Monday, February 10, 2014

Wings.

Po týdnu dalších několik desítek fotek. Jídlo jsem omezila a přidala snad dvakrát tolik fotek mě, jediné plus můžete sledovat vývoj. Konečně mi dneska sundali rovnátka (polovinu), samozřejmě ty spodní. Každopádně to vypadá tak, že snad za měsíc už nebudu mít ani horní. Už teď cítím ten pocit kdy se zakousnu do jablka, to je snad to jediné co jsem omezovala. Jinak to byla docela jízda, myslím, že jsem měla i pár věcí přibližujících se tvrdosti kamene (nějaké ty opečené chleby). Ale zámeček mi upadl při cpaní se čokoládou. Shrnutí určitě někdy přijde!

 klasicky 50 a více procent zaberu já
 cizrnové lívance, ananas, burákové máslo (weird)
banán
 jak jsem si chytře nakoupila, teď ještě trochu zhubnout :D
 uklízela jsem ve skříni, po první položce se to zvrtlo
mango outlet
 jeden z nejlepších víkendů, které jsem překvapivě neproflákala doma
 nějaký ten filtr
zapékané brambory, brokolice, sýr
 máme doma teplo
 za 60, jsem je tam nemohla nechat, jen mi propadávají dírou :D
another night (study, study)
 and another picture of me
 když jsem ještě měla dvě řady
povyšuju ji za nejlepší co jsem na ipod vyfotila!
 tyhle jsou nejvíc, jen z nich pekelně bolí uši
 spring
eyebrows
 po těch letech, trapné, že jenom pravačka
 skvělá svačina!
hodinu po půlnoci
 Amadeus
 upřímně, nechápu jak se tohle stalo
dneska ráno už jen horní, nemůžu se dočkat až mi sundají i horní
 wings-birdy
/ /happy day
neděle ráno
 my palace

32 comments:

  1. Jsi úžasná!
    -už tě sleduji strašně dlouho, a každý tvůj článek je boží:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. souhlasím. :)
      přesně tyhle ''random'' posty mám u tebe ze všech blogů nejradši. :)
      ps: jídla klidně víc ;D

      Delete
  2. nemůžu se dočkat až ti sundají rovnátka! a dala bych si ananas. a my máme doma zimu :( a moje oblíbené jsou 1., 13. a 24. hehe
    ady.

    ReplyDelete
  3. miluju tvoje randomy!:)

    ReplyDelete
  4. krásné fotky <3

    ReplyDelete
  5. ty seš tak přenádherná, až to není fér.. nejdřív jsem chtěla napsat, že se mi nejvíc líbíš na osmé fotce, ale jak jsem to dojela celý, nemůžu se rozhodnout, achjo achjo :(

    ReplyDelete
  6. Ooo, tak ta pátá fotka je fakt boží! <3

    ReplyDelete
  7. super fotky! nejlepší je ta, kde máš ty bílé krajkované šaty :) máš tam krásný vlasy :))

    ReplyDelete
  8. super fotky!
    to upratovanie skrine, ktoré sa tak zvrtne poznám :DD

    ReplyDelete
  9. ses prenadherna<3

    ReplyDelete
  10. Zase úžasný random ♥ :-)

    ReplyDelete
  11. jsi nejvíc nádherná<3

    ReplyDelete
  12. jé už se těším na fotku bez rovnátek! :) Já mám obě patra a kéž už by mi sundala alespon to jedno :D

    ReplyDelete
  13. tvoje randomi mám najadšej!!! :3
    si strašne krásne dievča, sledujem ťa už dlho a je vidieť veľkú zmenu ;)
    a keď ti dajú dole strojček bude to super pocit! mne ho dali dole pred polrokom, pamätám si že som si nemohla zvyknúť ale po pár dňoch som bola taká happy a vždy som sa pozerala na zuby :D :D

    ReplyDelete
  14. Skvělé fotky, jsi strašně krásná :) Vzpomínám si, když mi sundaly po 2 letech rovnátka - aach jak osvobozující pocit, i když mi nikdy předtím nijak zvlášť nevadily :D :)

    http://particular-thing.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Jako vždycky super random! :)
    Jinak, tobě rovnátka sluší, ale jsem zvědavá, jaká změna to bude bez nich :)

    ReplyDelete
  16. Tvoje randomy jsou nejlepší!!! :) ♥

    ReplyDelete
  17. Klasicky si taky stínim na každym jídle a 'doma' teplo nemám!!:D:D Jinak jsi kočička a všude ti to moc sluší!:P

    ReplyDelete
  18. Víc fotek Peťulky :-) ano ano !Máš hrozně krásné oči, je z nich poznat, že jsi hodná :)

    ReplyDelete
  19. lívance vypadají úplně úžasně! :) máš krásný bílý šaty a všude ti to hrozně sluší :))

    ReplyDelete
  20. Panebože, ty jsi prostě strašně nádherná! <33

    ReplyDelete
  21. Čtu tvůj blog dost dlouho a fakt jsi šíleně moc zhubla! :) big like :)

    ReplyDelete
  22. Ty si tak krásna!

    ReplyDelete
  23. Opět dokonalé fotky :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. Stále jen rosteš do krásy.. :)

    ReplyDelete
  25. úžasný random zase! :) milujem tieto tvoje posty. ♥

    ReplyDelete
  26. super fotky :) mám ráda takové posty :) hlavně ty tvoje

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  27. krásný fotky jako vždycky!!:)

    ReplyDelete
  28. Hezké fotky, ten králík je naprosto super

    ReplyDelete
  29. Anonymous23:39

    Mám pravdu když si myslím že na té jedné fotce z předsíně kde máš dobrý nohy máš martensky?:D Myslím si, že nohy vypadají hubenější když máš takový "veký" boty s gumovou širokou podrážkou, díky který nestojíš tolik s nohama u sebe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tam martensky :) ale uz byly několikrát normálně na blogu a myslím, ze vsichni viděli, ze nemají velikou podrazku :)

      Delete

thank you so much for your opinion.