Monday, March 24, 2014

20 facts you didn't know about me.

 Po několika týdnech jsem znovu fotila na starou 350D zrcadlovku, byla to změna hlavně ve výsledku fotky nejsou vůbec tak čisté jako ve foťáku. Každopádně dokážu s ním docela obstojně zachytit světlo, což se mi s novou zrcadlovkou daří hůř. To  znamená, že právě splácám dalších několik faktů o mě.



1. Dřív jsem bývala stoprocentní pesimista a značně jsem tuhle náladu šířila okolo sebe, momentálně se všechno obrátilo
2. Neexistuje den kdy bych neudělala něco strašně vtipného nebo trapného, taky se mi často stává, že něco takového řeknu. 
3. Jsem prostě strašné prase a celkem ničeho špinavého se nebojím. Dokazuje to moje letní brigáda-ulízečka.
4. Dřív jsem 7 let hrála na housle, následoval klavír a zpěv. Ani o jednom nedokážu říct, že bych to uměla.
5. Ať jsem kdekoliv pořád mi je strašné vedro.
6. Jsem docela zatížená na skládání, řazení a celkově vlastnění věcí. Hlavně pokud jde o školu tak mám všechno zapsané, seřazené, podtrhané. Jsou sice časy kdy to nemám, ale vždycky si to doma dodělám. 
7. Nikdy jsem ve škole neusnula, pokud nepočítáme kino.
8. Mám docela úchylku na kočky, docela velkou. Hlavně na ty velké (škaredé, to si myslí moje mamka), chlupaté, s "nosem mezi očima", velkým chlupatým ocasem. Každopádně největší lákadlo na nich jsou bez pochyby ty polštářky nikdy je nevydržím nemačkat.
9. Když jsem byla mladší moje vlasy byly peroxidové (představte si to)
10. Hodně mých vtipných zážitků je většinu času propojeno s jídlem. Dost často končí na mě, vedle mě, pode mnou a nebo v talíři (pro příklad už několikrát mi do talíře vypadl banán ze slupky).


11. Vadí mi, že bydlíme v paneláku a všichni všechno slyší (párkrát mě upozornili, že dost nahlas zpívám).
12: Většinou mě kdokoli uvrtá do jakékoli kraviny (zrovna si vybavuju pár nepublikovatelných).
13. Nesnáším svoje malé asijské (přirovnání) oči, na všech fotkách, že školy mi nejde vidět ani bělmo ani panenka a to se tam fakt moc neusmvám.
14. Mám doma přes 20 kalhot, nosím možná tak patery.
15. Už od mala jsem byla celkem ohebná, přes pět let jsem dělala sportovní gymnastiku. Teď jsem tak v pokročilém stádiu ohebnosti. Udělám šňůru, nohy dám za krk, ale nic neobvyklého.
16. Dělám spontánní rozhodnutí, zrovna moc věcí nepromýšlím.
17. Nedokážu se dívat na svoje staré fotky a číst po sobě jakékoli texty asi bych se propadla někam hluboko pod zem.
18. Teď se určitě budou všichni smát a pár lidí o tom i ví. Mám strach z toho, že můj mladší bratr si dovede domů dřív svou přítelkyni, než já svého přítele a potom se mi bude celá rodina smát. (smích)
19. V 95% případů nenosím upnuté horní svršky, určitě všem dojde proč.
20. Občas mám pocit, že jsem dvojče mého bratra, zvlášť o dovolených kdy jsem permanentně spolu a vyjde na povrch to, že jsme oba strašně divní.


31 comments:

  1. To jsou nádherný fotky! Seš neskutečně krásná, Péťo <3 A fakt jsem se smála u té přítelkyně tvého bratra :D Ale neboj, dobře to dopadne, ať už dřív nebo později :)

    ReplyDelete
  2. ta první fotka omg omg omg <3 a u druhé jsem si vzala zrcátko a srovnávala své obočí s tvým, tak já nevím, jsem taky divná no, to je skvělej fakt :D a taky jsem strašně pečlivá ohledně školy, nechápu zápisy nikoho jiného a musím je mít všechny podle sebe, i když stejně pak málokdy sednu a fakt se z nich učím. nevadí. když jsem byla malá tak jsem byla ohebná jak nikdo a teď mi všichni říkají, že mám páteř na druhou stranu, protože všechny záklony a mosty mi připadají pohodlné ale dopředu se ani nedotknu rukama země :D jsi roztomilouš <3
    ady.

    ReplyDelete
  3. Péťo, jseš nejlepší<3 Už dlouho přemýšlím o publikování tohohle článku, ale můj je tak 1000x delší a taky tolikrát méně zajímavý :D:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Linda18:05

      Publikuuj, pekne prosím ^-^

      Delete
  4. super článek, vím, že je těžší psát o sobě,než např. komentáře k fotkám u randomu, ale mám strašně ráda tyto typy článků u bloggerek. Obdivuju tě s tou školou, vše zapsané a podtrhané, já jsem pravej opak :D

    ReplyDelete
  5. Parádní článek! Osmnáctku úplně chápu, já z toho měla vždycky hrůzu, a to mám bratra o pět let mladšího!! :D Naštěstí to teď už řešit nemusím. A ty určitě brzo taky nebudeš :) Jinak s jídlem jsem na tom stejně, není oběd, kdy by mi něco někam nespadlo/nezamazala jsem se/ něco nevylila :D Krásné fotky, jsi nádherná <3

    ReplyDelete
  6. nádherná a úžasná<3

    ReplyDelete
  7. Haha, můj nevlastní bráška je o 11 let mladší a musím se přiznat, že mě to taky už napadlo :D :D :D
    A co se týká padání/kydání jídla, jsem na tom úplně stějně :D nikdy nezapomenu, jak jsem si jednou na hotelovém švédském stolu naložila pečenou kukuřici a potom mi vylítla přes půl sálu po naleštěných dlaždičkách, což tomu ještě pomohlo :D ach jo :D

    Na fotkách jsi úžasná Péťo, nechápu, jak můžeš být tak krásná!!*

    ReplyDelete
  8. Já jsem taky hrozný prase hlavně s jídlem, taky většinou končí na mně/v klíně/na zemi :D A u toho s bratrovou přítelkyní jsem se nasmála, u těch volných svršků taky, ale z toho si nic neděleeeeej :)

    ReplyDelete
  9. hh zase raz super článok :) a krásne fotky!

