Tuesday, February 25, 2014

Everything about you.

Část víkendu jsem strávila se Sárkou a Helenkou <3. Po dvou měsících jsme se znova viděly a můžu říct, že to bylo úžasné jako vždycky. Často si říkám, že kdybych blog neměla vůbec bych je nepoznala a taky plno dalších skvělých lidí, které mám okolo sebe. Asi měsíc zpátky mi napsala úžasná Bára, její fotky jsem obdivovala pokaždé když se nějaká nová objevila a tak moje nadšení ještě stouplo když jsme se domluvily na setkání. Z fotek jsem nadšená, nafotily jsme pár i s dýmovnicemi, které mě vždycky fascinovali.A myslím, že bylo docela zábavné když jsem si nemohla obléct šaty, které jsou dole na fotkách (trvalo to asi tak 5 minut). Děkuju Barbora S. Photography.














73 comments:

  1. Z těch fotek se mi tají dech, jsou dokonalé, překrásné, Bára je šikovná a ty jsi nádherná!

    ReplyDelete
  2. Cože? Ani mě nenapadají slova,to je prostě úchvatný!!!:)Zůstala jsem koukat s otevřenou pusou, moc povedené!

    ReplyDelete
  3. Jako bez komentáře!! Úžasné, Úžasné!!! <3
    Bylo to totálně boží :D
    Cíížečko :D!

    ReplyDelete
  4. sú vážne,vážne dokonalé!! a neskutočne ti pristane tá zelená farba!

    ReplyDelete
  5. Nádherné fotky, jsi na nich úžasná! :))

    ReplyDelete
  6. skvelé fotky a si na nich prenádherná:)!

    ReplyDelete
  7. to je nádherný ! :)

    ReplyDelete
  8. ty v šatech jsou nejlepší a ty motýlci <3

    ReplyDelete
  9. Naprosto DOKONALÉ FOTKY!
    U NÁS NA BLOGU JE NOVÝ POST.) http://worldneedsblondes.blogspot.co.at/2014/02/airport.html

    ReplyDelete
  10. Úžasné fotky!!

    ReplyDelete
  11. Tie fotky sú prenádherné, milujem, keď niekto fotí s dymovnicami, je to nádherný efekt;)

    ReplyDelete
  12. Tieto fotky sú vážne dokonaléé !:) Rovné vlasi ti moc pristanú !!

    ReplyDelete
  13. uplně boží fotky:) jsi čím dál hezčí

    ReplyDelete
  14. NO TO SI DĚLÁŠ SRANDUUUUU!!! Ta první motýlková je úplně boží!!! miluju tě <3

    ReplyDelete
  15. Anonymous16:57

    wau

    ReplyDelete
  16. bože, nádherné fotky, si strašne krásná ! <333
    nevieš prosím , kde sa dajú zohnať dymovnice?

    ReplyDelete
  17. :O nádhera! Můžu vědět kde jste sehnaly ty dýmovnice? :)

    ReplyDelete
  18. jsou kouzelné!! :O

    ReplyDelete
  19. tie fotky su najnajnajnajlepšie aké som kedy videla!!! s tými dymovnicami to tým fotkám dáva taký tajomný efekt!!! :D

    ReplyDelete
  20. Péťo, já tě žeru! ♥

    ReplyDelete
  21. Páni. Tak tyhle fotky nemají chybu! Taky jsem chtěla něco takového nafotit, ale trochu se těch věcí bojím :D. Nemůže mi to bouchnout v ruce? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemelo by, ale fotografka říkala, ze parkrat začala hořet :D

      Delete
  22. Veru18:50

    FANTASTICKÝ FOTKY !!

    ReplyDelete
  23. úžasné fotky! ta poslední je neskutečná:)

    ReplyDelete
  24. Ááá!!! ♥ Úžasné fotky!!! :O :)

    ReplyDelete
  25. Dokonalé fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. Všechny fotky jsou naprosto božské ! Miluju hlavně ty s motýlkama !

