Thursday, March 6, 2014

Mirabelles.

Dnes ráno jsme konečně zrealizovaly setkání. Konkrétně já a Péťa z My mirabelles. Netradičně jsme setkání pojaly jako snídani v okouzlující francouzské restauraci (a nejen proto, že jsme obě veleúspěšné francouzštinářky). Koláče byly naprosto úžasné a myslím, že bych zvládala takový každý týden. Čas neúprosně utekl a po třech hodinách nepřetržitého povídání (mám ten pocit, že jsem mluvila tak 70 procent našeho setkání), při kterém jsme probraly a zasmály se snad všemu jsme vyfotily několik fotek v malebné uličce, kterou jsem si vyhlédla. Jsem nadšená a těším se na další setkání a co mě naprosto dostalo byl dárek, který mi Péťa dala, děkuju <3

 



 


 


22 comments:

  1. zbožnuju váás ! ♥

    ReplyDelete
  2. moc vám to sluší:) a francouzské pekárny jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  3. Jste obě pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Petra na druhou, to se mi líbí, vy dvě spolu :) Muselo to být super! A fotky jsou pěkně prosluněné.

    ReplyDelete
  5. dievča, ty rastieš do krásy :)

    ReplyDelete
  6. Moc vám to, holky, sluší :) Muselo to být bezva! :)

    ReplyDelete
  7. Peťulinko to já děkuju, bylo to nejlepší, už se těšim na příště :)
    a s Ditou jsi mi udělala největší radost...přijde mi nesnesitelná :D...a musim říct, že můj pocit ještě umocnil tenhle článek (http://www.vyvarovna.com/2013/10/10-fatalnich-pruseru-deniku-dity-pultra.html), moc doporučuji ! :D

    ReplyDelete
  8. Ste nádherné :-) šál ja krásny ♥

    ReplyDelete
  9. krásné jste!:) doufám že se také někdy sejdeme:)

    ReplyDelete
  10. ake ste cierne, ale pekne :))

    blog she.is.the.one

    ReplyDelete
  11. krásne fotky <333

    ReplyDelete
  12. Moc krásné fotky ! :)

    ReplyDelete
  13. Krásne! Aj vy aj fotky. :))

    ReplyDelete
  14. krásne fotky,hlavne tá s dúhou :))

    ReplyDelete
  15. moc vám to sluší:)

    ReplyDelete
  16. 2. fotka je uplne super :)

    ReplyDelete
  17. Tvoje kamarádka Péťa vypadá na 3. fotce odspodu úplně jako já!! :D
    Má akorát podlouhlejsi obličej.

    Jinak máš moc krásný blog a jsi krásný člověk. Soudě podle toho, co pises :).

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.