Wednesday, April 30, 2014

Somewhere only we know.

Je to tak, že čím víc lidí o vás ví, čím víc lidí si na vás vzpomene, čím víc lidí sleduje váš blog tím větší pozor si z pravidla dáváte. Já myslím, že jsem jedna z těch, která si ten pozor zas tak nedává (úsměv). Možná někdy chceme aby to všechno ostatní věděli, nestydíme se za to a chceme na něco upozornit. Často si při psaní představuju jak se ostatní, které znám a vím, že na můj blog chodí tváří při čtení  všeho toho co pokaždé vymyslím. Za tu dobu co blog mám dokážu dost dobře poznat proč na mě dotyční tak zírají a tak nějak mám zmapované kdo můj blog zná a kdo ne. Tím pádem dokážu odhadnout co kdo si o mě myslí a co kdo ví, což je v podstatě fajn. I díky blogu momentálně žiju tak jak chci a jsem taková jaká jsem. Tímto jsem možná několik lidí překvapila a třeba budou někteří přemýšlet nad tím co právě přečetli a ti ostatní si stejně jen myslí, že je nikdy nemůžu odhalit. Tím pádem na vás čeká hromada fotek, které zachycují to přehlédnutelné, ale i to co si chci ponechat v hlavě.

 cizrnové lívance, kokosovoananasový džus
cutieeee
 dostala jsem se na nejvyšší level v koláčování (domácí korpus)

 už dlouho si říkám jak tuhle zeď pojmenuju, připravuju další šňůrku, jelikož tohle pro poslední tři roky života nestačí 
jedině avokádová
 jsem na sebe pyšná, narozeninové závody a třetí místo je fajn (otisk mého chrupu nalevo opomeňte)
naražený nos, perfektní
 čínské zelí, tempeh a sojové boby
rýžová s mandlovým, vlašským, kešu máslíčkem plus med

všechno se spláclo pode mě 

mám triko s kočičkama, hlavní pointa fotky
 domácí graham chleba, pomazánka, multivitamín
a co jsem si přivezla z Francie, hádám další posedlost
 dlouho tady žádná nebyla
watermelons
 <3
opisování dokončeno a sečteno, čistých 10 hodin práce
 setřídila jsem a svázala papíry
dnešní naprosto perfektní <3
 jak klasicky
 nejraději bych tím vším pěkně proběhla 
trochu jsem nakupovala, jako každý týden 
<3
proč je zelená má nejoblíbenější

35 comments:

  1. teda vy jste to dneska pěkně schytaly ! :D
    Zase báječná jidla ♥

    ReplyDelete
  2. úplně super post, jako vždy!♥na té 13 fotce ti to hrozně sekne a na té 23 máš nej triko!

    ReplyDelete
  3. veľmi pekný článok :33

    ReplyDelete
  4. Anonymous18:46

    mne trosku vadí ze ked sa tesím na tvoj novy clanok, tak fotky sa tu opakuju z instagramu a ze joj, ved som ich uz videla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snažím se dávat i ty co nebyly na insta, ale plno lidi je nevidělo a je to mozna tak 50% co jste uz viděli :)

      Delete
  5. Péťo vnímám to hodně podobně...dost mě baví sledovat, jak si ostatní lidi myslí, že nevím, že o mě ví :D :D Z reakcí lidí (pohledů a tak) je to děsně dobře poznat...vždycky si řeknu: Ha, vy myslíte, že nevím, že víte a užívám si to :D

    K fotkám...ach ♥ Jsi čím dál tím nádhernější, strašně se těším, až Tě uvidím na živo, jestli se uvidíme o prázdninách, jsem fakt zvědavá, do té doby budeš už tak krásná, že už krásnější nebudeš moci být :D :)

    Strašně se mi líbí fotka conversek v pampeliškách, je úplně boží...a musím se přiznat, že mě vždycky zahřeje, když vidím na Tvé šňůře balící papír s muffiny :-*

    ReplyDelete
  6. moc pekný post :)

    ReplyDelete
  7. 2. a 13. fotka nádherná <3 avokádová pomazánka a maslo alebo nátierka(?) z kaksíkov mnam :D

    ReplyDelete
  8. Bříško! <3 :D Jsi nejkrásnější! A tempeh miluju víc než tofu !

    ReplyDelete
  9. co třeba zeď slávy?

