Sunday, March 30, 2014

Most of the time.

Určitě si většina z vás všimla, že několik týdnů zpátky se začal můj blog měnit, teda hlavně obsah, který můžete vidět. Rozhodla jsem se po tuhle formu, která je mi daleko bližší, než všechno to co jsem dřív publikovala. Je mi jasné, že polovinu čtenářů tímhle nikdy nezaujmu, každopádně daleko víc mě potěší ty komentáře, které obsahují více, než dvě slova a něco z nich cítíte a to je přesně to čeho chci dosáhnout. Včera jsme se rozhodly s mamkou vyrazit do lesa v okolí kam se vracíme každé jaro kvůli medvědímu česneku (pochybuju, že to je věc, kterou běžně všichni znáte). Plánovala jsem nějaké dlouhé expozice hlavně u potoku, avšak ten jsem nenašla, takže se musíte spokojit s klasickou. Nasbírala jsem pytel česneku, který bydlí ve třetině naší lednice a část jsem stihla zkonzumovat v pomazánce (díky bohu jsem večer nikam nešla). Už včera jsem stihla fotky přetřídit a vůbec jsem netušila co mám dělat, jelikož soboty doma jsem dlouho netrávila a tak večer přišel čas na mou línou hlášku. Mimochodem tahle oblast je jedna z mých oblíbených, do teď si dost barvitě vzpomínám na adapťák, který jsme tam strávili. 





















46 comments:

  1. Tak nějak jsem stále slýchávala o medvědím česneku a myslela jsem si, že to bude běžný česnek, jen se silnější chutí :D A teď zjišťuju, že jsem naprosto vedle :D
    Máte v okolí moc hezké prostředí ;)

    ReplyDelete
  2. Mě se tvoje články líbí furt :) ať už je píšeš jakkoliv vždy mě zaujmou a každý si ráda přečtu :)..
    Medvědí česnek znám jen jsem ho nikdy nejedla.. je až tak dobrý jak všude slyším? :) Ráda bych taky zkusila nějakou pomazánku :)..
    Fotky zase krásné. Můžu se zeptat, upravuješ je nebo takovou atmosféru mají samy o sobě?.. Jestli neupravuješ tak smekám. Já se furt snažím a zdají se mi mé fotky obyčejné.. co se týče té atmosféry :).. Proto je většinou upravuju :)

    ReplyDelete
  3. hrozně se mi líbí tvé obočí nemůžu si pomoct :D a klidně takových článků víc, od tebe mě baví všechno :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adél15:57

      To nejsi jediná, úplně miluju Péti obočí, má ho dokonalý :D

      Delete
  4. Ja mám také to články moc rada:)) bavia ma viac ako nejaké outfity !
    Fotky sú krásne, ako z filmu <333

    ReplyDelete
  5. Vždy sa mi viac páčili takéto články z každodenného života, než obyčajné outfity napr. :D A zbožnujem lesné fotky, takže super, super!

    ReplyDelete
  6. Přidávám se k obdivům tvého obočí! :) Určitě bychom uvítali článek na tohle téma! Jinak fotky tradičně úžasné!

    ReplyDelete
  7. mám ráda, když se takhle rozepíšeš:)
    miluju medvědí česnek! babička ho má a zahradě a já si vždycky připadám jako nějakej úchylnej slimák, že jí ho všechen snim :D:D

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Ja jsem strasne rada, ze s tvym blogem pokracujes a to v tomto duchu. Taky bych ted chtela pridavat na blog vice sve tvorby, ale prijde mi, ze na to, kolik casu tomu venuji, ta odezva neni az tak velka. Kazdopadne u Tebe me tve clanky nikdy neprestanou bavit.

    ReplyDelete
  10. O medveďom cesnaku som ešte nepočula, chutí to ako normálny cesnak? Lebo normálny cesnak mám moc rada :-D. Tvoj blog mám moc rada,lebo mi príde omnoho osobnejší ako ostatné blogy, nejde tu len o módu a nejakú kozmetiku ale o tvoj bežný život a tieto príspevky mám najradšej. :-)

    ReplyDelete
  11. úžasné fotky i celý článek :)

    ReplyDelete
  12. v úterý jsem s mamkou jela do města, kde jsme dřív bydlely sbírat medvědí česnek haha :D nikde jinde jsem ho nikdy neviděla, takže jím zásobujeme celou rodinu :D prý jde i nějak podusit na stejný způsob jako špenát, ale na to je mi ho asi líto, i když bych to chtěla zkusit. a myslím že cokoli společného s tebou mě prostě bude napořád strašně moc bavit, toho se nebojím a ostatní určitě taky :)
    ady.

