Monday, April 28, 2014

Something weird about me.

Celý den trávím tím co jsem nebyla schopna před víkend nebo přes týden udělat to znamená přepisuju a učím se. Přemýšlela jsem napíšu, vyfotím nebo vytvořím, jelikož má kreativita, čas, lenost a absence kohokoli mi nepovolila ukázat vám něco hodnotnějšího. Takže si dáme zase pár faktů, které mě baví. Hlavním cílem je pobavit vás a ne zasáhnout u srdce jako jsem to viděla jinde, rozhodně neplánuju tahat šokující skutečnosti (ve skutečnosti ani žádné nejsou).

 1. Mám takový divný zlozvyk, často nebo spíš pořád zohýbám prsty u nohou, což je dost nepraktické když chci pak někam rychle vyběhnout.
2. Mám skvělou paměť na jména a příjmení a to je asi tak všechno co si pamatuju, plus teda takové ty nedůležité věci (ale to máme tak všichni).
3. Mám celkem avokádo posedlost, moje přání je mít triko s avokádem, ale nepohrdnu ničím s avokádem.
4. Dost často si zpívám po cestě domů a párkrát se z toho stal docela vtipný příběh.
5. Mám dny kdy se sama době směju jak strašně vypadám a že se mi na sobě vlastně nic nelíbí a pak takové ty dny kdy si říkám: "Hmm, tak dneska vypadám fakt dobře".
6. Neumím používat diáře a takové ty věci, které si tam lidi píšou se snažím zapamatovat, každopádně moc mi to nejde (překvapivě).
7. Mám plno posedlostí okolo jídla momentálně zmiňované avokádo, zázvor, rýžové nudle, kokosové mléko.
8. Moje vlasy jsou od přírody jako takové mírné afro teda momentálně asi tak tři roky, dřiv jsem nikdy kudrnaté vlasy neměla.
9. Mám štěstí na divné zážitky, v jídelně si dokážu náhodou vystřelit příbory do klína, na soutěži si o zem narazit nos a mohla bych pokračovat, ale tím bych vám asi zkazila všechny iluze.
10. Každé ráno si dávám budík tak abych si ho mohla pokaždé odložit, nic lepšího ráno neexistuje.
 11. Nemám ráda uklízení (kdo jo?), ale ráda přeskládávám věci do rovnoběžných nebo kolmých linií na mém stole, jakmile to tak není je to náznak toho, že bych měla začít.
12. V 90% případů si vždycky za všechno domyslím nějaký dvojsmysl nebo něco co se asi nehodí ani napsat ani říct a tak o mě jednou řekl profesor, že jsem erotická, což ví všichni z mého okolí a náležitě se to projevilo v mých přáních k narozeninám (:D).
13. Miluju kontrasty úplně ve všem, jak v barvách, tak v jídle i ve vzhledu.
14. Už je to několik let co nosím víceméně celý rok tenisky, zvlášť v létě je to zábava když někde vyzuju boty.
15: Celý život jsem měla strašné deprese ze svých zubů, nadávala jsem proč jsem musela zdědit zrovna tohle (a plno dalších na nic věcí jako jsou malé oči a obrovské lýtka), tím pádem jsem od sundávání rovnátek hodně čekala, já nevím nakonec jsem vlastně zklamaná.
16. Uplně každý by mě donutil udělat nějakou nějakou šílenou věc, nejsem exhibicionista, ale zjistila jsem, že pokaždé to udělám.
17. Plete se mi R a Z a neustále vzdycky si tipuju, ktere tam je a pokaždé špatně.
18. Strašně mě vytáčí když je někdo pomalý, nejvíc v obchodě když mamka nakupuje a neustále ty věci vrací, každopádně když jsem sama dělám to taky.
19. Miluju sport, hraju celkem cokoli, nejoblíbenější je rozhodně fotbal vždycky jsem si přála se mu věnovat, asi mám dobré geny, ale všechny sporty mi celkem jdou (pár těch horších by se našlo).
20. Svým vzhled často klamu, vypadám tak pod 15 už několik let a ještě si k tomu všichni myslí, že jsem ta hodná a křehká dívka, fajn vtip.

35 comments:

  1. Super článek!!! :) Ve spoustě faktech jsem se našla!!! :D

    ReplyDelete
  2. Poslitání polštáře mě dostalo, já se před chvilkou vzbudila z odpoledního šlofíku a taky jsem ho měla poslintaný :D Ale naštěstí se to stává málokdy. Haha a já taky vždycky klamala svým vzhledem a úplně všichni si o mně mysleli jen to nejlepší, naštěstí jak jsem v Brně, tak poznávám nový lidi a už je to fajn, už ve mně nikdo tu hodnou holčičku nevidí :D

    ReplyDelete
  3. 12.My máme v triede spoluziacku co vsetko prekladá do svojho (perverzného) jazyka :D
    17.To robím aj ja a vzdy ho musím pretácat na druhú stranu lebo nechcem na tom spat :D
    20.Skoro stále mám pocit,ze vyzerám na 13,a vsetci si myslia,ze ked nosím okuliare tak som dobré (malé) dievcatko (great joke) :D

    ReplyDelete
  4. Veru17:41

    Všude Ti to tak moc sluší, těmi fakty jsi mě pobavila, takovéhle články se mi líbí :)

    ReplyDelete
  5. .... budík!!! :D

    ReplyDelete
  6. Naprosto jsem se našla v 10., 12. a 13. :D
    Super článek, je fajn dozvědět se o tobě něco víc! :)

    ReplyDelete
  7. Hehe, vtipný článek! Dvojsmysly známe všichni, ale že to u tebe zašlo až tak daleko! :D super fotky a já mám taky takový poloafro ;) čím kratší vlasy, tím větší! :D A s tou pomalostí to znám, nejradši bych třeba do lidí na ulici strčila a zařvala jim do ucha ať pohnou (naštěstí to nikdy nedělám)!

