Tuesday, March 4, 2014

In the morning I'll be with you.

Bylo mi naprosto jasné, že jakmile se rozhodnu, že si nic nekoupím, tak přijde ten okamžik kdy si budu říkat, že tohle fakt potřebuju. Zrovna včera se mi to stalo u této košile. Každopádně to nebylo vůbec těžké rozhodování, našla jsem ji jako poslední ve slevách za stovku a tak jsem si odnesla materiální radost domů společně s velkou taškou jídla do zásoby. I přes to všechno tomu něco chybí, rozhodně to nejsou prázdniny podle mých představ zvlášť když místo lyžování bruslíte v jarním počasí.









jeans-mango, shirt-H&M, sweater-secondhand, shoes-ccc

23 comments:

  1. Anonymous14:02

    Chtělo by to aspoň jednu fotku s normálně nasazeným svetrem. Chápu, že jde o tu košili, ale dvě nebo tři fotky s odhalenými rameny by stačily ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak me to takhle přišlo lepsi, nafotila jsem i s nasazeným, ale tak svetr uz tady několikrát byl, proste jsem doufala, ze to nebude vadit, protože se mi moc fotek nepodařilo :D

      Delete
    2. Anonymous14:13

      To je pravda a nevadí :) Akorát je fakt, že i když tu svetr byl, tak by bylo fajn ho vidět v tomhle outfitu celý :) Ale jinak super

      Delete
  2. Ta kosile je dost zajimava :-)

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekná košeľa ♥ :-)

    ReplyDelete
  4. ta je nádherná...jakoby přímo pro Tebe :)

    ReplyDelete
  5. You could write in english too hahaha im brazilian and your language is really difficult to me :( But i love your blog anyway! xoxo

    ReplyDelete
  6. sluníčko - jako vždy :)) a ty botky jsou prostě boží <3

    ReplyDelete
  7. Jo, ta košile je super :) Já už jsem prázdniny měla, a taky mi přišlo, že jsem si je mohla víc užít :) sluší moc :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  8. Košile má supr vzor, ale mě se asi ta vystřihnutá ramena moc nelíbí. Ale ten svetr k tomu jde suprově! <3

    ReplyDelete
  9. Ta košile je parádní :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. ta košile je dokonalá :O

    ReplyDelete
  11. ta košile je super :O :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Myslím, že to je tak originální kousek, žes ho tam opravdu nemohla nechat ;) Sluší ti!

    ReplyDelete
  13. Košile je zajímavá, nikdy jsem podobnou neviděla, jen tričko na tento styl :) Všechno k sobě krásně sedí, líbí se mi i svetřík :)

    ReplyDelete
  14. ta košile je boží<3

    ReplyDelete
  15. haha, milujem ako idu ludia hejtovat niečo, ale samozrejme anonymne. :)
    a kosela velmi dobra!

    ReplyDelete
  16. ta košile je úúúžasná !!! ♥

    ReplyDelete
  17. Ta košile je skvělá!!! :)

    ReplyDelete
  18. nádherná košela :)) super fotky <33

    ReplyDelete
  19. Jak jsi změnila styl fotek, tak zírám, připadám si jako úplně u někoho jiného. :D A ta košile je moc zajímavá, takový střih jsem ještě nikde neviděla.

    ReplyDelete
  20. Ta košile se mi fakt moc líbí, doufám, že na podobnou někde v dohledné době narazím :) Ty fotky jsou krásný :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.