Friday, March 28, 2014

Still alive.

 Po několika dnech se konečně dostala k sepsání článku. Tento týden byl jeden z těch na učení náročnějších a taky mi bylo jak obvykle strašně vedro a tak jsem v podstatě nevylézala ven. V pondělí jsem se rozhodla, že nakonec odjedu na týden do Francie na výměnný pobyt, jsem nadšená a zvědavá. Minulý rok jsem byla v Paříži a tak se strašně těším, že poznám i jiné části Francie a možná se tam dostanu ještě jednou v létě. O víkendu asi jako první za posledních několik měsíců nemám absolutně co dělat a nic neplánuju, navíc mě domácí stereotyp vůbec neláká, následovně si říkám: "Peťo ty jsi vážně tak líná".

stihla jsem jeden z nejlepších západů 
mátová citronáda
 o víkendu jsme fotili jeden takový projekt a jsem celkem zvědavá na výsledek snad ho uvidím
perfektní účes od Lucie <3
 ženy <3
tohle byla vážně zábava
zbytek z minulého článku, tyhle jakoby slunečné mě vždycky dostanou
je to strašně loudivé zvíře, všechno mu odpustíte
 stereotypní svačiny
(skoro) vždycky jsem strašně roztomilá
 tak dlouho jste mě neviděli s culíkem (nebo mám jen ten pocit?)
těším se na ten den kdy si ustřihnu další kus vlasů
 keep it simple
další koláč ten nejjednodušší (listové těsto, náplň z nastrouhaného sýru plus zakysaná smetana, vejce, nahoře a dole opečená cibule s chilli)
 věc, kterou na sobě miluju jsou znamínka na tváři ve tvaru malého vozu a obráceného srdce (opomeňte mou ušní dírku, která vypadá jako prdel, teď se určitě Peťa směje)
so exited about everything
 vytáhla jsem svou nejlepší riverisland bundu
dnešní cute lunchtime s L. <3
 finally, sedmého dubna bez rovnátek
tahle košile mi v zimě chyběla 
 tak si říkám co bude k večeři, že by dýně
našla jsem svoje ripped džíny, největší nadšení

36 comments:

  1. Krásne fotky, ako vždy! Tieto tvoje články zbožňujem!! ♥

    Stray Alley

    ReplyDelete
  2. Na ty tvé autoportréty bych se mohla koukat pořád <3!

    ReplyDelete
  3. Opäť užasný random ♥ na 10.fotke si moc roztomilá :3 Uži si Francúzsko :-)

    ReplyDelete
  4. Souhlasim s komentářem od Kamči, Péťo máš neskutečně nádherný obličej a autoportréty jsou nejlepší!! :)
    jak jsem viděla fotku s učením Ruchovců a Lumírovců, udělalo se mi zle- úplně si na to pamatuji, člověk se učí takové plky a nezbývá nic jiného než zatnout zuby a prostě si tu Elišku Krásnohorskou do hlavy nacpat :D
    Mimochodem..začíná se s Tebe stávat koláčový machr!!!

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky, tieto tvoje články mám úplne najradšej! <3

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  6. máš nejlepší posty!

    ReplyDelete
  7. ach ty tvoje fotky.. :)

    ReplyDelete
  8. nejnádhernější si<3 tvoje randomy miluju:)

    ReplyDelete
  9. asi u toho stříhání vypadáš takhle co? :D - http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2j5ofC4Ve1qjl2m4o1_500.gif
    (ale taky to miluju!!! chtěla bych aby mi vlasy každý den rostly tak o 5 cm a já si je mohla stříhat tak často jako nehty :))

    ReplyDelete
  10. ten západ jen naprosto kouzelný :)

    ReplyDelete
  11. Nádherné fotky!

    ReplyDelete
  12. Krásny západ slnka ... nádhera

    ReplyDelete
  13. Opět pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Ty jsi tak krásná :)

    ReplyDelete
  15. Wow, ten západ slunce! A ušní dírka, co vypadá jako prdel, mě teda rozhodně pobavila :DDD

    ReplyDelete
  16. Krásne fotky, ten slaný koláč so syrom vyzerá úžasne!
    The city of fashion

    ReplyDelete
  17. juu ,taky jsem na 7. dubna objednaná:D
    a tvoje fotky ,aach<3

    ReplyDelete
  18. prvá fotka je úžasná :) a aj ja mám na tvári znamienka ako veľký voz :D

    ReplyDelete
  19. ♥♥ jsi vážně překrásná, píšu to pořád, ale je to tak :D

    ReplyDelete
  20. to jsou kouzelné fotky!

    ReplyDelete
  21. my god, ty jsi nádherná.

    ReplyDelete
  22. Miluju ty tvoje fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  23. veľmi som si v poslednej obľúbila tvoje random fotky. vždy majú niečo do seba. super super! :)

    ReplyDelete
  24. Peťo ty jsi strašně moc erotická <333 :D!

    ReplyDelete
  25. Miluju ty fotky !

    ReplyDelete
  26. Takže prdel na uchu? :D to bych brala taky! Jo a ty fotky budou do neděle všechny :), jinak Ti to zase moc sluší uplně na všech fotkách, jsi ultra krásná :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pro vysvětlení na plesy jsem si vyndala milovaný tunel a ta dirka se stáhla a ted podle me spoluzacky vypadá jako prdel :D

      Delete
  27. Asi jsem se zamilovala do 10. fotky, na které jsi nesmírně rozkošná, awww ^____^
    A tvé ripped jeans jsou taky úžasné ;)

    ReplyDelete
  28. tvoje selfies jsou nejlepší věc na světě a jídlo taky samozřejmě <3
    ady.

    ReplyDelete
  29. Máš strašně skvělý obočí, nemůžu si pomoct :)
    A ta oranžová košile je fakt TOP! :)

    ReplyDelete
  30. tieto články mám na tvojom blogu hrozne rada :)) si krásna! :)

    ReplyDelete
  31. tá prvá fotka je rozprávkovo kúzelná ;)

    ReplyDelete
  32. Och, ten západ je tak dokonalý ♥ ...
    Jinak ty znamínka nemají chybu! :)

    ReplyDelete
  33. miluju tvoje fotkyyyy <333

    ReplyDelete
  34. jsi sluníčko :) nádherný západ slunce! Tvé fotky mě moc baví.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.