Tuesday, April 8, 2014

Without braces.

Trvalo to pěkně dlouho, než jsem se dokázala pořádně smát, usmívat. Momentálně mám další důvod k narozeninám mi sundali rovnátka nechala jsem si i opravit trojky na dvojky a tak jsem momentálně odvařená z toho, že už nikdy ty kovové dráty v puse neuvidím. Je to neskutečný pocit, najednou jsem lehčí a připadám si tak obyčejná, ale zároveň svá a zajímavá. Rovnátka mi změnily vzhled i část mého života, navždycky budou taková pomyslná součást. (je mi jasné, že moje zuby nejsou dokonalé, rovné, přesné a ani nikdy nebudou, každopádně jsem spokojená!) A šťastná!








24 comments:

  1. Anonymous14:41

    Krásna :) rovanko so strojčekom ako bez neho :)

    ReplyDelete
  2. Nádherný úsmev ♥ (a skvelé brucho) :-)

    ReplyDelete
  3. ta druhá fotka je tak dokonalá! ♥ sluší ti to.

    ReplyDelete
  4. Jsi strašně, strašně, STRAŠNĚ MOC krásná! <3

    ReplyDelete
  5. jéj si krásna :)) tiež mi majú teraz niekedy dávať dole tak sa tešíím :D

    ReplyDelete
  6. Jééj! Vyzeráš super aj keď so strojčekom si bola tiež krásna. Ja mám tiež strojček, ale ešte si budem musieť počkať kým mi ho dajú dole...

    ReplyDelete
  7. Když se usmíváš, jsou to ještě krásnější fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. krásne fotky! :-)

    ReplyDelete
  9. ta 2. awwww <3
    ady.

    ReplyDelete
  10. Nádherný zoubky, sluší Ti to moc! Já bych je potřebovala jako sůl, ale mám z toho docela strach :)

    ReplyDelete
  11. čoooo vyzeráš úplne inak bez nich :O krásna len sa usmievaj !! :D

    ReplyDelete
  12. moc ti to sluší! :) i pro mě to bylo takový odlehčení, když mi sundali rovnátka a taky celkem změna po té dlouhé době, co jsem je měla :))

    ReplyDelete
  13. mě je taky sundali na narozeniny , taky jsem byla nadšená ale v určitých situacích mi občas i chyběly, každopádně nevím jestli to máš taky tak ale pro mě byl hrozný nezvyk najednou vidět svoje zuby :D byly nějak obří :D

    ReplyDelete
  14. jsi krásná.. s rovnátkama i bez :*

    ReplyDelete
  15. Je to nezvyk, k tobě rovnátka prostě patřily. :D Ale jsi nádherná i bez nich! :)

    ReplyDelete
  16. Máš krásnej úsměv! Taky mně přišlo, že pak vypadám jinak, tak nějak starší! ;)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  17. bože teď jsi úplně dokonalá,předtím taky,ale teď kompletně!! :D :O

    ReplyDelete
  18. dokonalost^^ znám ten pocit, když něco už není dál tvojí součástí, ta volnost.

    ReplyDelete
  19. Přesně tenhle pocit znám!!! :) Sundavali mi rovnátka v únoru... :D

    ReplyDelete
  20. Sluší ti to :)) krásné fotky♥

    ReplyDelete
  21. Anonymous13:39

    tyjo Peti, nemáš nějak popraskaný rty? uplně je mi to nepříjemný za tebe teď :D dobré jsou jelení luje s konopím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam a hrozne, nic mi nikdy nepomáhá a casto si je zapomínam natrit :) :D

      Delete

thank you so much for your opinion.