    ReplyDelete
  27. Nádherné fotky <3 a najmä tá 5 úplne dokonalá :O

    ReplyDelete
  28. Anonymous19:14

    Nadherne a skvely napad! :-) ty motylci tomu dodavaji hrozne romanticky nadech :-) Radka

    ReplyDelete
  29. Zajímavé fotky, některé z nich mne okouzlily! :-)

    ReplyDelete
  30. dokonalé :OO ty fotky jsou fakt užasné! já nemám slv :O

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  31. :3 tie fotky sú skvelé

    ReplyDelete
  32. úplne úžasné fotky ♥
    The city of fashion

    ReplyDelete
  33. Fotky jsou úžasné a ty jsi taky úžasná a krásná! :)

    ReplyDelete
  34. ♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  35. Anonymous20:16

    najkrajšia si!!!

    ReplyDelete
  36. úžasné fotky! <3 ty dýmovnice - skvělý nápad! :)) a máš tady nejúžasnější vlasy :*

    ReplyDelete
  37. dokonalý, perfektni!!

    ReplyDelete
  38. <3 <3 nadherna si,prva je najviac

    ReplyDelete
  39. fotky lajkuju jak šílená na facebooku, a neskutečně závidím, protože jsi dokonalá a ty fotky jsou dokonalé <333

    ReplyDelete
  40. Nádherné fotky!

    ReplyDelete
  41. vzdycky jsem strasne moc chtela nafotit takove fotky boziiii a ty jsi proste nadherna<3
    ady.

    ReplyDelete
  42. ach! <3 ta prvni fotka s motylkama je nejkrasnejsi :)

    ReplyDelete
  43. wow! krásný :)

    ReplyDelete
  44. úžasné fotky ! a ty rosteš do krásy!

    ReplyDelete
  45. Ty si dokonalá fakt

    ReplyDelete
  46. Tyjo, nemám slov.. Jsi krásná! :)

    ReplyDelete
  47. tie fotky sú dokonalé!! ♥

    ReplyDelete
  48. Nejnádhernější fotky na světe!♥

    ReplyDelete
  49. Naprosto užasný fotky !! :) fakt krása ! :*

    http://makynka-styl.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  50. Naprosto nádherný, bezchybný, překrásný ❤️
    Musel to být vážně skvělý pocit, když Tě Barborka sama oslovila!! :)

    ReplyDelete
  51. To jsou fantastický fotky! Vypadáš dokonale!
    a ty motýlky si koupím a budu je nosit! :D

    ReplyDelete
  52. Nádherné fotky. Nemám slov. Ty jsi nádherná ...

    ReplyDelete
  53. velmi výborná fotografka a krásné fotky a Ty samozřejmě taky:)
    Hodně dobře vypadá to s těma motýlkama:)
    http://luciiinwonderland.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  54. waw!!!! nádherné fotky, krásne krásne tajomné :)

    ReplyDelete
  55. Krásné fotky, šíleně se mi líbí ta první s motýlky :)

    ReplyDelete
  56. Páni ta 5. Fotka:O prostě užasné,užasné,užasné!

    ReplyDelete
  57. Úžasné fotky;), chtěla bych se tě zeptat jestli ty dýmovnice barvily oblečení. Předem děkuju za odpověď;)

    ReplyDelete
  58. mám taký pocit, že so dokonalá :) krásne oči, obočie, vlasy, oblečenie a už len samé fotky o sebe s tými dymovnicami sú jednoduché a úžasné, akoby z iného sveta! :) krása <3

    ReplyDelete
  59. Sakra, tady jsi tak krásná!

    ReplyDelete
  60. Tie fotky sú neprekonateľné ! :) sú skvelé ! Pochvala fotografovi a samozrejme aj ty si prenádherná ! :)

    ReplyDelete
  61. Anonymous13:53

    nemužu ani dýchat :D jsi nádherná!!!

    ReplyDelete
  62. Když jsi začínala blogovat nikdy bych nečekala, že mě jednou budeš inspirovat víc, než všechny (už v té době "známé") ostatní blogerky. Neustále mě mile překvapuješ. Rosteš do krásy :) smekám!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.