Saturday, April 19, 2014

Feel this way.

 Před dalším francouzským článkem jsem připravila něco neobvyklého a v podstatě souvisejícího. Po několika (3 měsících) možná i víc jsem nakupovala. Původně jsem si chtěla přivést z Francie rtěnku a nějaké drobnosti. Nakonec mám i plno drobností, plno věcí pro rodinu a taky pár věcí pro sebe. Většina je kupovaná v eurech a tak to nebudu psát a přepočítávat, ale jinak ceny vůbec netajím. Nepíšu je jen proto aby se zase někdo neozval, že se chci pochlubit jak jsem "bohatá" vtip za všechny prachy, doslova.


 moje první conversky v životě, nechtěla jsem bílé, jelikož jsem prase a tak by byly možná ta šedé (koupila jsem si je v až po příjezdu v ČR k narozeninám)
 nutně jsem potřebovala tenisky do Francie a tak jsem si koupila tyhle a kupodivu přežila jsem v nich všechny výlety- Deichmann
 na tyhle polobotky jsem narazila náhodou byla na ně asi poloviční sleva, takže jsem je hned brala jsou strašně pohodlné, ale po party ve Francii odpadly cvoky- CCC
 vystála jsem si na ně pořádnou řadu, ale zvlášť ten stříbrný je super- H&M
 jedna z věcí bez které bych neodjela- KIKO 
 krajkový top za pár kaček z hradišťského secondhandu
 crop top- Pull&Bear ten už jsem si stihla i několikrát obléct
 není to růžová tu bych na sebe nikdy nedala, ale něco takového dooranžova, každopádně velké, volné, pohodlné- Pull&Bear
 ta nejlepší ovocná sukně co jsem viděla, všude tam měli ovocné potisky a nakonec jsem se rozhodla pro tuhle- Bershka
 další věc dooranžova, nejlepvnější a překvapivě není oversize- secondhand
 poslední jsem dvě úplně stejné košile je jinak barevné, našla jsem je ve stejném secondhandu jako předešlé dvě věci obě jsou bikbok

30 comments:

  1. Wow to sú krásne veci, ani by som si nevedela vybrať ! <3

    ReplyDelete
  2. Ty conversky jsou super! Na tyto polobotky jsem v CCC také koukala, ale bála jsem se právě toho, že mi hned opadají:/:)

    ReplyDelete
  3. Nádherné veci <3 najmä crop top,sukna a conversky :)

    ReplyDelete
  4. Suprové věci :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Krásné věci! :-) a ty conversky...<3

    ReplyDelete
  6. Hneď by som išla aj ja do Francúzska!

    Ema

    ReplyDelete
  7. tak conversky a košile závidím, přesně to bych potřebovala! :D :))

    ReplyDelete
  8. Páni, kúpila si si fakt super kúsky! Ach, conversky by som brala. Tiež sa mi veľmi páči tá suknička a crop top.

    ReplyDelete
  9. tá modrá košeľa je úplne perfektná, presne v takej farbe by som aj ja jednu potrebovala :D

    ReplyDelete
  10. haha, taky už jsem byla označená za snobku a podobně...kdyby jen tak tušili, jak vypadá moje prasátko :D
    Z Tvých úlovků mám dva favority- crop top a jednoznačně- ovocná sukně ♥♥

    ReplyDelete
  11. krásné věci, ten crop top je skvělej! :)

    ReplyDelete
  12. super věci! hlavně ta ovocná sukýnka nemá chybu :D :)) <3

    ReplyDelete
  13. Wow, super věcičky, hlavně ty košile jsou bezva a ty conversky jsou top!

    ReplyDelete
  14. ta ovocná sukně! <3 na netu jsem našla tu Kiko rtěnu za 6.90, je to ona? Uvažovala sem totiž že v létě v Nice "rozbiju prase" a koupím si Mac rtěnku, ale tahle vypadá nejvíc dobře a je o víc jak půlku levnější:)
    a ty bikbok topy jsou taky super, hlavně ten modrý <3 achjo, chtěla bych sekáč, u nás žádný není :/
    Any

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to ona, ja jela taky pro mac prave a ty tam vubec nemají jen v Paříži prave, ale je i tak skvela! <3

      Delete
  15. tie košielky vezrajú úžasne! vlastne všetko sa mi páči. :))

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  16. krásne veci veru.. boty z ccc vyzerajú fakt pekne, škoda, že opadali tie cvoky :) a inak ovocná sukňa ♥

    ReplyDelete
  17. Ty košile jsou nádherné :-)

    ReplyDelete
  18. Nádherné věci, Peti, vážně pokoupilas skvěle! Já věci od Bik bok úplně miluju, taky jich mám ze sekáče několik, jsou jednoduché, příjemné a pěkné :)

    ReplyDelete
  19. tiše závidím, ty košile jsou užasné a ta ovocná sukně, na teplé dny bude uplně skvělá :)
    taky jsem dlouho nenakupovala, ale i tak moje peněženka zeje prázdnotou takže to na blízké nakupování nevidím :(

    ReplyDelete
  20. Áá ty to máš tak krásně nafocený,chtěla bych to tak umět.

    ReplyDelete
  21. s nákupy to mám podobně :) do francie bych jela hned.. moc se mi líbí ty polobotky 💙💗 super post, Péťo!!

    ReplyDelete
  22. ta tropic sukně je úúúžasná! <3 na léto jak dělaná, těším se na outfity s ní :)

    ReplyDelete
  23. jee ta ovocna sukne je super :)! A vsechno, rtenku bych brala hned:) Doufam, ze sis to tam uzila :)

    ReplyDelete
  24. krásný věci sis přivezla:)

    ReplyDelete
  25. Krásné věci!!! :) Nejvíc se mi líbí ta ovocná sukně a laky na nehty!!! ♥

    ReplyDelete
  26. S bílýma converskama mám stejný problém.. :D máš někde recenzi na tu rtěnku? Vydrží?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam, jelikoz jsem ji na sobě mela asi dvakrát, ale podle ceny je dost kvalitni a tak vydržela uplne v pohodě, vubec se neleskne a neotiskuju nikde, jedine co je mozna minus je, ze po delší době mizí od středu rtu a ne rovnoměrně :)

      Delete
  27. Moc se mi líbí ten květinkový croptop!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.