    ReplyDelete
  13. Zbožnuju tvoje články a tvůj blog navštĕvuju pravidelnĕ už od léta, takže neboj, mĕ jakožto čtenáře neztratíš :-) Na článek typu odstavec plus fotky jsem zvyklý, a k tobé mi to takhle sedí. Mimochodem naprosto ti závidím, že máš v okolí takovou krásnou přírodu! U nás jsou v okolí všehny lesy moc průmĕrné na focení, takže nemám moc míst, kam chodit :-D Ale medvĕdího česneku je tady fakt hromada! :-D zkus si z nĕho udĕlat pastu na typ italského pesta a dát si to k palačinkám se sýrem :-)

    ReplyDelete
  14. poprvdě žádnou změnu jsem moc nepostřehla až v tomhle článku. čirou náhodou se s česnekem taky setkávám a dokonce chápu i tvou oblibu v lese (jsem taková zálesačka věčně s bestiama a fotákem) a taky lásku k delším komentářům které mají něco do sebe a není to jako : hezké fotky a jehéj ted navštiv muj blog ikdyž přiznám se občas taky napíšu jen krásné fotky protože jsou prostě tak užasné že ani nevím co víc bych měla napsat :)každopádně fot takhle častěji je to hrozně fajn :)

    ReplyDelete
  15. Pro mne byly tyto články na prvním místě:) Líbí se mi to více než každodenní outfity:) Je fajn nahlédnout do tvého každodenního života a prožívat ho s tebou, jen tak dál!:)

    ReplyDelete
  16. Asi každá blogerka by chcela komentáre, pri ktorých nebude len reklama alebo nebudú dvojslovné a nebude mať z nich žiaden pocit. Je podľa mňa lepšie, keď píšeš články o tom čo si robila alebo aký máš zo všetkého pocit. Outfity sú super ale tieto články sú také viac osobnejšie a lepšie <33! Určite v nich pokračuj :)

    ReplyDelete
  17. kráásne fotky :)
    na medvedí cesnak sa chystáme aj my a skúsim prvý krát spraviť z neho pesto. inak akékoľvek jedlo s ním mám rada :D :)

    ReplyDelete
  18. Miluju tvé fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Mně se tyhle příspěvky hrozně líbí, je z nich cítit takové to kouzlo a to miluju. O tom, že si nádherná není pochyb, takže nevím jestli už má cenu psát "Kráska Peťa" Každopádně Ti chci říct, že Ti moc fandím. Poslední dobou si jedna z mých nejoblíbenějších blogerek. Prostě Peťko (nevím jestli Tě tak můžu oslovovat, třeba to nemáš ráda :D) jen tak dál, je to všechno boží !

    ReplyDelete
  20. Zbožňuju medvědí česnek! :D Znám jen pár receptů, a to mi přijde jako zoufale málo, takže se chystám na nějaký nový :) Ale pomazánku jsem teda ještě nezkoušela, díky za tip :)

    ReplyDelete
  21. Medvedi cesnak, mňam! Ja som na neho bola asi mesiac dozadu v bratislavskych luznych lesoch :) Urobila som z neho pesto, dokonca som sa z neho naucila robit aj rychlu polievku :) Je to naozaj zazrak prirody tato rastlinka :)

    Inak velmi sa mi paci tvoja postupna blogova premena. Blogu to dava vacsi zmysel a cenu (teda aspon pre mna). Mne osobne sa blogy, ktore obsahuju aj nejaky inteligentny text, myslienku...jednoducho ked mi nieco prinesie paci ovela viac, ako obycajny fashion blog, kde je dievca odfotena 10x v rovnakych pozach a text je len nutene zlo, ktore opisuje co ma na sebe, pricom to uz je kazdemu jasne z fotky ...

    k tomuto blogu palec hore :)

    ReplyDelete
  22. oo dobre, teeraz sem budem chodiť ešte častejšie :) presne takúto zmenu som spravila nedávno na blogu aj ja, viac takýchto postov, menej takých "strojených"
    a je to lepšie ! :)

    ReplyDelete
  23. Nádherné fotky!!

    Ema

    ReplyDelete
  24. Krásný fotky, musel to být super výlet! Taky bych někdy chtěla zkusit dlouhou expozici u vody nebo kašny nebo tak :) Ta atmosféra fotek je nádherná! :)

    Young, wild and free

    ReplyDelete
  25. Fakt prenadherne fotky,mne sa napriklad pacia taketo prispevky ovela viac . Mam rada ked z tych prispevkov aj nieco ide,ta atmosfera z fotiek. A tiez som na mojom blogu urobila takuto zmenu,proste viac preferujem ked su prispevky trochu viac osobnejsie.
    Mimochodom tieto fotky mi dali chut nastivit nejaky les v okoli. Milujem lesy. A co sa tyka toho cesnaku,ten neznasam haha.

