Wednesday, April 2, 2014

It's killing me to see you this way.

Daleko víc teď cítím, že to co dělám má smysl a že to hodně z vás baví. Upřímně jsem k minulému lesočlánku nečekala tolik reakcí a tak krásných. Jasně pobídla jsem vás k tomu, ale docílila jsem toho co jsem zamýšlela a vážně mě potěšilo vidět plno smysluplných vět u kterých jsem si byla jistá, že všechny moje slova čtete, zamýšlíte se a prohlížíte si bedlivě všechny fotky, na rozdíl od jednoslovných popisů. Každopádně vás neochudím o další článek, blíží se týden kdy odjedu pryč a to znamená, že toho moc neuvidíte, každopádně po návratu s sebou určitě přivezu plno fotek a zážitků. So exited!!!

 moje zvířecí láska nemá meze
 barva, která se mi snad nikdy nelíbila je rozhodně červená a proto ji mám na nehtech 
 první jsem všechno pečlivě vyfotila a následovala svačinka pro Amře
nejlepší soboty co můžou být
 a taky lívance z podmáslí, čokoládové
tvaroh s medvědím česnekem, doporučuju pouze o víkendech a pak dlouho nevycházet
 středa je velmi zábavný den nicnedělání
jsem krásná a šikovná, chcete mě domů? 
 tohle je zeď nadevše, všechno co mi dělá radost 
když je to jaro nesmím zapomenout na tenhle batoh
 třidila jsem boty, momentální stav (bez těch šedých vansek v těch chodím do lesa)
na tuhle fotku jsem pyšná, miluju simple cokoli
 těším se až to takhle vytáhnu mezi lidi, zatím ho máme na vystoupení
lívance podruhé
 <3
bez obočka co myslíte?
 stressed, depressed, but full of chocolate (dělám si srandu, zatím jsem měla jeden pásek, nejsou moje)
tyhle barvy prostě můžu
 když jsem potom viděla kolik tyhle věcičky stojí, ehm 
jak klasicky
 už v úterý, jsem zvědavá jak dopadnu s balením 
tak si říkám hmm mrknu se na ty pojmíky 
a dopadne to takhle, velmi přehledná mapa 
a teď všichni hádejte co se stane v neděli? Peťa má 17!!!

35 comments:

  1. To je super, že máš radost z komentářů k minulému článku, opravdu si zasloužíš, aby Tvůj blog zbožňovala spousta lidí, co se těší, klepou na každý článek ♥...Mimochodem mockrát děkuju za krásný komentář od Tebe, člověk se , když to čte, téměř vznáší blahem :D :)
    Peťuli vlásky jsou vážně nádherné , kratší se mi na Tobě líbí víc a víc, vypadáš fantasticky!
    Přeji, ať máte ve Francii hezké počasí, aby zážitky byly stoprocentní!! Mimochodem...hrozně mě potěšil ''muffinový papír'' na Tvé zdi :-*

    ReplyDelete
  2. ty tvoje fotky jsou vždycky hrozně hezké,už na instagramu nad nimi vždycky slintám! :D :3

    ReplyDelete
  3. vsechny fotky co fotis jsou takovy osobity :)) hrozne rada na ne koukam :)

    ReplyDelete
  4. Baví, baví, baví mě to! Krásné fotky, jako vždy :)

    ReplyDelete
  5. Francii závidím! snad toho hodně nafotíš a ukážeš :)
    jinak moje slepý mapy vypadají podobně jako ta tvoje.. :D
    a všechno nejlepší :)

    ReplyDelete
  6. chci taky slavit sedmnáctiny :( za 3 měsíce na mě bude mávat 18tka a já hrozně moc nechci :D Jinak ta fotka s rybím copem a kopretinama je uplně dokonalá, stáhla sem si jí z ig do mobilu :D
    a myslím že já po čistce budu mít bot ještě míň, protože sem procházela botník a mám všude díry atd..:D
    Jo a tyhle posty jsou nejlepší! <3
    Any

    ReplyDelete
  7. Zatiaľ nikto nenapísal dve slová :D ale fakt, tá fotka s kytkami vo vlasoch sa mi strašne páči a je proste úžasná plus všetky superlatíva :)

