Wednesday, February 12, 2014

New love.

Po dvou letech pokud dobře počítám jsem si pořídila už dlouho vysněnou zrcadlovku, teda další zrcadlovku. Bohužel s první už jsem nebyla tak spokojená, jelikož mi vypadávali kabely a neseděli mi do míst jim určených a taky jsem měla problém s baterkou, kvůli které se mi nezapínala. Momentálně jsem ve stádiu boje s tou novou. Brzo uvidíte, aspoň doufám daleko lepší a hezčí fotky. Přece jenom dneska nebylo nijak krásně a taky jsem dělala takové ty testovací fotky. Takže se můžete jen a jen těšit na další. (Na co se rozhodně netěším je ten nekonečný boj se spouští a zaostřování.)













jeans-mango, shirt-newyorker, coat-rosewholesale, shoes-ccc, backpack-secondhand

39 comments:

  1. božííí!! ♥ ta kombinace se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  2. Ta 2. fotka! ♥
    Jinak bych se vůbec nezlobila, kdybys tady ukázala obě zrcadlovky a porovnávala je .. :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, to porovnání by mě taky zajímalo. ;)

      Delete
    2. určitě ráda srovnám až budu mít všechny zkušenosti s momentálním :)
      jinak velikostní porovnání uvidíte určitě, to je docela vtipné :D

      Delete
  3. Nádherná košeľa a ruksak ♥

    ReplyDelete
  4. čekala jsem jinou lásku, ale tohle - to je pecka

    ReplyDelete
  5. Skvělý outfit!!! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous17:47

    si úplne dokonalá

    ReplyDelete
  7. Teda tobe to tak slusi... takova snehurka :)

    ReplyDelete
  8. druhá fotka sa mi veľmi páči:)
    a aká je to zrkadlovka?

    ReplyDelete
  9. ta 4. usměvavá fotka je top! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo a ten kabátek ti poslali, nebo sis ho kupovala (jestli druhá možnost, tak jak jsi spokojená s kvalitou a kolik bylo poštovné) ..děkuju moc :)

      Delete
    2. Poslali mi ho, ale kvalita podle me úměrná ceně :)

      Delete
  10. Taková přirozená princezna!♥

    ReplyDelete
  11. Fotky vypadaj super a ty ještě líp!

    ReplyDelete
  12. ty jsi kráska ! ♥ těším se na další fotky! ale milovala jsem je vždycky tak jako tak!

    ReplyDelete
  13. krásný kabátek a moc ti to sluší!! :)

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. Kráska jako vždy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. miluju tyhle kabáty :). sluší ti!

    ReplyDelete
  16. páni, moc ti to sluší! a na další fotky už se těším, protože už tyhle vypadají hodně dobře :))

    ReplyDelete
  17. 40Dčko je moc sladkej přístroj, užívej si ho. Co k němu máš za skla? Jinak jsi strašně krásná baba, možná je tě za foťákem i škoda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ja jsem výhradně před fotakem teda :D dekuju, mam jeste stary 18-55 a pak 50mm 1.8, ale tak uvidíme do budoucna :)

      Delete
  18. jsem zvědavá a moc se těším na další fotky se zrcadlovkou :) Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  19. Gratulujem k zrkadlovke!! :) fotky outfitu su ale ako obvykle, topka

    ReplyDelete
  20. ta první fotka! ach můj bože <3
    miluju tvoje obočí :D

    ReplyDelete
  21. Fotky mi připadají lepší :) Já už delší dobu přemýšlím nad objektivem, ale než našetřím, to bude za milion let (:D).
    Ty voty <3 zkoušela jsem si je,ale byly mi větší a menší už neměli :( Jsou božský! a ta košile taky! mužu se zeptat kolik stála? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je bratrova :D ale říkal, ze ve slevach nějak do 200kc :)

      Delete
  22. skvělý fotky a tobě to sluší:)

    ReplyDelete
  23. Opět krásné fotky! :)
    když mluvíš o boji se zaostřováním a spouští, to je jedna z věcí, kterou vůbec nechápu :D Já na samospoušť vůbec nemůžu fotit, protože netuším, jak zaostřit :D A stejné je to s natáčením videí, když chci, aby byl foťák dál ode mě....

    ReplyDelete
  24. ve fotkach nevidim rozdil, ale moc ti to slusi!

    ReplyDelete
  25. ta druhá fotka je skvělá! Je vidět rozdíl na fotkách. Jsi krásně zaostřená (jak na kterých, ale detaily obličeje atd. jsou skvělé) :)

    ReplyDelete
  26. ty si ale krásna! :) waw, pekne :)

    ReplyDelete
  27. Moc dobře znám to stadium boje :D :) ať ho máš brzy za sebou a s novou zrcadlovkou se rychle skamarádíš ! :) Jen tedy za mě i kdybys fotila mobilem, stejně budou Tvoje fotky top :D !
    Na fotkách si krásná jako vždy! 2. fotka je fantastická, naprosto!

    ReplyDelete
  28. Ja momentálne uvažujem či si kúpiť radšej statív alebo objektív... Neskôr si chcem dokúpiť aj to diaľkové ovládanie. Ale ešte aj po 3 rokoch stále nie som spokojná s fotkami.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.