Wednesday, March 19, 2014

Happy.

 Po nějaké době jsem se rozhodla napsat něco delšího, smysluplnějšího a zajímavějšího než strohé popisování momentální situace. Během posledních týdnů a měsíců jsem zjistila jak moc se měním a jak jsem se změnila od minulého roku, stačí se vrátit někdy na konec léta. Připadá mi to jako by uběhla dlouhá doba od toho když jsem si čerstvě sedřela nohu nebo od doby kdy jsem usedla po dvou měsících zpátky do lavice. Každopádně už od té doby jsem začínala být šťastnější můj život nebyl tolik závislý na blogu, ale daleko víc jsem se začala projevovat i v soukromém životě a nebyla upjatá jen na virtuální věci. Se začátkem nového roku jsem dospěla do fáze kdy jsem v podstatě nevěděla do čeho mám šťournout (odpusťte ten výraz, ale ten co normálně lidi používají mi připadá až moc dvojsmyslný, celá já). Avšak během dvou, tří měsíců jsem se změnila snad nejvíc jak vzhledem tak vevnitř. V první řadě jsem poznala (částečně i díky blogu) nové přátele, moje víkendy nejsou jen o tom, že se doma flákám a následovně si říkám proč vlastně tohle nicnedělání společně s prohlížením nostalgických fotek. Ustřihla jsem další část toho co bylo mou součástí už hodně let a to jsou dlouhé vlasy, teď se cítím daleko líp a snad i sebevědoměji a taky mi schnou skoro polovinu času. Pozoruju, že dřív jsem se pousmála, smála, usmívala jen zřídka a teď je to naprostý opak. Tím vším jsem chtěla říct, že slovo blog pro mě znamená úplně jiný pojem než dřív a všichni určitě vidíte jaký je můj nynější přístup. Funguje to asi  takhle čím méně příspěvků napíšu tím víc jsem spokojená a tím víc šťastná. Děkuju.









42 comments:

  1. Jéé ♥ moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  2. Petiii ty si tak krásna! ♥ Prajem ti, nech ti to šťastie vydrží! :)

    ReplyDelete
  3. Veru17:27

    Pěkně napsaný úvodní text :). Moc se mi líbí Tvoje obočí

    ReplyDelete
  4. Nádherná jsi :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. jsi nádherná<3

    ReplyDelete
  6. Anonymous18:06

    rozmýšľaš o skončení s blogovaním? lebo ak nemáš byť šťastná len na úkor blogu, potom to za to URČITE nestojí! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To vubec prave spis naopak jen nebudu asi přispívat tak intenzivně :) blog u me nabyl neuvěřitelne hodnoty a urcite budu pokračovat :)

      Delete
  7. myslim, ze je skvele, ze se citis stastnejsi :) A jsi porad hezci a hezci! :))

    ReplyDelete
  8. Tá košeľa aj tie šortky súú TOP!! <333333333

    ReplyDelete
  9. Hlavne buď šťastná

    ReplyDelete
  10. Moc, moc sluší!!
    EJNET

    ReplyDelete
  11. Ked si šťastná , vidno to aj na blogu :) Hlavne pokračuj

    ReplyDelete
  12. Péťo ty vlasy ti strašně sluší!<3

    ReplyDelete
  13. si prekrásna, prajem ti nech si stále takáto šťastná lebo hneď sa to prejavuje aj navonok. ( a aj na blogu )
    čím to je že všetci čo idú z dlhých na krátke vyzerajú a cítia sa oveľa lepšie ? :D
    :)

    ReplyDelete
  14. Páni, dnes jsou ty fotky opravdu překrásné a ty na nich taky! A pěkně jsi napsala ten úvodní text, to je skvělý, že jsi v životě štastnější než tomu bylo a na blog samozřejmě nemusíš přispívat každý den, já přispívám obden a i to mi občas dá zabrat :D

    ReplyDelete
  15. Nádherný outfit a skvelé fotky!

    Ema

    ReplyDelete
  16. velmi ma do seba ten text. blog mení životy aaaa :)
    a velmi si zmenená. dospelejšia. /a obočko budem forev závidiet:)

    ReplyDelete
  17. a bum, mame stejne vlasy haha :D jsi nadherna a mam strasne rada tvuj styl psani, uvazujes vlastne ze bys byla novinarka nebo se venovala v budoucnu zurnalistice? vsechno se strasne moc meni a hlavne cim dal rychleji, me ale pripada ze se menim jen uvnitr a vzhledove ne, proto si vsichni mysli ze jsem porad stejna a pritom vubec nejsem. pri techhle uvahach si vzdycky pripadam strasne stara, haha
    <3
    ady.

