamka nikdy neveri ze neco takovyho zvladnu udelat, takze si ty veci musim kupovat sama :D to je asi jedinej duvod proc jsem jeste nezkusila doma sushi :'(((( a mám stejnou 'ospalou' misku :D
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja taky kupuju casto, ze svého a nevadi mi to, pak kdyz to našim chutná tak mi to parkrat zaplatí a tak, určo vyzkoušej!! <3

      Delete
  7. No tak ty jsou boží! Já úplně miluju ty z Loving hutu, takže rozhodně testnu :D
    Já jsem zatím dělala jen ''syrovou'' variantu, bez tepelné úpravy a ty byly taky dokonalé :-)

    ReplyDelete
  8. Vyzerá to veľmi chutne, len škoda, že ja vôbec nejem zeleninu :DD

    ReplyDelete
  9. Anonymous18:53

    Můžu se prosím zeptat, jestli se to musí smažit, nebo se to dá jíst i "syrový"? Díky :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Můžeš i syrové, samozrejme, ale podle me to neni tak chutné jako osmazene :) záleží na tobe :)

      Delete
  10. vypadá to skvěle, musím vyzkoušet - já to kdysi zkoušela bez smažení a bylo to takové dost o ničem
    sice smažení asi není ultra zdravé, ale tak jednou za čas :))

    ReplyDelete
  11. na asijská jídla moc nejsem, ale ochutnal bych, to jo! vzhledově to nevypadá špatně!

    ReplyDelete
  12. To vypadá vážně skvěle! Asi si budu muset nakoupit suroviny a zkusit to :) Hlavně teda ten rýžový papír mě zaujal, ani nevím, kde se to dá sehnat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten koupíš vsude, klidne i v Kauflandu jako ja cca 40kc :)

      Delete
  13. NOMNOMNOM!!!!!!♥ miluju asii

    ReplyDelete
  14. To vypadá fantasticky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Podľa mňa to vyzerá super a určite to geniálne aj chutí :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  16. vypada to dobre, ja muzu sushi no, delame ho doma docela casto s hodne obmenama a chutna mi to, jinak obcas zajdu do asijskych fastfoodu, protoze miluju jak tam delaj ty nudle a je to hrozne levny a syty :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous14:36

    Vyzerá to úžasne :) ale zaujal ma aj ten oreocheesecake-na to receptík nebude? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestli chcete bude, je to strasne easy :)

      Delete
    2. Anonymous22:19

      Už sa neviem dočkať :) teším sa

      Delete
  18. Mňaaam, vyzerá to veľmi chutne!! :)

    ReplyDelete
  19. teda ty si vždycky dávám v čínské restauraci a nemůžu se jich nabažit! :D musím ty tvé vyzkoušet :3

    ReplyDelete
  20. jarní závitky jsem měla jednou, byly hrozně mastné a bolelo mě z nich břicho. tvůj recept ale vypadá krásně, o dost líp než tamty co jsem měla.

    ReplyDelete
  21. Vypadá to skvěle!!! :) ♥

    ReplyDelete
  22. Mňam, tak to bych si stoprocentně dala, vypadá to krásně :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.