Wednesday, February 19, 2014

Daydreaming.

Tenhle týden byl naprosto perfektní. Zase jsem začala vařit péct a šetřit abych mohla nakupovat potřebné jídlo. V sobotu jsem si užila další ples (až mě mrzí, že ta plesová sezona pomalu končí), konečně i výsledek ze závodů je obstojný. Splnila jsem si největší sen a to zrcadlovku s kterou plánuju velké věci a určitě to posune moje fotky dál. A nakonec včera viděla milovanou Helenku. Tak neuvěřitelně mi chyběla když už to byly dva měsíce a tak za tu chvíli jsme nestihly probrat všechno to co jsme chtěly, tím pádem mě čeká perfektní víkend, jelikož mi Sárka s Helčou tak chyběly, rozhodla jsem se v pátek u nich zase objevit <3.

mám pocit, že tenhle pohled jste tady ještě neviděli
jedna z barevných výtvarných prací v nedokončeném stavu
 myslím, že první fotka
 velmi ráda chodím do školy, zvlášť když sněží a prší
nějaký dějepis/ shame on me
 není nad to mít celý týden na devět, t ránoo stihnete spoustu věcí
 stálice všech randomů a to lilem, sýr a kukuřice
tak bez martensek
 můžete porovnávat velikost z minulých postů, je fakt velký
 ty slunečné dny byly super!
a večery ještě lepší
 dýně a čočkové karbanátky (plus krize v lednici, došly kvasnice a kvásek)
 jedna ze dvou valentýnek, děkujuuu <3
fotka v neděli ráno po plesu, without everything
 pár týdnů tady uvidíte tyhle zrcadlové trochu častěji, než konečně vychytám všechny funkce
 domácí pizza (tuňáková)
klasické nedělní večery
 veganský dort, plánuju recept a další verzi co myslíte?
 obočíčko
Helenka nejmilovanější <3
 ulovila jsem perfektní topshop něco jako vrchní část na ples
 hlívové rizoto
večer mi jdou ty fotky nejlíp
 love her so much <3 tak mi ty dva měsíce chyběla
 co nejvíc simple
tyhle dolíčky mi zajistí nesmrtelnou roztomilost
 další perfektní ples za námi
 pr účely vaření, pečení a snídání 
 něco plánuju zveganizovat a něco vegetariánského taky vyberu
jsem na sebe pyšná, splnila jsem si další sen <3

24 comments:

  1. Nádherný random ♥ a zrkadlovku závidím (v dobrom) :O ♥

    ReplyDelete
  2. random fotky ak su dobre vyskladane, maju vzdy cosi do seba :)

    ReplyDelete
  3. milujem tvoje random fotky!!! <3

    ReplyDelete
  4. dokonalé :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Na té sépiové fotce jsi přenádherná Péťo :-)
    dostala jsi skvělou valentýnku :D :D! A co se týká receptu...jsem pro pro pro!

    ReplyDelete
  6. Ten "outfit" z té první fotky je vážně skvělej! :) Moc se mi na tobě líbí černé oblečení doplněné červenou, vypadáš jako karkulka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kdyby to tak vyznělo, tak to nebylo myšleno vůbec ironicky :)

      Delete
  7. krásný random! <3

    ReplyDelete
  8. Opět dokonalé fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. krásne fotky!..tiež by som si chcela kúpiť takú zrkadlovku <3

    ReplyDelete
  10. užasné fotky jako vždycky peto:)

    ReplyDelete
  11. To jsou žůžo fotky, užívám si je!

    ReplyDelete
  12. foťák je fakt velký! u 19. jsem umřela už na instagramu a teď ještě u 6. <333 a obdivuju tě za hlívu, to je jedna z mála věcí, které fakt nemůžu přijít na chuť i když je mega zdravá :D a recepty určitě určitě!!!
    ady.

    ReplyDelete
  13. Uuuuh ten recept na dort chci, vypadá hrozně chutně ♥

    ReplyDelete
  14. Úžasné fotky!!! :O ♥

    ReplyDelete
  15. ty si každým dnem krásnější a krásnější<3

    ReplyDelete
  16. super random :)) stále rastieš do krásy Peti :)

    ReplyDelete
  17. Jsi nejnádhernější :)

    ReplyDelete
  18. To je fotek, to je fotek, samá krása! :)

    ReplyDelete
  19. máš hrozně pěkný nehty a klíční kosti! ♥ :D
    a asi si začnu stahovat tvoje fotky a dávat je na tumblr, protože prostě dokonalost!

    ReplyDelete
  20. http://fitnesslifefood.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. tyhle články mám od tebe nejraději a recept bych ocenila i já :)

    ReplyDelete
  22. foťák je krásnej! a celkově tvoje randomy vedou .)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.