Monday, April 14, 2014

Everything is ok.

Poslední článek, který připravuju sesbírala jsem pár fotek většinou víkendových, narozeninových a tak všeobecně. Největší radost mi pořád dělají moje zuby, za ty peníze, bolest a všechno to stálo.



 jediná růžová věc <3
 bože my jsme dvojčata, máme stejné trika (barvu)
 páteční klasické
 I woke up like this
 moje babička je prostě nejvíc!
 a v sobotu v pozdních hodinách po vystoupení
 v neděli před závodem (poslední v sezoně)
 lásky, lásky, lásky <3
 a rovnátka jsou pryč!
 po několika měsících nové boty <3
 achjo, neumím balit, jsem totálně všichni víme kde :D
skvělá, skvělá večeře!

21 comments:

  1. super random <3 tie tvoje zúbky :) už sa teším keď dajú aj mne dole strojček

    ReplyDelete
  2. Přesně vím jak ti je, co se týče sundání rovnátek. Já do teď, čtyři měsíce po sundání, své zuby miluju:D<3

    ReplyDelete
  3. Bez rovnátek je to nezvyk, mě se na tobě hrozně líbily! :D

    ReplyDelete
  4. skvělé fotky a bez rovnátek jsi kočka! :))

    ReplyDelete
  5. Já jsem nikdy ten pocit úlevy po rovnátkách nezažila- měla jsem je mít, ale když mělo přijít na věc a mělo se rozhodnout o tom, že je dostanu, všechno jsem si rozmyslela a utekla z ordinace :D a od té doby mě nikdo neviděl a zuby se mi samy jakž takž srovnaly :)
    Tobě to, Peťulinko, tak strašně sluší...Nejraději mám Tvé portréty,jsi neuvěřitelně krásná a máš úžasné oči ♥
    Mám hroznou chuť na ten nanuk, mohu se zeptat, co je zač? :D

    ReplyDelete
  6. Mňaaaam, ta večeře! A ty vypadáš na každé fotce úžasně <3

    ReplyDelete
  7. myslíš že sundaná rovnátka člověka vzhledově změní? nebo ja to vnímáš:)

    ReplyDelete
  8. ty jsi krasná! :) fakt:)

    ReplyDelete
  9. ta tvoje bunda je úplně suprová:)

    ReplyDelete
  10. Opět skvělé fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Hrozně ti to sluší :) a opět skvělé fotky!

    ReplyDelete
  12. jak já miluju tyhle tvoje články !!!! ♥ jsi kočička

    ReplyDelete
  13. Parádní random jako vždycky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  14. jedna z najkrajších blogeriek. jednoznacne!

    ReplyDelete
  15. Joo tvoje babiička je fakt nejlepší ! :D :)

    ReplyDelete
  16. na tý první fotce ti to hrozně moc sluší :)

    ReplyDelete
  17. tvůj úsměv je teď prostě pecka <3
    ady.

    ReplyDelete
  18. miluju Rafaelo!!! jinak máš úžasný úsměv!:)
    http://dressedbyunicorn.blogspot.cz/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.