Thursday, February 27, 2014

Sunlight comes creeping in.

Zítra mě čeká poslední den ve škole před studijníma prázdninama. Odjíždím na celé volno do Plzně a tak tajně doufám, že tím pádem uteču od reality. Původně se plánovaly i hory a lyžování, avšak vůbec to tak nevypadá. První den po prázdninách nás čeká kompozice z matematiky a odevzdávání projektu do zeměpisu, takže plán je jasný. Nehodlám nakupovat a když už tak pouze jídlo a  rozhodně ne materiální věci (možná nějaká ta kniha by se hodila). Jinak černočerná klasika plus šedozelená a jsem spokojená. Moc vám děkuju za komentáře k předchozímu článku <3









jeans-mango, shirt-choies.com, coat-rosewholesale.com, bag-gift, creepers-underground

26 comments:

  1. Jé Peťulka v Plzni :))) To se možná potkáme :-*
    Moc Ti to sluší na fotkách....jako vždycky!

    ReplyDelete
  2. Jé ty jedeš do Plzně.. To bych tě chtěla potkat strašně♥♥
    Sluší ti to

    ReplyDelete
  3. wow, tohle ti strašně sluší :)!!

    ReplyDelete
  4. skjfhslkjfsdhkj potřebuju creepers achjo <3
    jsi boží
    ady.

    ReplyDelete
  5. taky ybch někam jela hned:D) sluší ti to!.)

    ReplyDelete
  6. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Moc krásne a creepers najviac ♥

    ReplyDelete
  8. závidím ti tie tvoje vlasy <3

    ReplyDelete
  9. skvělé! a hodně štěstí s učením :/

    ReplyDelete
  10. nejhezčí holka<3

    ReplyDelete
  11. Tahle kabelka se mi u tebe moc líbí a rtěnka také, nosila bych ji častěji :-)

    ReplyDelete
  12. závidím volno, já už mám prázdniny za sebou :) a máš nejlepší boty :)

    ReplyDelete
  13. Pořád jsem nepřišla na chuť těm botám, ale jinak jsi kouzelná! Jako vždycky :)

    ReplyDelete
  14. Ja mám už prázdniny dávno za sebou a teraz by sa mi ešte zišli, haha. A ten kabaátik mám tiež, len z romwe, a úplne ho milujem! :-) liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  15. nevím čím, ale první fotka je něčím dokonalá, a chtěla bych vypadat jako ty, tečka.

    ReplyDelete
  16. Nejúžasnější botičky!

    ReplyDelete
  17. tá maskáčová košieľka sa mi z celého outfiu páči asi najviac :)

    ReplyDelete
  18. v každom poste ti to krásne svedčí ;)

    ReplyDelete
  19. ty jsi kočička.. ♥ nemáš zase jinou barvu vlasů? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam :) jen jiný filtr a vymyta barva :)

      Delete
  20. tie vlasy sú super! :) naozaj vyzerajú ako iná farba pristane ti to veľmi

    ReplyDelete
  21. Bezva outfit!!! :)

    ReplyDelete
  22. Wow..skvelé..a tie creepersky! <333333333333

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.