Sunday, March 16, 2014

The pieces from my life.

Když začnou tyhle extra teplé jarní týdny pro mě to znamená neustálé utrpení, jelikož je mi pořád neustálé vedro. To znamená, že celý týden jsem měla pocit, že je minimálně třicet stupňů. Neptejte se jak přežívám léto. Celý víkend pro mě byl skvělý, jelikož jsem se nemusela všude vyslékat (jo zní to divně, ale tyhle spojení si uvědomuju vždycky jenom já). Včerejší CDO v Olomouci bylo perfektní a domů jsme si odvezly zlaté medaile (bohužel jsme byly samotné v kategorii) a postup do Přerova. Každopádně na co jsem zapomněla nebo ne uplně zapomněla je pozdravit milou čtenářku z Plzně, kterou jsme s Péťou potkaly, bylo to strašně milé a nikdy jsem takhle nikoho nepotkala.

když jsem se zbavila svých vlasů myslela jsem, že je budu muset jít aspoň posbírat, ale teď jsem nadšená (možná budou i kratší)
 dnešní snídaně kolem půl jedenácté, užila jsem si skvělou noc na extranepohodlné sedačce
 <3
 říkejte mi královno avokád, tento týden jsem si koupila tři a dvě snědla 
 tofu paštika, pohankový chleba, paprika (jak si můžete všimnout paprika je všude)
 v pátek jsem šla nakoupit nějaké jídlo na víkend s tím, že budu sama doma a něco uvařím ani jedno se "překvapivě" nestalo
 konečně se mi podařilo koupit si dobrá grep
 můj momentální cíl je sundávání rovnátek, bylo na čase už pár týdnů jsem doufala, že to uslyším, zbývají tři týdny
 jak klasicky, mango
 cibulovo sýrový koláč
 když bylo tak hezky a tolik jsem jedla bylo potřeba něco dělat za tři dny asi 40km
 celozrnné těstoviny, jogurt, kukuřice, tuňák
 odvrácená strana mého já, jeden z posledních této sezony
 jela jsem tam s tím, že budu třetí a tak jsem tam nasekala ty svoje rány a šla si převzít cenu, byla to pro mě jedna z největších motivací a odměn 
 banánový chlěbíček
 jsem zvědavá jak dlouho mi to nadšení vydrží
myslíte, že mi někdo někdy dá pusu po téhle fotce? :D já jsem tak neskutečný prase 

23 comments:

  1. Ty jsi opravdu úžasná. Nádherné fotky všechny ! Chtěla bych, aby si bývala semnou a krmila mě tím tvým božím vším jídlem ! :D

    ReplyDelete
  2. ty kratší vlasy ti sluší :) a to jídlo je uplně omnomnom, hlavně to mango a avokádo <3

    ReplyDelete
  3. jsi nejlepší<3

    ReplyDelete
  4. Péťo gratuluju! Jinak vlasy super a na sundání se těš! Já věděla asi půl roku dopředu datum sundání, je to úžasný pocit podívat se do zrcadla a rovnátka nikde.

    ReplyDelete
  5. miluju tyhle tvoje články!!!! fakt žejo !♥

    ReplyDelete
  6. Ta poslední je nejlepší!!!:DDD

    ReplyDelete
  7. Ach moje Tvoje nejoblíbenější články jsou přesně tyhle!!
    Pozdrav na začátku je hrozně milý, jistě bude mít Tvá čtenářka (Míša mimochodem) radost :)
    Peťulko ještě jednou Ti musím pochválit vlasy, hrozně prokoukly a jsou ještě krásnější, než předtím...a moc gratuluji k poháru za druhé místo i k úspěchu s tancováním a vůbec nevadí, že jste byly samotné, každá medaile dobrá,ne? :D :)
    Mimochodem...dnes jsem měla 3. avokádo v týdnu :D

    ReplyDelete
  8. Mňam, jedlo vyzerá naozaj výborne :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  9. haha posledná fotka :D a inak gratulujem k víťazstvu :)

    ReplyDelete
  10. Sice nevím, jak jsi měla vlasy dlouhé předtím, ale tyhle ti teď moc sluší ;) A opravdu moc se mi líbí tvé obočí a oči, awww, ta kombinace je zbožňování hodná (y) :D
    Poslední fotka je rozkošná, ten pes za pusu určitě stál :D

    ReplyDelete
  11. ja sa bozkávam so psom bežne! :D

    ReplyDelete
  12. Jsi nádherná!
    Děláš tu avokádovou pomazánku nějak speciálně, nějaká tajná přísada? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedělám, vzdycky rozmackam avokado s tvarohovym sýrem ( většinou neco jako gervais) sůl a pepř :) jediná tajná přísada je, ze to mackam tou veci co se ni mackaji brambory :D

      Delete
  13. Ta poslední fotka je ale nejlepší! :D

    ReplyDelete
  14. Gratulujem k poháru :) A fotky (hlavne posledná) sú super! :))

    ReplyDelete
  15. Parádní fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  16. Ta poslední fotka! Top :D, žeru tě a jinak mám asi hlad po shlédnutí tohohle článku.

    ReplyDelete
  17. Úžasné fotky ♥ a chlebíček mňam :3

    ReplyDelete
  18. Tvoje vlasy jsou pořád neskutečně krásné, ať už dlouhé, nebo krátké :) Já jsem ráda, že je teplo, mám to spíš naopak, takže konečně nemrznu! :D

    ReplyDelete
  19. Tebe bych si přála někdy fotit! :)

    ReplyDelete
  20. ty vlasy!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.