Friday, April 11, 2014

Coconut cake.

Po nějaké době jsem pekla bez banánů "narozeninový" dort, byl celkem dvakrát úspěšně spořádám, tak se podělím s váma. Splácala jsem pár receptů dohromady a vznikl tenhle kokosový dort.




-půl hrnku cukru
-2 hrnky polohrubé mouky
-2 vejce
-strouhaný kokos, kolik chcete
-kosové mléko (v kauflandu bylo za 30!) použila jsem hrnek na těsto a cca půl hrnku na náplň
-kokosový puding
-prášek do pečiva
-čtvrt hrnku oleje

Nejdřív jsme vyšlehala vejce a cukr, přidala mouku, kokos od oka, olej, mléko a prášek do pečiva. Klasické těsto. Vymazala jsem si formu a vysypala kokosem. Vylila těsto do formy a posypala kokosem. Po upečení cca půl hodinky na 180 stupňů jsem ho rozřízla a naplnila pudingem z kokosového mléka a klasického prášku. Jednoduché, ale bylo to vážně vážně super!


16 comments:

  1. to si co nejdřív upeču!!!!! mňam

    ReplyDelete
  2. Oh bože, proč doma nemám kokosové mléko a pudink, proč, proč? Já, taková milovnice kokosu, tohle musím co nejdříve upéct, vypadá to božsky <33333

    ReplyDelete
  3. Ooo mňam :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. taky bych ho spořádala!

    ReplyDelete
  5. No ten vyzerá skvele! :-)

    ReplyDelete
  6. Mňam :O už konečne musím upiecť niečo z tvojích receptov :-)

    ReplyDelete
  7. Hrnkové recepty zbožňuju, takže tohle určitě vyzkouším !♥

    ReplyDelete
  8. Mňam, vypadá báječně!! A já jako kokosový maniak (včera jsem váhala, zda neochutnám svůj sprcháč :D) tohle opravdu ocením...!! Díky za recept, brzy se do něj pustím :)

    ReplyDelete
  9. No tá torta vyzerá výborne :)

    ReplyDelete
  10. ježiš, tak to vypadá úplně skvěle! to si musím udělat :D

    ReplyDelete
  11. Vypadá krásně!!! ♥

    ReplyDelete
  12. Vyzerá yummy :3

    ReplyDelete
  13. miluju kokos, tohle vypadá absolutně božsky !!!<3333333 miluju tvoje recepty :3

    ReplyDelete
  14. aaaa to musim zkusit, miluju kokos <3
    ady.

    ReplyDelete
  15. To vypadá parádně ! ještěže mám po ruce jídlo, jinak bych se neudržela ! :D

    ReplyDelete
  16. Sakra, teď mám na něco hroznou chuť. :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.