Friday, April 4, 2014

Older.

Čím víc se blíží tento víkend tím víc stresu přichází. Upřímně každý rok jsem se na svoje narozeniny pečlivě připravovala a odpočítavala kdy mi už konečně bude 15 (v tu dobu jsem si myslela,  že už jsem strašně stará). To jsem si vlastně myslela už když jsem vkročila první den na gympl a teď se vždycky pousměju nad těma o šest let mladšíma a říkám si: "Takhle malá jsem určitě nikdy nebyla". Chyba, tak malá jsem pořád (výškově). Živě mi probíhají hlavou všechny mé oslavené narozeniny nejvíc právě ty patnácté a níž ty totiž bývaly jednou z událostí, prostě jsem nemohla dospat. A když už mi konečně vyjdou narozeniny na víkend (minulý rok sobota a tenhle neděle), tak se nic neděje, paradox. Vlastně si ani neuvědomuju, že zase budu o rok starší, moje mamka už si myslela, že je mi osmnáct a říká mi: "Vždyť na narozeniny dostaneš ten řidičák", následně jsem podotkla, že to si bude muset ještě rok počkat. 








31 comments:

  1. ta první je božská :)

    ReplyDelete
  2. ta rtěnka Ti moc sluší! :)) a narozeniny budou určitě skvělé.. víš co se říká - Sweet 17 :*

    ReplyDelete
  3. Nádherné fotky ♥ Uži si narodky :-)!

    ReplyDelete
  4. krásný outfit fakt ti sednul , jinak já mám pořád poslední dobou pocit že jsem hodně stará že to rychle utíká a běží a že marním čas , a to nechci asi právě to byl důvod proč jsem si založila bucket list. když vidím ty 13 dneska by nejraději hned byli v mém věku je mi jich líto. tak ráda bych s něma měnila a oni ani neví co mají :) ale ty jsi narozeniny užíj:)

    ReplyDelete
  5. Jsi nádherná :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Krásne fotky a prajem veľa šťastia :))

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. Nedávno jsem taky měla 17.. nejkrásnější narozeniny to byly. Fakt že jo :).. Přeju ať jsou ty tvoje taky tak vyvedené! :).. Na fotkách ti to sluší.. málo který zvířecí vzor se mi líbí, zrovna tenhle moc ne.. ale chválím sukni.. ty mám ráda snad v každém provedení :)

    ReplyDelete
  8. Jsi strasne krasna a pusobis na me hrozne stastne :) vsechno nejlepsi k narozeninam, Peto <3

    ReplyDelete
  9. 17 je nádherný věk, asi ten úplně nejlepší...18 už je deprese :D
    Peťuli jen tak dopředu...trošku Ti předpřeji :D :) Doufám, že si v neděli svůj den vychutnáš, stejně tak jako dort :)) A hned po narozeninách odjíždíš do Francie, že? To je nejlepší prodloužená oslava, jakou si člověk může přát!!!
    Co se týká fotek...Jsi přenádherná!Úplně dokonalá, čím dál tím víc, až si říkám, že už to víc nejde :D :)...Outfit je nádherný, přesně podle mého gusta, jednoduchý a o to lepší!!

    ReplyDelete
  10. Tebe sa tak hodí červený rúž <3
    A všetko najlepšie :)

    ReplyDelete
  11. taky jsem se vždycky na narozeniny těšila a teď už nějak ne... :D

    ReplyDelete
  12. Krásná sukýnka/šaty? Já si to taky moc neuvědomuju a to mi tenhle rok bylo 15, ale nijak mi to nepřijde. Ono zase tak nezáleží na věku, ale na tom jak se budeš chovat. Užij si narozky moc! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  13. Mě bylo sedmnáct letos v únoru a jen jsem se modlila ať ten den nepříjde, protože si připadám jak stará bába. :D Každopádně přeju všechno nejlepší a krásně prožitý den!
    Jinak strašně ti sluší tenhle nízký drdol a ta rtěnka je jako třešnička na dortu! <3

    ReplyDelete
  14. mňa tiež čakajú narodeniny v utorok a pre mňa je to už tých dospeláckych 18!
    a na fotkách si megakrásna:)

    ReplyDelete
  15. Jé s tým vekom to mám úplne opačne, všade kam prídem som najmladšia, ešte aj blogerky sú odo mňa vždy o niečo staršie, tak si vždy pripadám, že každý okola mňa už má nejaký vek a ja si musím počkať na narodeniny až na koniec roka, ale nevadí :D Inak je super ako máš zladené detaily :))

    ReplyDelete
  16. Mně vychází ted dvacetiny na pátek, tak to bude pořádná partyyyyy, vždycky mi to vycházelo na nějaký den v týdnu tady ty náctiny různý :) Sedmnáctku si užij, to byl pro mě asi nejlepší rok, moooc užitej!
    Jinak ti to na fotkách, jako vždy, moc sluší!

    ReplyDelete
  17. Krásne fotky! vyzeráš staršie nečudujem sa mamine. :)

    ReplyDelete
  18. Druhá je krásná <333
    Já jsem si v patnácti připadala jak ten největší lee boos :D :D. Mohla jsem už na kravín :D :D.

    ReplyDelete
  19. tvoj blog sledujem už straaašne dlho a je to strašne zvláštne a zaujímavé sledovať niekoho ako sa mení, hlavne osobnostne. Oceňujem aj tvoj prechod na " úprimné blogovanie " ak vieš čo tým myslím :D a dokazuješ že dobrý blog sa dá písať aj bez 5 giveaways za týždeň.
    Ja sa jedeň deň cítim na 12 , inokedy zas ako dôchodkyňa. Je vtipné ako tie roky strašne " veľa " znamenajú vo tomto veku od 15-20 :D
    a mamka v tom má zjavne prehlad :D

    ReplyDelete
  20. 17 je super vek:D)) Ale 18 taky porad dobry:D) Jinak ti to cim dal vic slusi!:)

    ReplyDelete
  21. jsi strašně nádherná!
    17 je krásnej věk :-D a přeji tedy předem všechno nejlepší! :))

    ReplyDelete
  22. Všetko len to najlepšie :) nech sa ti darí ♥

    ReplyDelete
  23. všechno nejuzasnejsi Peto♥♥♥♥ a uz te chci nekdy poznat!

    ReplyDelete
  24. Vždycky ti to strašně sluší... ! :)

    ReplyDelete
  25. ta tmavá rtěnka ti moc sluší:)

    ReplyDelete
  26. tyhle fotky se moc povedly! plus celý outfit je skvělý <3

    ReplyDelete
  27. sdfjlskdfj ja tenhle clanek uplne prosvihla! strasne moc povedene fotky, nejvic se mi libi prvni! pro mě byl nejlepsi asi 13. rok zivota, cely zivot jsem se tesila na 16. a nakonec to byl jeden z nejhorsich. ale budoucnost mě strašně staší. mimochodem táta si taky myslel že už mam 18 :D :D
    ady.

    ReplyDelete
  28. Jééé!!! :O Strašně ti to sluší! ♥

    ReplyDelete
  29. neskutečný, jak Tě díky blogu sledujeme růst a jak si razíš cestu životem :) hlavně mi přijde stále krásnější a krásnější, jak Ty to jen děláš?!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.