Sunday, March 9, 2014

Plzeň.

Mám pro vás souhrn celého týdne v Plzni. Snažila jsem se co nejvíc se toho naučit, což snad vyšlo a taky si volno užívat (to šlo trochu míň). Každopádně fotek jsem dovezla hromadu a tak aspoň něco. Taky jsem tam nechala několik centimetrů svých vlasů, ze začátku jsem litovala, změnu to chtělo.

odpolední cesta domů
 vyjeli jsme si výtahem na mrakodrap do crosscafe
 typicky plzeňská záležitost
muffin, chai latte
 zrovna bylo nádherně, ale nahoře bylo tolik lidí, že jsme byli rádi, že sedíme
 kiwi a zázvor
když jsem ještě vlastnila dlouhé vlasy
 jedna z uliček u Parkánu
 dala jsem jí další šanci, uspěla a tak zůstává v mé skříni
tired
 neodolala jsem a pořídila si citronový krém
poctivě jsem se po večerech učila
 koupila si nejlepší košili
dostala od Peti nejlepší dárek
 taky mám konečně kryt na ipod, po půl roce <3
divím se, že nevypadám dvakrát taková
 část pokoje ve kterém bydlím po čas návštěvy
a v pátek ráno šlo pryč deset centimetrů
 uskromnila jsem se, jelikož to bylo všechno na co se má peněženka zmohla
bílá broskev a jahoda
 často jsme chodili bruslit
zázvor a mango
 procházky za Plzní
 známé zákoutí
nakonec jsme se ještě stavili za Sindulkou <3
 obsah dárku, ach ta milka <3

31 comments:

  1. škoda, že ta fotka s krátkýma vlasama je taková tmavá. :)
    bubble! <333

    ReplyDelete
  2. nikdy jsem tam nebyla, vypadá to krásně! :) to zázvorový pivo z m&s jsem jednou zkusila a jako hodně hodně mi nechutnalo :D a tu citronovou věc jíš jen tak nebo s čím? a jsi nádherňouš, těším se na víc fotek vlasů
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jim ji jako největší hulvat proste vyskrabuju prstama porad dokola :D ale plánuju to na neco namazat nebo do kaše a tak :)

      Delete
  3. Suprové fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. krásne fotky :) v Plzni som nikdy nebola ale išla by som :D

    ReplyDelete
  5. skvele fotky :)

    ReplyDelete
  6. sluší ti to moc:)

    ReplyDelete
  7. krásne fotky a ani som nezbadala nejaký rozdiel v dĺžke vlasov

    ReplyDelete
  8. Mnaam ta milka :D :)

    ReplyDelete
  9. krásne fotky:)) a samozrejme aj ty

    ReplyDelete
  10. veľmi pekné to tam je :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  11. úúžasné fotky! :)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. skvelé fotky, ach, nádherná si. ♥

    ReplyDelete
  13. Nádherné fotky ♥ tento týždeň som sa tiež bola strihať asi 15 cm. Moje vlasy :'( ale som max.spokojná :-)

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Tolik bubble tea, sakra, asi si tento týden v Brně zajdu :D A tu Milku bych si dala taky, mmm!

    ReplyDelete
  16. Úžasné fotky!!! :) Ať žijí tvé randomy! ♥

    ReplyDelete
  17. Ty jsi taková číča! <3
    Vlasy máš super!! :-)

    ReplyDelete
  18. jee :) super fotky:)

    ReplyDelete
  19. Líbí se ti v Plzni? Podle mého názoru je to nejhnusnější a nejšpinavější město v České republice :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kdyz vis kam jit a čemu se vyhýbat tak jsi v pohodě podle me teda a Plzeň znam, mam rada náměstí i okolní ulice, park je špinavý plny bezdomovců, fetaku jasne tam nechodím to stejne kolem reky směrem na Slovany taky nic extra, ale jinak Slovany jsou podle me čisté a pěkné a celkové tam to nam rada a nahodou takový výlet k Bolevaku byl taky fajn a zas tak velký extrém to neni :D :)

      Delete
  20. Anonymous17:57

    Možná kdybys tolik nepila to bubble tea tak bys měla peníze i na jiný věci:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mela, ale tak ja myslim, ze je to v pohodě jednou za čtvrt roku a nestezuju si nakonec jsem spokojena, to same muzu napsat, ze kdybych si nekoupila tamto muzu mit zase tohle to je naprostá pravda :)

      Delete
    2. Anonymous19:46

      Nemyslela jsem to špatně, spíš to vypadalo podle fotek že jsi v Plzni pořádala úplný bubble tea hody:D

      Delete
    3. Jo ja to chápu :D přiznávám pořádáme je pokaždé, miluju molekulární kuchyni :)

      Delete
  21. ja som sa tam zdrzala sice iba na jeden den lebo som mala tour de čechy, nemecko a holandsko ale velmi sa mi tam pacilo :) pekne fotky!

    ReplyDelete
  22. Plzen vypadá sympaticky a tobě to zas moc sekne.:)

    ReplyDelete
  23. Ta fotka s pejskem je nádherná a v Plzni studuju, ale takhle pěkné město jako máš na fotkách, Plzeň vůbec nevnímám :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.