Friday, March 21, 2014

Say something.

Během pár dnů se mi nasbíralo hodně fotek (jídla) a tak jsem seskládala další článek plný mě a mého jídla. O víkendu mě čeká hodně práce do školy, která je docela dost akutní, jelikož taková chemie není uplně to co vyhledávám. Každopádně tím chci naznačit to, že budu ještě víc vyhledávat činnosti, které mě od toho všeho odtáhnou a doufám, že pátek a sobotu večer nestrávím s předstírám učení. Vypadá to asi takhle: "Hmm, tak si to tady vytáhnu, poznačím, otevřu, zakreslím, podtrhnu a položím". Potom jdu péct, vařit, jíst.

jedna z posledních co jsem vyfotila venku-dospěla jsem do stádia kdy nejspíš nutně potřebuju nějakého fotografa/fotografku
ponožky od Péti <3
 milované polštářky
pondělí, Peťa, nůžky
 začíná mi být vážně, vážně horko
banánový termix, plno vloček, klíčků a karamelové mandle
 nadšení neopadá
jedna z věcí co jsem dělala i doma
 doslova skromná sbírečka (:D)
jsem nadšená z krátkých 
 vzpomínka na den s banány v talířích
jogurt, klíčky a plno mandlí
 (pečínka)
stal se historický okamžik, učila jsem se do fyziky a dostala (díky pomoci) jedna (poprvé a naposled)
 upekla jsem zbytkový koláč
následovně jeden špenátový
 měním zelené a červené
 vytáhla jsem věci z kapes zimní bundy, v každé jedna krytka na objektiv a koruna 
 moje alternativní já, oba dva jsem strašné prasata 
pro porovnání



36 comments:

  1. juuu ,ty tvoje fotky ,vážně<33

    ReplyDelete
  2. To, co jsi dělala doma, ten text, je skvělý! Jsou tam úryvky z Wings od Birdy, co? :) A z dalších songů předpokládám. Jinak ty jogurty, co si děláš, vypadají dost chutně. Červené pesto jsem ještě neměla, zatím si ujíždím na zeleném :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celé je to len Wings od Birdy :))

      Delete
    2. Presne tak, me ten text připomíná jeden z nejlepších zážitku a tak ho vzdycky vybírám, je to cele z wings jen prehazene :)

      Delete
  3. Můžu se zeptat jaké klíčky si do jogurtu dáváš? :) jinak všechno jídlo vypadá dobře :3 :3 králíček je boží :3 :) a tobě to taky moc sluší :) to je ale skoro zbytečné psát :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psenicne kličky občas ovesne vločky s kličky :)

      Delete
  4. Budu jezdit po cyklo tě blejsknout ! :D
    Z čeho je zbytko koláč nebo byl pečen ze zbytkáčem?

    Poslední dobou peču několikrát týdně, tak pokud přihodíš nějaký receptík, zlobit se nebudu O:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D neni je to ze zbytkových prezralych banánu (2) plus hrnek a pul celozrnne mouky, třičtvrtě hrnku sojoveho mléka, pul hrnku cukru, čtvrt hrnku oleje, dala jsem ho pect pak vychladnout rozrizla a natrela bananovokaramelovym pudingem, zaklopila, natrela burakovym máslem okolo a olepila ořechy plus psenicne kličky :)

      Delete
  5. Úžasný random ♥
    Náš krásneho zajačika :3
    To máš dva foťáky? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam, jednu starší zrcadlovku a jednu novou co jsem si ted pořídila :)

      Delete
  6. ty si nejlepší,prostě<3

    ReplyDelete
  7. Super fotky, jako vždycky :) Jsi krásná! :)

    ReplyDelete
  8. jo pamatuju si jednu kompletně celou neděli strávenou učením fyziky a stejně jsem dostlaa 5+ haha. takže tento vikend znovu achjo :( nemuzu se dockat az ti sundaji rovnatka! <3
    ady.

    ReplyDelete
  9. Anonymous20:26

    aj ja som dostala jednotku z fyziky :D a to tam mám skoro samé trojky vždy :D

    ReplyDelete
  10. skvele fotky! ako vždy :) si krásna

    ReplyDelete
  11. Skvělý random, opět... :)

    ReplyDelete
  12. tvoje randomy sú the best!! vyzeráš s tými krátkymi vlasmi skvelo a tá prvá fotka je skvelá!! Veľmi ti idú tie okuliare! :))

    ReplyDelete
  13. Jsi hrozně nádherná osoba a věř mi, to, co máš na hlavě, fakt nejsou krátké vlasy :3 Mimochodem, máš rozkošnýho králíčka a gratuluju k fyzice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to promin, ale jsou, mela jsem vlasy pres pět centimetru pod prsa tak se podívej, protože takhle délka je podle toho predtim fakt krátká :)

      Delete
  14. ohohohoo moje oblíbené články ! ♥ jsi nádherná. a ta poseldn fotka !! ♥ ♥

    ReplyDelete
  15. Teda Peto, fakt wow, ses strasne krasna! Ja se klidne jako fotografka nabizim, ale ty nejsi z Prahy :(

    ReplyDelete
  16. Banány v talířích, kdo neviděl, nepochopí. Oujééééé ! :DDDD

    ReplyDelete
  17. Nechceš napsat recept na ten špenátový koláč? Vypadá luxusně! :))

    ReplyDelete
  18. Ty boty a kratasy!!!:-)A dózy na cereálie potřebuju,minimálně deset.:D

    ReplyDelete
  19. Skvělé fotky!!! :) A ten DIY text je vážně bezva! ♥

    ReplyDelete
  20. Líbí se mi jak pořád něco kuchtíš, proč já nejsem schopná ani udělat ty blbé těstoviny s vajíčkama a čekám, až prostě někdo něco udělá? :D

    ReplyDelete
  21. Zbožňuji zbožňuji zbožňuji Tvoje randomy :D Musela jsem to napsat třikrát, jsou totiž vážně nejlepší Péťo!! A mimochodem, vážně vypadají kratší vlásky nádherně!

    ReplyDelete
  22. zbytkový koláč vypadá fakt skvěle! :)

    ReplyDelete
  23. ty foťáky oba miluju! ♥ a já když se do fyziky učím, tak mám za 4 a když se neučím, mám taky za 4, takže se nějak moc neučím, nemá to cenu :D :D

    ReplyDelete
  24. první fotka je naprosto skvělá <3 hrozně se mi tento post líbí :)

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  25. krásné fotky :) ten asi text co jsi dělala (určitě vís co mylsím) je moc pěkný :)

    ReplyDelete
  26. a ktore pesto je lepsie?
    zelene alebo cervene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. za mě určitě zelené, ale asi záleží i na tom kde je koupené a z čeho udělané :)

      Delete
  27. Moc pěkný fotky. :-) A zajímavej, ale strašně krásnej králík. :D :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.