Monday, April 21, 2014

Czech-French exchange.

Další článek z Francie, který je poskládaný z mých fotek, ipodových "selfies" a fotek ostatních. Není potřeba psát jak moc mi chybí, jak nelituju, že jsem nakonec jela a jak silný to byl pro mě zážitek. Pro dnešek jsem vybrala i něco pro pobavení, každopádně to nejvtipnější nikdy neuvidíte na to má právo možná tak blízké okolí i když by vás to zaručeně dohnalo k silnému záchvatu smíchu. Víc než 50 procent fotek má pro mě svůj příběh, svou cenu a něco co nikdy nezapomenu. Právě první fotka a piknik u Pont du Gard, naše společná předodletová selfie, teroristický šátek díky, kterému máme stanovací selfie, ptakopysk na cestách a pár party fotek, které mohou být publikovány. Myslím, že i tak vás pobaví minimálně tak jako nás když jsme je fotili a následně prohlíželi v letadle cestou domů.

















































33 comments:

  1. Ta vysmátá selfie je uplně neeej ! :D :)

    ReplyDelete
  2. To si fakt ty na tej 17. fotke? :D By som ta nespoznala :D
    Ale dokonalé fotky <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsem jsem :D to je tím, že mě znáte uplně jinak, než jak normálně vypadám a jak se chovám, velmi často se takhle tvářím :D

      Delete
  3. S těma makronkama mě moc neštviiii :D Nejlepší fotky!

    ReplyDelete
  4. Moc super fotky! Věřím že jste si to perfektně užili!:)

    ReplyDelete
  5. Jee to je nadhera. Ja chci taky :D

    ReplyDelete
  6. to jsou nadherny fotky :)) Ja jsem byla na exchange miniuly rok taky ve Francii, ve vesnicce Pontivy a cely tyden nam prselo(:DD), ale jinak to bylo fajn :). Vy jste se museli mit krasne jeste s takovym pocasim!:)

    ReplyDelete
  7. chcela by som vidieť aj tie ostatné fotky... :D a tieto sú super :)

    ReplyDelete
  8. z fotiek naozaj vyžaruje tá skvelá nálada :))) super zábery :D

    ReplyDelete
  9. Anonymous18:06

    a muzu se zeptat s jakou agenturou si tam jela? taky hledam nejaky ten zajezd... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jela jsem na výměnný pobyt se školou jen lidi z našeho gymplu, tak to ti neporadím :)

      Delete
  10. Péťo to jsou tak milé fotky, že to ani nejde popsat! ♥
    Zachycují ty nejkrásnější detaily, muselo to být vážně úžasné!! :)
    Mimochodem ten detail makronky...nemůžu se na něj koukat, začaly by mi téct sliny :D

    ReplyDelete
  11. vauu skvelé fotky!:)

    ReplyDelete
  12. úžasný fotky :))

    ReplyDelete
  13. Skvělé fotky!!! :) Muselo to být vážně super!!! ♥

    ReplyDelete
  14. Fotky jsou naprosto skvělé, muselo tam být vážně skvěle :-)

    ReplyDelete
  15. achachach! nádhera !! ♥♥♥ muselo to být boží

    ReplyDelete
  16. Super fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky:)) Hned bych se tam ráda taky podívala:) Já za 2 týdny jedu na výměný pobyt se školou do Dublinu a hrozně se těším jak se tak dívám na ty tvoje vzpomínky z Francie:))

    ReplyDelete
  18. Já vás žeru :D! Na té poslední jsi správná "sexy" Peťul :D doufám že se brzy pochválíš se zbytkem :D jinak ty fotky jsou super, mají to svoje správné kouzlo :)

    ReplyDelete
  19. fotky ke kterým se vážou vzpomínky jsou prostě nejlepší a nikdo jinej je nikdy nemůže pochopit :) fotky skvělý a ty momentky úplně zbožňuju <3
    ady.

    ReplyDelete
  20. skvělé fotky, určitě sis to musela mega užít :) hned bych jela taky :)

    ReplyDelete
  21. Nějak hodně lidí ve Francii tedka..moc pěkné.:)

    ReplyDelete
  22. Hned bych jela do Francie... Je vidět, že jste se měli skvěle :)

    ReplyDelete
  23. Najlepšie fotky ! všetky sú perfektné <3 :-)

    ReplyDelete
  24. na tý plážový fotce v plavkách vypadáš neskutečně! :)

    ReplyDelete
  25. Skvělé fotky! Vypadá to na pořádně vydařenou výměnu :) Taky mám jednu takovou za sebou :) bohužel, ale jednu ze tří...

    ReplyDelete
  26. Krásný fotky, úplně z nich cítím jak to muselo být super! Taky bych hned jela někam k moři :) Kdo ne, že :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  27. Nádherá , uplne fotky plne života ! :))))

    ReplyDelete
  28. Kouzelny!! Na to se tak krasne kouka a ted hezky vyvolat a nalepit na zed!:) <33 chci cestovat!!

    ReplyDelete
  29. Tyjo, ta zrzka je to na některejch fotkách strašně podobná, asi nejste ségry, co?:D
    Jinak... miluju takovýhle "nenastrojený" fotky:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.