    ReplyDelete
  10. Úchylku na kočky máme společnou :D

    ReplyDelete
  11. Anonymous22:37

    Já ty volné svršky nechápu..... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Záleží co tim myslis, jestli nechápeš proč nosím volné a mela bych nosit uple nebo jestli nechápeš tu hlavní pointu proč nosím jenom volné- tim důvodem jsou moje malé prsa :D

      Delete
    2. Anonymous20:57

      Promiň ale malá prsa vypadají úplně jinak:D

      Delete
    3. Tak to jsi me potěšil/a jsi první kdo mi to kdy řekl nebo napsal :D dost casto slyším prave opak, většinou "vždyť ty žádné prsa nemáš :D"

      Delete
    4. Anonymous21:11

      To jsou omezenci, co ti to říkají, z nich si hlavu nedělej!:) A když se porovnám s tebou, tak ti mohu jenom tiše závidět:D

      Delete
    5. TY teda prsa máš :D!

      Delete
    6. Anonymous16:22

      Tak tohle mě dostalo. Rozhodně fakt který o tobě nikdo netušil Péťo!!! Můžu tě ujistit že malá prsa vypadají skutečně jinak- jsou to lentilky pod kobercem :D což ty rozhodně nemáš. Naopak mi přijde (dobrá, jen dle fotek) že jsi taková souměrná a prostě máš prsa akorát velká. poznámky o prsou znám dost dobře, překvapivě od holek především. třeba když člověk s kamarádkou o přestávce řeší že byl včera kupovat podprsenky a spolužačky s prsama čtyřkama si neodpustí poznámku, že ji nepotřebuju. Vůbec ji netrápí že ona má tak o 30 kilo víc než já, což se taky projeví, plus vůbec sem to neříkala jí.. a můžu tě ujistit že spěkným zadkem jako máš ty, na prsa stejně nikdo nekouká. :)
      K.

      Delete
    7. To je krásné dekuju!!! <3 ja to mam tak smíšené, ale zase nejsem z toho ve stresu abych si to nějak vynahrazovala jako ostatní to fakt ne, jsem se sebou konečně spokojena a uplne slyším to co jsi napsala do puntíku :) dekuju za strasne mily vzkaz <3

      Delete
  12. Z tymi nohavicami to mame rovnako :D


    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Paneláky jsou ZLO! Já jsem taková pesimistka, že bych chtěla být jako ty a změnit se v optimistu.:))

    ReplyDelete
  14. 11. mě dostala, páč se mi stává to samý ( ještě u toho hraju na klavír a nebo na kytaru... :D )

    ReplyDelete
  15. Tie fakty ma rozsekali a fotky ešte viac :3 To s tými ázijskými očami poznám asi najviac, na fotkách sa musím tváriť ako idiot, aby bolo vidno, že vôbec nejaké oči mám, akonáhle sa začnem smiať, som mutant..

    ReplyDelete
  16. to je super článek!! moc hezké fotky :)

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. Parádní článek!!! :D

    ReplyDelete
  18. já ve škole taky nespím, jelikož sedím v první lavici a tam se to moc nedá :D

    ReplyDelete
  19. Anonymous20:36

    zlato, promin ze te tak nazyvam, kdyz te neznam, ale vybizi me to k tomu. Ses strasne roztomila a hezka slecna, cetla jsem par tvych clanku a dosla jsem k zaveru, ze nemas zadne sebevedomi..kdybys me znala kdo jsem asi by ses smala, protoze jsme si hrozne podobne:D i ja mam male sebevedomi a vsichni mi rikaji jak jsem roztomila, ono nekdy to clovek nechce slyset, ale ted v mých devatenacti jsem za to hrozne rada, ze se odlisuju od tech peroxidovych blondyn se suknema pod zadek..a to ses presne i ty, jses zajimava a urcite jednoho dne se najde kluk, ktery pro tebe bude jako stvoreny:) je to vazne trochu funny, ja do dneska nikoho nemam, ale je to jen proto, ze si vybiram a taky ze jsem nenasla toho pravyho...jo a kasli na ty lidi, co ti obcas napisou ne moc mily veci, nebudu rikat ze jsou to zavistivci, to vi kazdy, ale prece jenom ten kdo to napise, nemuze byt smireny sam se sebou..mej se krasne a snad ti muj prispevek udela radost:) jo a mam pocit ze se mame v pratelich na fb:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ono to tady tak dost vyznívá, ale normalne působím spis naopak porad mluvím, smeju se nejsem nijak zklesla nebo tak, ale dost záleží na společnosti kde se nacházím a casto slyším i to ze mam malé sebevědomí i opak ted jsem asi tak mezi, dřív to byl děs :D kazdopadne je to strasne hezke a potěšila jsi me a moc, uz z toho co jsi napsala cítím to spřízněni, dekuju jsi uzasna <3

      Delete
  20. Si tak krásna. :) A tiež som nikdy nezaspala v škole, nechápem, ako sa to dá. :-D a s tými starými fotkami a textami to mám presne tak isto! :)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.