Monday, February 17, 2014

The forbidden forest.

V sobotu odpoledne jsem ještě stihla nafotit pár fotek s N photos. Byla vážně docela velká zima hlavně díky nekonečnému větru na všech místech. Každopádně i tak jsem spokojená a můžu vám jich pár ukázat. Některé jsou focené na můj foťák a většina těch v dekošále fotila N. na její. Původně jsem plánovala fotky uveřejnit včera, ale víkend byl poměrně náročný. Závody, focení, ples, schůze (na kterou jsem nakonec nedošla, ale stejně brzo vstala), trénink, a několik dvojstránek biologie. Avšak všechno zvládnuto se skvělým plesem někde na vrcholu všech zážitků.










39 comments:

  1. Tak to je krása! :)

    ReplyDelete
  2. wow,jsi nádherná<3

    ReplyDelete
  3. Wow úžasné fotky :O a nádherný ruksak ♥

    ReplyDelete
  4. Anonymous17:00

    krásna :)

    ReplyDelete
  5. ten batůůůžek :) jůů, trošku jako Karkulka..

    ReplyDelete
  6. ty v dekošále jsou boží! <3

    ReplyDelete
  7. dekošálový jsou skvělý a ten batoh taky. sakraaaa já už chci taky na ples!!
    ady.

    ReplyDelete
  8. úžasné fotky! ♥

    ReplyDelete
  9. just amazing
    http://jenyapio.blogspot.mx/

    ReplyDelete
  10. S tou dekosalou je to super, karkulka by bola z teba dokonalá! :)

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky, nejvíce se mi líbí s tím košíkem :)

    ReplyDelete
  12. Já miluju ten batůžek !

    ReplyDelete
  13. Super fotky, ta 2. je skvělá :)

    ReplyDelete
  14. nádherná si♥ a fotky sú priam dokonalé

    ReplyDelete
  15. jeee, ty fotky jsou úžasný!:) A tenhle outfit s tím batůžkem ti strašně sluší, úplně k tobě sedí:D))

    ReplyDelete
  16. Jsi skvělá <3

    ReplyDelete
  17. Ty karkulkovský jsou super, už jsem je viděla na FB :)

    ReplyDelete
  18. áááách to je super !! :) ♥

    ReplyDelete
  19. Úplná červená karkulka, jsou to krásné fotky

    ReplyDelete
  20. Krásne fotky! ..úžasný ruksak <3

    ReplyDelete
  21. Nádhernééééééé

    ReplyDelete
  22. tyhle fotky se mi líbí víc než kterékoliv jiné.Se šálou jako červená karkulka a ten černý kabáte je top.Batoh taky,insirovaný chanelem ?:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nevím, koupila jsem ho v lete v ann christine :D dekuju <3

      Delete
  23. červenokarkulkovské fotky?

    ReplyDelete
  24. Ohhh beautiful pictures dear! I love this place!

    Kisses (:


    Ana.

    ReplyDelete
  25. ty fotky s šálou jsou perfektní, vážně jako červená Karkulka :D <3 a ten černý kabátek Ti moc sluší :))

    ReplyDelete
  26. Fotky se povedly!!! :)

    ReplyDelete
  27. Awesome :))
    collapseoffashion.blogspot.sk

    ReplyDelete
  28. Tá 2. s tým košom je úžasná! :D

    ReplyDelete
  29. Ježiš Péťo já nestačim zírat :) Jsi článek od článku krásnější, nechceš prozradit svůj recept? :D
    Jsi úplná karkulka, až se někdy bude točit pohádka, roli máš jistou :)!

    ReplyDelete
  30. pekné fotky, máš naozaj skvelý ruksak :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  31. maxi mega superskvělý! ♥

    ReplyDelete
  32. dokonalé fotky :) a ten batoh miluju <33

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  33. ten farebný ruksak je taký ňuňu zlatý :)

    ReplyDelete
  34. Hezké fotky, nejvíce se mi líbí ty s červeným kabátkem a košíčkem:)

    ReplyDelete
  35. fotky jsou žůžo:) a ten batooooh♥

    ReplyDelete
  36. Krásný fotky a ten batůžek!!:)
    Young, wild and free

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.