Sunday, February 2, 2014

There's an endless road to rediscover.

 Po perfektním prodlouženém víkendu bych se měla zase dát do práce a aspoň si rozložit sešity před sebe. Naivně jsem si myslela, že budu mít aspoň týden volna a o víkendech se flákat v posteli s burákovým máslem a večery trávit v poklidu u seriálů a filmů. Tyhle věci odkládám zase na jindy a dávám přednost tomu, aby se mi hned po první písemce v sešitu nevyjímala pětka, jako v pololetí minulém. (Ráno jsem si myslela, že venku nefouká a neprší, no někde se stala chyba, ale říkala jsem si, že když už jsem teda vyšla...) A taky moc děkuju za všechny dech beroucí komentáře k minulému příspěvku <3.









jeans-H&M, top-chicnova, jacket-gift, bag-mango, shoes-ccc, scarf-?

30 comments:

  1. krásna :) a tá bunda... <3

    ReplyDelete
  2. Jeansy a topanky su skvele, pristane ti to. :)

    ReplyDelete
  3. nejkrásnější<3

    ReplyDelete
  4. máš krásnu bundičku a topánky :))

    ReplyDelete
  5. nádherný putfit :) moc sa mi páči tá bundička :)

    ReplyDelete
  6. ty jsi ostřihaná, že jo?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejsem, vlasy mam pod salou :) :D

      Delete
  7. Anonymous15:34

    kabelka otřesná, jinak super :)

    ReplyDelete
  8. Ahoj, prosím ťa, akým produktom (ceruzka, tieň) si prifarbuješ obočie? Máš ho D.O.K.O.N.A.L.É! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju, zrovna tady nic moc :D používám tužku na obočí od essence :)

      Delete
  9. aaach ,naprosto perfektni!!

    ReplyDelete
  10. kráska :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. máš úžasnou šálu! a hrozně ti to sluší! jo, přesně. taky mám milnou představu, že prodloužený víkend znamená celý týden :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  12. Na té druhé fotce jsi krásná <3!

    ReplyDelete
  13. super, moc se mi líbí ty botky :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous19:00

    já si normílně asi udělám šablonu na obočí podle toho tvýho, haha :D
    jinak tak jak se mi znechutilo kouření, úplně bych ti dala cigaretu do ruky, hodilo by se mi to k fotkám :)
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to mi jeste nikdo neřekl, ale tady ho vubec nemam pěkné :D me to uz několikrát někdo řekl kdyz se oblecu do něčeho kozeneho nebo dzinoveho :D dekuju ;)

      Delete
  15. Sluší! a ta 2 fotka! :O
    http://sabinaswonderland.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. ♥♥ krása !!! nová barva vlasů je skvělá ! ♥ můj víkend byl jen válení se u seriálů a nic nedělání :D a jsem z toho snad ještě unavenější !

    ReplyDelete
  17. Ta čtvrtá fotka ♥ Jsi nunuuunkovská:D:)

    ReplyDelete
  18. Nooo, říkám si před každým víkendem, že už začnu něco pořádně dělat, taky bych měla, když za nějaký ten měsíc maturuju .... když mně se tak nechce! :D

    ReplyDelete
  19. super outfit! :) tiež by som už mala začať niečo robiť, ale čo keď sa mi tak strašne nechce? :D

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  20. Anna21:20

    Ty jsi tak nádherná holka, Peťul, fakticky! :) Já jsem teda před přečtením tohohle příspěvku ten předchozí nečetla a fotky neprohlížela, ale pak jsem na něj koukala a úplně jakože to snad neee, taková kráska elegantní! Fakt obdivuju to, co děláš, jakým způsobem nám to podáváš, nenuceně, upřímně, na nic si nehraješ. Je vidět, že blog se ubírá správným směrem a nepotřebuješ k tomu kabelky za desetitisíce. :-*

    ReplyDelete
  21. krásný outfit jako vždy :33 A ta 2. fotka je nádherná! :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.