    ReplyDelete
  8. Předem gratuluji k sedmnáctinám! :)
    Fotky s kytkama jsou suprový, hlavně ta druhá, ta vypadá jako takový na tumblru. :D A členitost Ameriky jsme taky nedávno dělali, jen jsem měla ten papír trochu... přehlednější... :DD A jsi asi jediná blogerka u který mě baví ty selfie fotky, hlavně ta černobílá! <3

    ReplyDelete
  9. Keď vidím tie tvoje fotky so zajačikom,tak chcem aj ja ♥ Sú úplne cute, aj ja chcem (možno v lete). Keď som tú šestnástu fotku videla na fb,tak som slintala (:D) ako môže byť niekdo tak krásny. Creepersky sú úplne božské. Tá popísaná mapa mi dosť pripomína moje zakreslovanie (:D). Uži si Francúzsko a už predčasne všetko najlepšie k narodeninám ♥

    ReplyDelete
  10. já nemám žádný boty :'((( všechny se už skoro rozkládaj :( a teda tvaroh s medvědím česnekem to bych riskla, stejně nikoho nezajímám, takže nikomu můj dech vadit nebude :D a strašně jsi mě vystrašila s tím zeměpisem, protože teď nic neděláme s naší profesorkou, tak jsem si dala seminář a hádám že umřu :D jo a ty lívanečky awwww
    ady.

    ReplyDelete
  11. Petíííí užij si tu Francii nejvíc jak můžeš a hlavně pořádně fot! Lívanečky vypadají mega božsky, tu "přehlednou" mapu znám moc moc dobře, taky jsem to takhle vždycky měla, hrozný :D Pak si z toho stejně nepamatuješ ani prd.
    Jo a ty fotky se sedmikráskama v copu, wow ♥

    ReplyDelete
  12. nááádherné fotky:)
    Zájezd si užij, těším se na fotky ! ♥

    ReplyDelete
  13. Znova a znova krasne fotky,najmä si mi urobila veľkú (naozaj velku) chuť na lievance. A čo sa týka tých článkov,znova opakujem že vždy si ich rada čítam <3 A už vopred sa teším na príspevky z tvojho výletu, taktiež sa chystám na školský výlet o 2 týždne.

    (A bez obočka vyzeraš naozaj skvelo,dosť sa to cenní v dnešnej dobe kedže už si skoro každé dievča maľuje obočie a potom bez neho vyzeraju veľmi zaujímavo haha)

    ReplyDelete
  14. Si úplne nádherná,wow až neverím :O :).Tie fotky sú úžasné ako všetky,no tie tvoje randomy sú vždy top,keď prídem na poslednú fotku tak som normálne sklamaná :/ :D :).Najlepšia blogerka na svoj vek,a uži si zájazd !! :)))

    ReplyDelete
  15. neviem čím to je, ale keď si pozerám blogy čo sledujem,vždy ma najviac poteší, keď vidím nový príspevok práve od teba. Asi to bude tým, že ťa sledujem najdlhšie ale aj tým, že tvoje fotky sú fakt super! :) A uži si ten výlet.

    ReplyDelete
  16. Amadeus <33333
    super super super fotky, si talent !!!!
    a si krásna:)

    ReplyDelete
  17. Červená je super, jen musíš najít ten správný odstín- a tenhle je hezký. :)
    Jídlo bych ti zase snědla, vždycky vypadá tak nádherně a k nakousnutí :D
    Copánek se sedmikráskama je super cute a obě ty fotky jsou nádherný!
    A btw tvoje obočí vypadá dobře i nenamalovaný. Jak to sakra děláš? :D

    ReplyDelete
  18. Blogy tohoto typu normálně nečtu.. Ale ty mě bavíš neskutečně, to co píšeš, je upřímný a na nic si nehraješ, Péťo. Mockrát děkuju za všechny komentáře na blogu, vážím si jich!!! <3 Užij si Francii, kam přesně jedeš? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju zvlášť od tebe si toho strasne moc vazim, protože si moje oblíbena a mnou obdivovana!! to je proste úžasný kdyz mi tohle napíšeš <3 letíme na jih Francie do Nîmes :)