    ReplyDelete
  26. Ta jarní příroda je opravdu nádherná! Jako by snad někdy nebyla. :-) Nejvíce mě pobavila první fotka. Medvědí česnek jsem nikdy nesbírala, ale kdybych měla možnost s někým jít, tak do toho jdu. A co se týče psaní článku, tak by se především měla vždy autorka řídit tím, co chce a ne tím, co si čtenáři zamanou, takže podle mě děláš správnou věc, to ale podle mě sama moc dobře víš. ;)

    ReplyDelete
  27. nádherné fotky!:) a bavíš ma veľmi a aj tvoj blog.
    Simple glamour

    ReplyDelete
  28. taky se mi tahle forma líbí! :) a medvědí česnek vám závidím, my ho kupujeme na trzích, mnam.

    ReplyDelete
  29. nadherny fotky :)

    ReplyDelete
  30. super fotky:) já strašně miluju takhle vyrazit do lesů a jenom si užívat sluníčko a přírodu :)

    ReplyDelete
  31. Úplně tě chápu :). Mně se tadyta forma moc líbí, asi i víc než ta minulá. A je vidět, že ti to víc sedí. Piš a přidávej co chceš ty, ne ostatní. Moc se mi líbí, jak je z tvých příspěvků poznat, že si šťastná, po přečtení tvých nejnovějších článků mám hned lepší náladu :). Hrozně mě baví, ty tvoje články "20 facts you didn't know about me.", příjde mi, že jsme si ve spoustě věcech podobný. Tak třeba, taky je mi pořád všude hrozný vedro, nedokážu si po sobě číst starý texty a taky mě baví mačkat tukový polštářky velkým, chlupatým, (zrzavým) kočičkám :D. Ještě k těm článkům, taky mám v plánu psát nějaké podobné, občas. :)

    ReplyDelete
  32. ako si napísala, že by si chcela aby pod tvojimi príspevkami mali komentáre viac ako dve slová? vyzerá to, že sa teraz všetci snažia :D ja som si myslela, že medvedí cesnak je niečo ako pažítka :D tiež rada chodím do lesa ! a fotky sú úžasné ach, ako by som chcela nový foťák :/

    ReplyDelete
  33. U nás medvědí česnek roste v Podzámce, taky jsem ho vždycky trhala :D Krásné fotky Petiii a držím palce s tím rozhodnutím blog vést trochu jinak, bude to super!

    ReplyDelete
  34. Změna se mi líbí, články mě teď baví ještě víc :) Tvoje fotky jsou prostě úžasné!

    ReplyDelete
  35. medvedí cesnak poznám a super vec to je :) ako fakt. inak mi nedá nepovedať, že tie turistické boty sú krásne a závidím ti ich :D

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. Ty fotky jsou super, ta jarní příroda je nejlepší!

    ReplyDelete
  38. Anonymous16:02

    Achjo, byly to vesmírné legíny, průhledné košile, kšiltovky s nápisem BOY, kožichy...výrazné obočí...tzv"blogerské trendy", což by ale žádná blogerka nikdy nepřiznala, stále je to super originální.
    Jé, neber to ale nijak osobně, docela ti to sluší...ikdyž přirozenější jsou 100000%lepší:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja si oboci dodelavam uz pres tři roky s smůla je, ze ted se to rozjelo ve velkém a většina vypadá uprimne tragicky, ja si myslim, ze vypadam lip, moc rada bych nosila svoje přirozene, ale zrovna v téhle časti se tmavost a hustota mych chlupů nějak minula a dost me to mrzí, kazdopadne chápu to a plánuju se ukázat i s přirozeným :)

      Delete
  39. Chci tvou pleť! A z těch fotek mám největší chuť zabalit školu a jet někam na výlet! :)

    ReplyDelete
  40. Přesně to, co jsi napsala je taky mým cílem...nejkrásnější je číst si upřímné komentáře lidí, ze kterých je poznat, že na blog hodí rádi a rádi čtou články a vůbec...ne kvůli tomu, aby upoutali na svůj blog!...
    Péťo fotky přírody jsou nádherné, hned bych obula botky a vyrazila taky, bohužel takový les na blízku nemám :(

    ReplyDelete
  41. Krásne fotky ! chválim ze pridávaš v takej kvalite ! Tvoj blog napreduje! len tak ďalej!

    ReplyDelete
  42. Ty fotky se ti moc povedly!!! :) ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.