Tuesday, March 11, 2014

Cut my hair.

Moje vlasy jsou nekonečný příběh. Už dlouho jim dávám zabrat všemožnýma barvama a poslední pokus byl nejspíš osudový. Nedalo se na ně už ani podívat jak byly zničené od nedávného ombré (asi 10x odbarvování peroxidem) možná i víc. Potom nějaká ta hnědá, zrzavá, zase hnědá a zase zrzavá na třikrát a následovala poslední hnědá po které není ani památky jak si můžete všimnout. Jelikož posledních několik vrstev se zdatně drží a tak si říkám, i když jsem se zapřísáhla, že barvit se nebudu (dobrý vtip), tak mi hnědá docela chybí. Tím jsem se chtěla dostat k páteční ranní akci kdy jsme o půl sedmé vstala a za hodinu měla několik centimetrů pryč. Skvělý pocit.






41 comments:

  1. Teraz máš úžasné vlasy ♥

    ReplyDelete
  2. Vypadáš úžasně Péťo!! :)*

    ReplyDelete
  3. máš krásne tie vlásky!! ♥

    ReplyDelete
  4. nejvíc ti to sluší! jsi nádherný<3

    ReplyDelete
  5. Slusi ti to!:-) Mam dlouhe vlasy jako jsi mela pretim ty a posledni dobou porad premyslim,ze si je ostriham,ale porad to odkladam :D mozna taky jednou dostanu odvahu jako ty a ostriham se

    ReplyDelete
  6. Pořád máš krásný vlásky:) Hrozně ti to slušíí:)

    ReplyDelete
  7. jako zrzečka jsi naprosto TOP ! ♥
    Fakt krásné vlásky, záviděníhodné :))

    ReplyDelete
  8. Máš to úžasne. Tebe sa hodí všetko. <3

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  9. sluší ti to. hrozně!

    ReplyDelete
  10. tebe to stále tak veľmi pristane! :)

    ReplyDelete
  11. Máš boží vlasy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. stejně ti to pořád sluší! :)

    ReplyDelete
  13. máš krásné vlasy! já mám vlasy od malička rovné jako hřebíky,tak jsem po takových vždycky toužila :/

    ReplyDelete
  14. Tady ta barva ti sluší snad nejvíce ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Předposlední fotka je naprosto okouzlující! Supeeeer :)

    ReplyDelete
  16. miluju tvoje oboci! :D Jak na nej? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jediný co to chce je trocha praxe, musíš zkoušet co ti sedí a co ne me to trvalo strasne dlouho :D

      Delete
  17. je na nich vidět jak jim to prospělo!! ale tvoje vlasy jsem milovala i tak !! ♥ a navždy budu (:D)

    ReplyDelete
  18. táto farba ti asi pristane najviac :)

    ReplyDelete
  19. Bezva! ♥ Sluší ti to!!! :)

    ReplyDelete
  20. vsichni ted strihaj vlasy mi pripada! je to super a hodne stesti s nebarvicim pustem!! :D
    ady.

    ReplyDelete
  21. Tahle barva ti fakt hodně moc sluší, stejně jako ten sestřih :)

    ReplyDelete
  22. Tohle ti fakt sluší :)

    ReplyDelete
  23. Sluší ti to:)Já jsem zrzka a momentálně jsem spokojená,ale byly doby kdy jsem svoje vlasy nemohla vystát jak barvu tak střih,takže si hudinky vlásky prošli taky vším možným:-)

    ReplyDelete
  24. Nádhera, co je to prosím za barvu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Netuším, vlasy jsem si naposled barvila asi před 2 měsíci na hnědo a pod tim je zrzava a tak vzniklo tohle momentální pofiderni neco :D

      Delete
    2. I tak děkuju :) Objevila jsem tvůj blog až dneska, ale kochám se a kochám! Jsi moc krásná a fotky jsou perfektní!

      Delete
  25. Sluší ti to :) to jsi toho vystřídala fakt hodně! obdiv! :)
    http://lakomanie.blogspot.cz

    ReplyDelete
  26. Vím, že je to post o vlasech (moc ti sluší) ale nemůžu se vynadívat na to tvoje perfektní obočí ! :)

    ReplyDelete
  27. Paráda, konečně ty konečky vypadají zdravě, dobře jsi udělala ;)

    ReplyDelete
  28. Moc ti to sluší,snad ještě víc,než s delšíma!!:)

    ReplyDelete
  29. Pamatuju si na to, jak jsem tak rok, i víc zpátky, dennodenně navštěvovala tvůj blog. Ani nevíš, jak jsem teď ráda, že jsem na něj teď, když jsem si konečně řekla,že si taky jeden založím, narazila! :) Vyrostla jsi do krásy a moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc Ti sluší :*, co nejdříve musím přijet to zdokumentovat :))))

      Delete
  31. Vubec nejde znat, ze jsi vlasy takhle týrala :D sluší ti to :))

    ReplyDelete
  32. nééééééééééééééé Petul ...

    ReplyDelete
  33. ty jseš tak úžasná, že je to až nemožný! ♥
    (ale ty dlouhý vlasy mi budou chybět :((( :D)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.