Wednesday, April 23, 2014

The sweetest thing.

Můj dosavadní život často hýřil pesimismem, byla jsem strašná a nejspíš nudná. Už na podzim jsem se rozhodla něco dělat, změnit se. Ale od teď jsem permanentně spokojená a šťastná. Uvědomuju si, že všechno navazuje na sebe, avšak za poslední tři měsíce jsem zažila snad to nejlepší co mohlo být. Začaly plesy, taneční skončily, viděla jsem víc filmů než za celý svůj život (shame on me), fotila jsem víc než dřív, mluvila, sundali mi rovnátka (konečně si nepřipadám jako 13letá školačka), zažila jsem nejúžasnější Francii, dostala nejkrásnější přání k narozeninám, přísahám žádný rok jsem nebyla tak šťastná. V sobotu mi připravili narozeninovou oslavu, kterou jsem vůbec nečekala (upřímně jsem se málem rozbrečela) nikdy za celých 16 let se mi to nestalo. Dostala jsem ty nejlepší, nejoriginálnější dárky, snědli jsme dva cheesecaky a v neděli jsem měla pocit, že jsem přibrala minimálně 5 kilo. Každopádně pro mě to byl jeden z nejlepších okamžiků. Teď už si můžu říct: "Je mi sedmnáct". Děkuju <3


 hlívové risotto
 plno manga
 <3
 nedělní, jen kvůli špatnému pocitu z minulého večera a Francie kdy jsem se neustále přežírala 
always like that
skleněné nudle, karamelizovaná cibule, zelenina, sojová omáčka (fotka je strašně tmavá, nebylo to až tak démonicky černé :D)

 k čemu jsou Velikonoce, jedině ke sportu nikde nikdo užívala jsem si to 
 včerejší chudý oběd, domácí pohankový chleba, rostlinná paštika, meruňkový džus
před kolonou jsem tunel výtahla a teď už mám zpátky 6mm 
 skleněné nudle, pečená zelenina, ananasový džus
 vzpomínky
 Francouzka
 pečená zelenina, kozí sýr, bageta
 těsně po návratu, první den mi byla pořád zima
 bik bok new in
 nejlepší half vegan pofrancouzská večere s nejmilejšíma <3
 spring time!
 moje první, vysněné
 domácí chleba grahamový, lotus pomazánka, ananasový džus

 tohle vycucknu za 2 minuty a stojí to 22kč
 bylo to vtipné když mi je bratr přivezl
 momentálně nic jiného než košile nenosím
 pro jistotu jsem si i do Francie nakoupila a byl to fajn nápad
 už je z něho pořádný králík (to neznamená, že ho někdo sní)
občas si připadám jako na vesnici
 mamka suší libeček na mé šňůrce od kalhot (představte si můj pohled)
dneska mi přišel poslední dárek k narozeninám

39 comments:

  1. máš supr výhled! fajn článek:)

    ReplyDelete
  2. Francúzska fotka nádherné a zajačik <33
    Milujem proste tvoje randomy <3 :D

    ReplyDelete
  3. miluju jak píšeš, jsem strašně ráda, že jsi šťastná :) všechno to jídlo bych zkusila a ty sojovy mlíčka mě strašně štvou tou cenou! jinak bych nepila nic jinýho asi <3
    ady

    ReplyDelete
  4. skvělý fotky!!! miluju ty tvoje jídla :D

    ReplyDelete
  5. to je skvely ze jsi takhle statsna, preju ti to :) A fotky jsou nadherny jako vzdycky :)

    ReplyDelete
  6. milujem tieto tvoje posty, fakt najdokonalejšie a najobľúbenejšie! <3

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  7. to je krásné a je skvělé že jsi konečně šťastná! <3

    ReplyDelete
  8. ty tvoje selfportrait fotky jsou nejúžasnější! <3 taky jsem byla o velikonocích na bruslích, nikde nikdo, a hlavně tam nikde nebyli ty páry co se drží za ruce a nemůžete kolem nich projet. :D krásný random! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Úplně ses trefila ja jsem si říkala tak abych neurazila nenapisu to :D sdílím stejne pocity

      Delete
  9. Překrásné fotky! Hlavně ty, kde jsi ty nebo jídlo!! :D♥ S tím jídlem jsi mi fakt nahnala chutě! :3 Zvláště na ty Milky, který naprosto zbožňuju, ty jsou prostě nej!! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Musím přiznat, že jak teď, jsem snad nikdy šťastná nebyla. Sice bohužel nestíhám blog, ale život si užívám opravdu co to jen jde!

