Saturday, March 1, 2014

Close your eyes.

Dnešním dnem (pro mě už pátkem) začaly jarní prázdniny. Díky perfektnímu minulému víkendu se můj metabolismus rozhodl, že už dál nebude odolný a tak mi daroval skvělý kašel, který mi sedí na průduškách. Tím pádem se to volno hodí ještě víc. Uvidíme co za ten týden vymyslím, vyfotím a nakoupím. Nejspíš budete zahlceni jídlem. Jediné co moje výhledy a výlety kazí je vidina pondělní matematiky. 

snažím se sžít s novým foťákem a tak spolu trávíme hodně času
 není nad mísu zapečených těstovin s brokolicí (aby zbytek rodiny neumřel hlady musí tam být aspoň šunka)
nakupování těhle krabic je skvělá věc, ale nikdy se nenaučím třídit ty věci do správných částí
 jak klasicky, já a jídlo ach milované burizony v karamelu (bylo to fajn, zmizely ve mě během ani ne 5 minut)
další z nesmyslných pokusů jak nejlíp zachytit světlo
 tak jsem přijela a jak jsme očekávali byla to uplně poklidná party, až na nějaké detaily jako focení se na zemi před půlnocí, klasická sestava <3

 Helenka <3 
je fajn zjistit, že rodiče vyhráli na mysliveckém plese bednu ovoce hned jsou ty rána veselejší 
 nejlepší košile od Sáry <3
další vegan pokus, čočkové karbanátky
 neděle večer stav totální vyžvýkanosti pokračuje
pro změnu vegan cizrnové placky 
 tak si připadám uplně jako někdo jiný
musela jsem něčí uplatit bratra
 dost často se mi stává, že při učení si nevědomky sundám ponožku a následovně přemýšlím co je na mých nohách tak divné (následuje dlouhé hledání ponožky)
s velkým sebezapřením nostalgické porovnání, nejspíš rok a půl zpátky nebo rok a třičtvrtě
 středeční nic nedělání
 možná je kupuju jen kvůli těm obalům, zbytek většinou stojí za nic
 plněné žampiony, domácí pohankový chleba a paprika
 čtvrteční krize
 kukuřičná kaše (vydolovala jsem poslední kukuřičnou mouku) s jablkem a pšeničnými klíčky
 velvet jedině v sobotu
 rýžovojáhlová s jablkem, medem a klíčky
 jako v Paříži s Eiffelovkou v pozadí 
tak jo tohle je jedna z mých srdcovek, Chorvatsko 2012, vybrány pouze nekompromitující fotky jinak jsme měly všude ránu 

36 comments:

  1. Bezva fotky :)) cim jsi starší, tim jsi krásnější <3

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky!:-)Moc ti to sluší!:-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous16:55

    môže byť niekto taký krásny? ⌃_⌃ aj ja chceeem

    ReplyDelete
  4. Na prvej fotke si nádherná, tá sukňa a košeľa sa mi moc páči, aj ja som si kúpila tú čokoládu len kvôli obalu :-D riadne si sa zmenila, skrásnela si :-) Nostalgické spomínanie na Chorvátsko 2012, aj mne to chýba :')

    ReplyDelete
  5. uííííííí hrozně ráda se koukám na staré fotky/články a porovnávám s nynějšími :-) je z tebe hrozná kočička, až to není možný! :D
    jakooo košile od Sáry je abstolutně nej a taky jsem se opět (asi po milionté) zamilovala do tvého obočí :D
    užij si prázdniny :-)

    ReplyDelete
  6. miluju tvoje randomy<3

    ReplyDelete
  7. Dokonalé fotky :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. na prvej fotke si úplne nádherna, tá sukňa je krásna a riadne si opeknela :D strašne ma baví tvoj blog! :)

    ReplyDelete
  9. Jééééé<3 Tvoje jídelní pokusy mě bavěj!

    ReplyDelete
  10. mám hrozně ráda tyhle tvoje články!!!! miluju tvoje fotky ! ♥ a pořád žasnu nad tvojí krásou !

    ReplyDelete
  11. opět překrásný! :)
    a myslela jsem, teda nic ve zlým, ale že je mezi těma dvěma fotkama rozdíl tak 4 roky, a ne jen rok a třičtvrtě :D je neuvěřitelný, jak ses změnila, hrozně moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V pohodě na ty fotky před nejsem moc pyšná, ale kdyz pak vidím ten posun tak se imaginarne "poplacavam" :D

      Delete
  12. Tvoje randomy jsou prostě nepřekonatelný!!! Máš neuvěřitelný oči...tak obrovský a krásný :)!

    ReplyDelete
  13. ach dievča zlaté ty rastieš do takej krásy že až ♥

    ReplyDelete
  14. Úžasné fotky! :) Tvoje randomy absolutně miluju!!! ♥

    ReplyDelete
  15. Anonymous22:54

    som ťa ani nespoznala :) riadne si sa zmenila :)

    ReplyDelete
  16. Jsi krásná- taková půvabná. :) Jak nějaká kráska z časopisu. :)

    ReplyDelete
  17. ty si stále krajšia a krajšia! ..

    ReplyDelete
  18. ty tvoje randomy jsou proste skvely!!:)

    ReplyDelete
  19. Ty jo, fakt jsi vyrostla strašně moc do krásy! :D :)

    ReplyDelete
  20. Si jeden z naj najkrajších ľudí akých som videla! <3

    ReplyDelete
  21. tá fotka s tou priesvitnou sukňou <3

    ReplyDelete
  22. och čosi aká si zmenená, okrásnená! :)

    ReplyDelete
  23. Ta první je skvělá!:)

    ReplyDelete
  24. super fotky :)

    ReplyDelete
  25. nejlepsi tvoje randomyyyyyyy <3 a tyden plny jidla, jooo to si hodne uziju!!
    ady.

    ReplyDelete
  26. dokonalé :d nechápu jak toho mužeš tolik vyfotit :D

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  27. Ty jsi fakt nádherná !

    ReplyDelete
  28. krásné fotky! Vždycky když projíždím blogy, tak závidím všem kterým začínají prázdniny.. u nás skončily asi před měsícem :(

    ReplyDelete
  29. Ach ta první fotka ♥

    ReplyDelete
  30. skvělé jídlo tipy !
    A jsi vážně krásnější a krásnější ! ..ale stačí už, nech něco pro ostatní !:D :*

    ReplyDelete
  31. tolko jedla! som strasne rada ze som sa predchvilou najedla lebo by ma tie fotky len provokovali :D
    a ty si krasna ako vzdy bez debaty<3 :*

    ReplyDelete
  32. Tie fotky so svetlom sú krásne :)

    ReplyDelete
  33. Nádherné fotky, čím fotíš? :) A sluší Ti to.
    Nemůžu se nezeptat...nebyli jste náhodou na ostrovu Murter? Připadá mi to z fotky nějak povědomé :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.