Thursday, April 17, 2014

Nimes 2014, France.

Strávila jsem úžasný týden na jihu Francie, pro mě to byl rozhodně jeden z nejlepších zážitků za posledních pár let. Hodně jsem toho poznala, zažila a myslím, že nejen já, ale všichni jsme odjížděli s nadšením a nostalgií. Už jen samotný kufr mi dal hodně práce, několikrát jsem ho musela přeskládat a potom si jeden půjčit od sousedů a nakonec zase skládat zpátky. Jen cesta do Prahy se pro nás stala nezapomenutelnou společně s letem do Marseille a cestou do Nimes, kde jsme bydleli. Celodenní výlety plné úsměvů, vtipů, jídla a úplné pohody. Hned ze začátku jsme se pěkně připekli a tak bylo hned poznat kdo jsou Češi, jelikož počasí pro nás bylo úplně jiné a tak každý den co nejkratší a nejmenší části oblečení když to ostatní měli klidně i kabáty. Už teď usínám se vzpomínkami na cestu, na kufry, první setkání, nekonečné úsměvy, všechno to jídlo, cesty autobusem, červené obličeje, tlustou šunku, šátek proti připálení, nekonečné pikniky, koupání v moři, sobotní šílenou party, trampolínu, noční/ranní? koupání v bazénu, loučení a všechny ty úžasné milé a letmé momenty, které vám utkví v paměti a při vzpomínce na ně se začnete smát. Díky všem, kteří tam byli to pro mě byl jeden z nejlepších narozeninových dárků, který jsem mohla dostat a myslím, že na tohle budu s láskou vzpomínat do konce života. Děkuju.






































42 comments:

  1. dokonalosť! <3

    ReplyDelete
  2. Vidno,že si si to užila ♥ a zmrzka mňam :-D

    ReplyDelete
  3. jak z těch fotek, tak z toho jak to píšeš jde cítit skvělá atmosféra a radost..prostě to působí moc fajn a já ti docela (ehm, docela?) dost závidím :)

    ReplyDelete
  4. jee hned bych si to s tebou vyměnila <3 :O

    ReplyDelete
  5. ty zmrzliny <3 jakým objektivem jsi fotila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vsechno focene na 18-55 setovy objektiv a jedna fotka je 50mm :)

      Delete
  6. Já tak miluju fotky z cizích zemí! :) Vypadá to tam naprosto nádherně..

    ReplyDelete
  7. francúzskoo ♥

    ReplyDelete
  8. Tak to je nádhera !

    ReplyDelete
  9. Anonymous14:09

    fotky jsou fakt nejlepší, je vidět, že sis to hooodně užila!! :-) já 16. 5. odjíždím směr Paříž, kde budu dva dny (zrovna na můj svátek!!) a pak týden strávím v Saint-malo na divadelním festivalu, neskutečně moc se těším :-)

    ReplyDelete
  10. Článek, na který se klepu už týden :D !!
    Jsem moc ráda, že se pro Tebe stal zážitek nezapomenutelný, podle fotek je mi jasné, že pro mě by taky byl! :)
    Peťul fotky jsou naprosto geniální moje favoritky jsou první čtyři...mám pocit, jako by byly focené polaroidem :D :)
    A na fotkách poznávám Arles...je to tak, že? :)

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky! Určitě sis to užila, moc ti to závidím:)

    ReplyDelete
  12. skvelé fotky! žiari z nich niečo pozitívne :) a tá zmrzlina, hmmm. :D

    ReplyDelete
  13. fotky jsou nádherné, jsem ráda že sis to užila! <3 já letím v přesně za 2 měsíce do Nice, to je relativně blízko Nimes, a těším se jak blázen už :) a díky tvým fotkám se těším ještě víc, uplně na mě dýcha ta atmosféra z toho :)
    Any

    ReplyDelete
  14. Tak to ti fakt závidím, Francie je můj sen!

    ReplyDelete
  15. to muselo bejt uzasny!

    ReplyDelete
  16. krásný fotky, Peťul! musela sis to moc užít :-)

    ReplyDelete
  17. Wau, ty fotky jsou úžasné! Všechny mají krásnou atmosféru a už se na tebe mooooc těším!!! <3

    ReplyDelete
  18. Byla jsem v tam září, je to tam strašně nádherný! Krásné fotky :))

    ReplyDelete
  19. Nádherné fotky!! :) Ale určitě ještě lepší zážitky. :)

    ReplyDelete
  20. na juhu FR som nebola, videla som len Paríž a Remeš, ale poznám ľudí, ktorí tam nejaký ten čas strávili a len si to chválili..Francúzsko je nádherná krajina.. :3 ty si ju nádherne zvečnila na fotky:)

    ReplyDelete
  21. nice!!!

    http://tropicalxbitch.blogspot.de/

    ReplyDelete
  22. krasne jsi to napsala a pohadkove fotky! <3 muselo byt nadherne :) me brzo ceka podobna cesta taky se skolou, ale do spanelska a nemuzu se dockat ted jeste vic!
    ady.

    ReplyDelete
  23. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. Krásne fotky, musel to byť pžasný zážitok. Francúzsko je nádherná krajina, dúfam, že sa tam niekedy dostanem aspoň na pár chvíl. :))

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  25. nádherné fotky!!! :) já byla v paříži když bylo nejvíc ošklivé počasí, takže fotky nebyly tak hezké jako máš ty :) úplně z toho jde cítit ta francouzská atmosféra :)

    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    ReplyDelete
  26. Muselo to být nádherný, doufám, že se letos taky podívám k moři. Máš to moc hezky napsaný a fotky mluví za sebe! :)

    ReplyDelete
  27. To je nááádhera <3

    ReplyDelete
  28. Poznávám Avignon a to koloseum je v Oranges ne? :) Provence je úžasná, taky na to pořád vzpomínám, jako by to bylo nedávno a přitom už to budou dva roky, co jsem tam byla! Je skvělé, že sis to tak užila, jsem moc ráda i za tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Avignonu jsme nebyli ani a ta aréna byla přímo v Nîmes kde jsme bydleli :)

      Delete
  29. dokonalé, dějiny umění mě nehorázně baví a když vidím ty historická místa plné ducha závidím tiše, ale přece
    takový narozeninový dárek by se mi taky líbil a věřím že sis to musela perfektně užít :)

    ReplyDelete
  30. To muselo byť úžasné! Už podľa fotiek to musel byť naozaj krásny týždeň :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  31. a kde je ten autobus chlapů co jsi slíbila? :D
    vypadá to perfektně <3

    ReplyDelete
  32. jeežiš,já ti závidím! byla jsem tam před několika lety a ted jsi mi akorát přivolala stav,kdy bych se tam hned ted nejraději vrátila! :) mám z tama taky ty nejkrásnější vzpomínky a bylo to tam dokonalé! ♥

    ReplyDelete
  33. muselo tam být nádherně!!

    ReplyDelete
  34. To je krásný, věřím, že to muselo být skvělý! Už jen fotky jsou nádherné a dobře, že sis to užila.:)

    ReplyDelete
  35. Naprosto boží fotky!!! :O ♥

    ReplyDelete
  36. Wow to sú prenádherné fotky:) moj sen je precestovať celé Francúzsko ! <3

    ReplyDelete
  37. krasne fotky. taky jsem tam byla :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    ReplyDelete
  38. Francie je země neuvěřitelných krás :) člověk by ji mohl projet celou a stejně by ho neomrzela! nádherné fotky :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.