    ReplyDelete
  10. cítím to úplně stejně! občas mám pocit, že nekteří z okolí toho o mně víc mnohem mnohem víc, než já o nich, jenom kvůli blogu :D
    miluju tyhle tovje články ♥

    ReplyDelete
  11. přesně tak to mám z blogem i já:D vím, kdo ho čte a pak mě překvapují, že toho tolik vědí. :)) miluju tvoje randomy :)

    ReplyDelete
  12. ty jsi tak strašně nádherná!!! :)

    ReplyDelete
  13. Ty jíš takový úžasný věci! A ty lívanečky, hmmm, no myslím, že zítřejší volno je skvělý čas na upečení nějakých rakových lívančků! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. *takových lívanečků, samozřejmě :D

      Delete
  14. stála si krajšia a krajšia :))

    ReplyDelete
  15. Mně se strašně líbí tvůj způsob prezentace na blogu, Péťo :) bych Tě chtěla někdy vyfotit, protože seš tak krásná.. A taky vím, kdo čte náš blog a pořád se setkávám s narážkami typu "nenafotila bys náš outfit na blog" a tak dále :D

    ReplyDelete
  16. krásné fotky:) mám ráda random posty :)
    na těch fotkách vypadáš úžasně :)

    ReplyDelete
  17. Tu pomazánku jsem chtěla vždycky ochutnat! :) Taky si občas říkám, kdo všechno o našem blogu ví a myslím, že víc lidí, než si myslím, ale co, proto to děláme, ne? Abysme něco lidem napsali a je jedno jestli jsou to naprostí cizinci nebo lidi co známe. Super random, ale je moc dlouhej a já vždycky zapomenu, co jsem ti k čemu chtěla napsat! Tak třeba super jídlo a fotka s kočičím tričkem je nejlepší, hrozně tam jsou vidět! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  18. Jak vždy máš užasný fotky!:)

    ReplyDelete
  19. Ty jsi prostě nejlepší!!! :) Miluju všechny tvoje fotky! ♥

    ReplyDelete
  20. Ty fotky jsou úžasný :) Strašně ráda sem chodím a dívám se na ně, máš na focení talent :)) A na psaní taky, pochopitelně :D
    Jinak ten koláč se mi moc líbí :) Co v něm všechno je? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to jenom sýr asi tři druhy plus zakysana smetana a cibule opecena s chilli :)

      Delete
  21. To co jsi napsala presne vystihlo moje pocity z psani blogu! Mam to uplne stejne. A ten kolac vypada strasne dobre, palec hore! Vlastne vsechny ty fotky se mi moc libi!:P

    ReplyDelete
  22. Lotus pomazánka je nejlepší, opět skvělé fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  23. prosim prosim založ si nějakou vegetarianskou/veganskou restauraci a já se tam nastěhuju a budu ti dělat veeeelikou tržbu <3
    ady.

    ReplyDelete
  24. Mě to stále připadá hrozně divné, když si představím, že můj blog sledují i lidé, kteří mě znají osobně :D Doufám, že jich moc není. Ale zatím jsem vždy od lidí, kteří můj blog viděli, slyšela jen chválu, což mě neskutečně potěšilo :)
    Tvoje fotky jsou prostě boží! <3

    ReplyDelete
  25. naše poslední zvonění bylo taky skvělý <3

    ReplyDelete
  26. Tvoje randomy jsou fakt jedny z nejlepších ! Hrozně moc bych chtěla zkusit tu avokádovou pomazánku nebo co to je, vypadá to opravdu lákavě. jinak Ti moc gratuluji k všem těm pohárům a medailím ! :)

    ReplyDelete
  27. vaau si velmi krasna a vsetko vyzera velmi chutne :)

    ReplyDelete
  28. Super, super! Jsi boží :)

    ReplyDelete
  29. s rúžom si top!

    ReplyDelete
  30. to tvoje jidlo vzdycky!:D) mnam:D A jak vidim system ryb, je mi spatne:D)

    ReplyDelete
  31. Anonymous14:39

    KRÁÁÁSA!!!!!!! chtěla jsem se tě zeptat, jestli by sis koupila tyto legíny:http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductPage?initColor=800&catalogId=40259503&keyWord=Bershka+all+over+fruit+leggings&categoryId=706507&langId=-1&productId=4002512&storeId=45109559 Děkují...B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já mám doma z Bershky sukni právě s tímto potiskem ten je uplně super, takže jestli chceš legíny tak do nich jdi, já bych si legíny nikdy nekoupila :)

      Delete

thank you so much for your opinion.