      Delete
  19. ta na kterou si pyšná tak na tu jsem za tebe pyšná i já :D je skvělá , jemná a jarní prostě všechno

    ReplyDelete
  20. já mám tak hrozně ráda, jak jsi vždycky pozitivní a veselá !!!! ♥ miluju všechny tvoje fotky ! bez vyjímky!!! a ty se sedmikráskama nemají vůbec chybu! ♥

    ReplyDelete
  21. Nádherný fotky, máš tam toho tolik, co bych ti chtěla pochválit! Třeba batůžek, copánek, králíček, jídlo, ale rozhodně bych tě nepochválila za ty modřiny, co si proboha dělala? :D A taky tě chápu, když nápíšu článek, o kterým si myslím, že by na něj mohli lidi reagovat a oni pak napíšou: pěkný :). Samozřejmě i takovej komentář je pěknej, ale nezahřeje tak u srdíčka jako pořádný komentář :) A tohle ti rozhodně sedne víc! Ono ani k outfitovým článkům toho moc napsat nejde. Jen tak dál! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne to si taky myslim tyhle fotky toho řeknou hodne a kazdy v nich neco najde a strasne me těší ta vazba ostatních a reakce na daně veci o tom to pro me vsechno je :) bohužel to nejsou modřiny, ale jizvy na vzdycky, v lete jsem jela na longboardu v sortkach a plavkách s 10kg batohem na zádech a v nestrezene chvili jsem upadla jak totální placka na beton a dalsi den na hrbolaty asfalt a nadrela jsem si prdel :D kupodivu me humor ani tak nepresel i kdyz to bylo tak zralé jet s tim na pohotovost :D

      Delete
  22. Dievča ty si také pekné a prirodzené :) A nemôžem si pomôcť, tvoje random fotky patria medzi najkrajšie :) Nebudem tentokrát písať dlhú reakciu, nie vždy sa to hodí, chcem iba podotknúť, že tvoje posty sú balzamom na dušu :)

    ReplyDelete
  23. Anonymous13:15

    Přirozené obočí? Nejlepší obočí!

    ReplyDelete
  24. Bože, kéž bych měla takový obočí jako ty! ale boží jseš samozřejmě celá, hehe <3

    ReplyDelete
  25. Skvělé fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. Z těch sedmikrásek ve vlasech jsem unešená! Moje nej-nej-nej-ooblíbenější kytky :) Pamatuji si, jak jsem se učila to samé, to si ještě myslela, že zemák zvládám... :D Užij si výlet!

    ReplyDelete
  27. ach péťo<3 jsi tak krásná a podle mě si to obočí vůbec nemusíš domalovávat, máš ho perfektní jen tak. a ten černý krajkový top je dokonalý

    ReplyDelete
  28. 1. mám z toho článku hlad
    2. tvé obočí je pořád stejně krásné
    3. na všech fotkách Ti to mooc sluší
    4. máš ty nejlepší randomy
    a jo jsem ráda, že se máš fajn :) :)

    ReplyDelete
  29. Nádherne fotky ! Si krásna a tie fotky s zajačikom su strašne roztomilé ♥

    ReplyDelete
  30. Těším se na fotky! Cop se sedmikráskama je krásný, líbí se mi moc ta první fotka :).. Halenka je boží.. ale neměla bych na ní asi odvahu :) fotky s nohou už jsem viděla myslím na fb? :).. je to vážně.. wau :D.. šikula :D.. ten duhový baťoh je dobře šílený! :).. a creepers jsou taky boží.. :D přemýšlím o nich už dýl.. ale furt se nemůžu rozhodnout, jestli bych je vynosila, jestli bych je měla k čemu nosit a tak :)

    ReplyDelete
  31. Jak dlouho uz jezdis na longboardu? :) strasne bych se to chtela naucit,tak jesi by jsi mi prosim nemohla poradit jaky typ je nejlepsi jen na to jezdeni a ani ne moc na naky triky a kolik te tak cca stal? Dekuju:-)

    ReplyDelete
  32. Ach bože!!! :O Miluju tvoje fotky!!! ♥

    ReplyDelete
  33. Kamarádka má taky 6. dubna narozeniny :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.