    ReplyDelete
  8. tieto články sú super, hádam bude pokračovanie :D inak na fotkách si nádherná

    ReplyDelete
  9. super článek :D účel splněn, opravdu jsem se pobavila :D :)) a co se týká paměti na jména, mám to úplně naopak.. pamatuju si snad všechno, krom jmen :D a diář? bez toho bych snad ani nevěděla, že mám jít do školy! :D

    ReplyDelete
  10. 2. já si zase naopak pamatuju o člověku všechno okolo, jak vypadá, informace o něm, ale za boha si nemůžu vzpomenout na jméno :-D
    6. diář jde taky nějak mimo mě...i když mám tendenci si každý rok koupit jeden, protože hezky vypdají, stejně je pak vytáhnu za ten rok tak třikrát
    8. k těm vlasům....ne že bych to tu nějak chtěla moc vytahovat..,ale to se většinou děje...vlasy se změní po tom, co holka začne menstruovat...já taky měla do tý doby vlasy jako hřebíky, pak se mi začaly vlnit :-D...ale u každý to je trochu jinak :-)

    ReplyDelete
  11. Aspoň sme sa o tebe zasa niečo dozvedeli a toto na blogerkách milujem :) určite by som privítala viac takýchto článkov ;)
    a tie fotky k článkom sú úžasné!

    ReplyDelete
  12. tak já jdu asi umřít z těch fotek ♥♥♥♥♥♥♥♥ a tyhle články mě strašně baví, ráda se o tobě dozvídám víc a nepřipadám si aspoň tak divná, nemyšleno špatně samozřejmě, ono je dobrý to o sobě vědět :D
    ady.

    ReplyDelete
  13. ♥♥♥♥♥ po tomhle článku jsi mi snad ještě sympatičtější.. a ty fotky jsou naprosto naprosto dokonalý!!! (teď tě možná zklamu, ale 15 bych ti netipla :D na to jsi moc velká kočina :D)

    ReplyDelete
  14. Anonymous20:30

    proč jsi zklamaná ze sundání rovnátek ? Myslela jsem, že jsi právě nadšená !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem nadsena, ze je nemám a byla jsem i z toho jak to vypadá, ale čím dyl je nemam tim vic jsem zklamaná, jelikoz jsem čekala vic :) vsichni maji po sundani rovnatek nádherný úsměv, ale u me mi to nepřipadá, asi jsem si to moc vysnila :D

      Delete
    2. Úplne s tebou súhlasím! Ja to mám rovnako :D

      Delete
  15. máš dokonalé vlasy! :) nádherné fotky :) já si také zpívám často po cestě domů :D

    ReplyDelete
  16. Na každej fotke si úplne étericky krásna :) A v niektorých bodoch som sa úplne našla. Kontrasty to je moje ;)

    ReplyDelete
  17. Anonymous21:47

    od 1. po 10. celá ja :D

    ReplyDelete
  18. Pětka, to jsem přesně já:D A ty fotky jsou krásné..

    ReplyDelete
  19. Ta tvoje první fotka je naprosto dokonalá ♥ Jsi hrozně krásná!

    10. máme stejnou :D
    18. taky.. :D
    20. ...... co dodat, mám to samé.

    By-Moni

    ReplyDelete
  20. 2 a 10 mám stejně :D a co se týče rovnátek, měla jsem to asi podobně jak ty, těšila jsem se jak se budu moct usmívat aniž bych si zakrývala pusu, rovnátka mi sundali a já měla tendence to pořád dělat, připadala jsem si, že vypadám divně.. ale dneska už je to dlouho co je nemám a jsem fakt šťastná že jsem je měla a mám rovné zuby, takže myslím že to tak bývá.. :)

    ReplyDelete
  21. lovely pics)
    Such a beautiful!
    I`ll be happy if we follow to each other via GFC!Just let me know in my blog) Have a nice day!)
    http://www.elationofcreation.com/

    ReplyDelete
  22. mne sa páči tvoje bezprostredné písanie, že sa nevykresľuješ ako dokonalé dievča ako niektoré, ale si svojská!!:)

    ReplyDelete
  23. Spoustu věcí máme společných :D

    ReplyDelete
  24. S těmi dvojsmysly jsi mě pobavila! :D

    ReplyDelete
  25. Ahoj Petiiii !!! Jak jsi to myslela s tím r a z to jsem nepochopila -_-. Exhibicionista určitě nejsi, to jsme všichni na tom Gymplu:D Zdravím ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevim jak se to stane, ale pokazde kdyz mam napsat slovo kde se objevují obě písmena treba roztrhání nevim kde je ktere písmeno :D vzdycky to nápišu naopak jako zortrhany :D dekuju za komentář <3

      Delete
  26. takéto články sú super!! :)

    ReplyDelete
  27. Avokado milujem a s 5. nesuhlasim si krasna :)

    ReplyDelete
  28. vo viacerých faktoch som sa našla :D super článok! :)

    ReplyDelete
  29. Anonymous23:29

    vazne by me zajimalo, kolik mas obvod lytek.. mam teda taky vetsi lytka, strasne mi to vadi, jsem taky drobna celkove a ty lytka ke me strasne nesedej :/ jinak supr clanek :)

    ReplyDelete
  30. Úžasný článek, účel to rozhodně splnilo, pobavila jsi! :D :) A na těch 3 fotkách jsi dokonalá!!♥
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  31. 14. bod je TOP :D!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.