    ReplyDelete
  11. Miluju ty tvoje fotky <3 jsi neuvěřitelně krásná! :) a je strašně super, že jsi šťastná ))

    ReplyDelete
  12. Ten tvůj králíček je boží :-) ♥ Jinak máš ještě mnohem krásnější úsměv, než předtím s rovnátkama :)

    ReplyDelete
  13. Máš skvělé fotky, selfie jsou nejlepší <3 :)
    madlenonderkova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. Je super, že se máš tak fájnově!:))
    Papiny vypadají senzačně, obdivuju ty pidi porcičky! :D

    ReplyDelete
  15. perfektné fotky :)))

    ReplyDelete
  16. Peti strasne moc ti to preju, jsi den ode dne krasnejsi :))

    ReplyDelete
  17. super fotky! máš prostě nejlepší random články ze všech :)) a jen tak dál, přeju hodně štěstí do dalších dní :))

    ReplyDelete
  18. Péťo to je tak nádherně optimistický článek, úplně z něho odkapává, jak jsi šťastná :D Moc přeji, ať to tak zůstane už napořád ! :)
    A k fotkám...♥! Nádherné! Mňam mango jsem měla dneska, je to geniální ovoce, že? A vidím milovnici skleněných nudlí se sojovkou :D Taky jsem na tu geniální kombinaci chutí přišla a nemůžu je přestat vařit (několikrát týdně :D)

    A na selfie fotkách jsi, Péťo, nádherná. Nevím jak to děláš, ale pravdu jsem si jistá, že jsi příspěvek od příspěvku krásnější..Máš neuvěřitelně zajímavý obličej,jistě by ses krásně kreslila na portréty :))

    ReplyDelete
  19. Ta první fotkaaaa ♥ Tyjo a ty skleněný nudle vypadají megahustě, to musím vyzkoušet někdy!

    ReplyDelete
  20. Krásné fotky!!! :) Jsi skvělá!!! :) Miluju tvoje články!!! ♥

    ReplyDelete
  21. ten úvod! ♥ to je tak krásný ♥ jsem ráda, že jsi štastná, je to na tobě vidět a moc ti to prospívá !!

    ReplyDelete
  22. To je krásný :)) Ať se ti daří dál dívat se na svět pozitivně! <3 Ty ořechové pasty a conversky závidím! :D

    ReplyDelete
  23. Fotky jsou nádherné, úvod překypuje optimismem, až z toho mám hned mnohem lepší náladu, ty vypadáš naprosto dokonale a já jsem jen ráda, že jsi štastná.

    PS: Já jsem asi sto let za opicema, ale ty jsi vegetariánka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz je tomu rok :) ale nepovažuju se za ni, jen nejim maso :)

      Delete
  24. Na té fotce jak s usmíváš jsi nejhezčí!! A spring time<33

    ReplyDelete
  25. super, milujem tie randomy! su super zaujimave :) a ta strava je pekna pestra aj bez mäsa (ja som tiež už 4mesiace a nechýba!)

    ReplyDelete
  26. myslím, že jsi stále krajšia peti :) a to jedlo vyzerá strašne dobre :D

    ReplyDelete
  27. jseš tak strašně pěkná Péťo :) a je super že ti všechno vychází,tak to má být! A to mango bych si teď fakt dala... teda spíš všechno bych si dala :D

    ReplyDelete
  28. To zní skvěle,moc hezky napsané..:)

    ReplyDelete
  29. Miluji milku :))) Tý jo kolečkové brusle bych měla taky vytáhnout a trošku se na nich doučit :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. Anonymous15:05

    Zavírej tu hubu, vypadáš jak jebnutá.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba mas pravdu, ale urcite nebudu delat to co mi porucis :D

      Delete
  31. Mňam, ty skleněný nudle <3
    Tyjo... pořád si nějak nemůžu zvyknout na tebe bez rovnátek:D :) Ale vypadá to skvěle! :)

    ReplyDelete
  32. Opravdu úžasné fotky a souhlasím, tvoje selfie jsou opravdu krásné! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.