    ReplyDelete
  18. ♥♥♥♥♥♥ ach tohle je nejvíc super! a připadám si trapně, že to píšu ke každému tévmu článku, ale jinak to ani nejde! Fotky jsou lepší a lepší a ty jsi krásnější a krásnější!

    ReplyDelete
  19. Ty vlasy ti takhle strašně moc sluší!:) Uplně zbožnuju tvuj blog:)))

    ReplyDelete
  20. veľmi ti to pristane s tými krátkymi vlasmi :)

    ReplyDelete
  21. si jeste hezci s temi kratkymi !

    ReplyDelete
  22. trochu mi je ľúto, že budeš blogovať menej ale teším sa z teba :) držím ti palce

    ReplyDelete
  23. Linda21:23

    AAA, košeľa a šortky sú úplne mega dokonalé. Odkiaľ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Košili jsem dostala od Sarky a je nejspíš z Bershky a šortky z choies.com :)

      Delete
  24. Peti si úzasná,aj tvoje nové vlasy sú úzasné a do tretice tento post je fakt super! <3

    ReplyDelete
  25. Co na to říct Peti. Maximálně to, že si zasloužíš být tady v té špičce blogerek, jsi prostě úžasná slečna. :)

    ReplyDelete
  26. Prvá fotka je prekrásna, vlastne ty :)
    Pekne napísané, snad budeš šťastná aj nadalej...

    ReplyDelete
  27. Přeju ti jen aby jsi byla pořád šťastnější a šťastnější :) Jinak ty fotky jsou nádherné!

    ReplyDelete
  28. krásně napsaný text, jsem ráda, že jsi tak šťastná, moc ti to přeju! Na fotkách vypadáš dokonale, jako vždycky, a ta košile je nádherná!
    P.s. To co píšeš o těch vlasech, tak jsem to měla taky! Měla jsem dlouhoo vlasy po zadek a jednou jsem je ustřihla na mikádo a bylo mi tak strašně dobře, cítila jsem se úplně "nově" a s tím schnutím to bylo taky velké plus, takže s tím ti úplně rozumím! :)

    ReplyDelete
  29. úžasné fotky, skvelé šortky :3
    collapseoffashion.blogspot.sk

    ReplyDelete
  30. Krásne si to napísala! :)) Na fotkách si veľmi pekná.

    ReplyDelete
  31. Taky potřebuju změnu a nutně !

    Tobě to strašně moc sluší a měj se lépe a lépe :)

    ReplyDelete
  32. Krásně jsi to vystihla, vím přesně, o čem mluvíš a přeju ti, aby jsi byla pořád šťastnější :). Myslím, že snad všichni tady pochopí, že jestli má být skvěle prožitý víkend, nebo celý týden na úkor toho, že třeba nebudou několik dní články, tak ať! Aspoň to pro tebe bude hlavně o té zábavě a nebudeš přispívat jen ze zvyklosti.
    Tvůj blog mám neskutečně ráda a vždycky se raduju za každý nový článek, ale radši se budu radovat z toho, když budu vědět, že se někde skvěle bavíš a nekoukáš jen do počítače. Ty články pak budou stejně ještě zábavnější a pozitivnější :))
    A jsi snad krásnější než kdy dřív! :3

    ReplyDelete
  33. Peťuli napsala jsi to nádherně, je mi teď úplně veselo, jak jsem dočetla :) Strašně Ti to přeji, ať štěstí vydrží...třeba už napořád :)
    Mimochodem jsi opravdu čím dál tím krásnější !!! ♥

    ReplyDelete
  34. a jsi také čím dál větší kočka :)* (miluju Tvoje obočí!)
    ale hlavně - moc krásně napsané! <3

    ReplyDelete
  35. Ty jsi prostě skvělá!!! :) Miluju tvůj blog! ♥

    ReplyDelete
  36. Ty vlasy máš boží :)

    ReplyDelete
  37. je dobře, že sis k blogu vytvořila tento vztah :) já to mám dost podobně.

    jsi čím dál krásnější, Péťo :) perfektní šortky!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.