Friday, February 14, 2014

Catch the sun.

Fotky jsem fotila ještě včera když jsem šla podruhé bojovat s foťákem, upřímně je to strašně na dlouho a jsem zvědavá jak to vydržím, protože většinu věcí musím vždycky přefotit. Každopádně rozdíl vidím, sice malý, ale je tam. Musím se modlit, že se brzo spřátelíme a nějak to všechno dopadne. Jinak bylo nádherně teplo, takže mě vidíte i v něčem jiném než v bundě. Bratrovo triko (v minulém postu jeho košile), pohodlný svetr, několik let staré vyhrnující se kalhoty a martensky jsou klasika. Když mám bad hair day, vždycky poslouží tenhle účes.













jeans-tally weijl,  top-nyer, swetaer-secondhand, shoes-Dr.Martens, bag-gate

25 comments:

  1. jééééj aké usmievavé fotky :) a super outfit :) môj svet kreativity a fantázie TU

    ReplyDelete
  2. snad ti to s fotakem pujde:) ikdyz takhle se mi to zda dost dobry:)

    ReplyDelete
  3. Jee jsi krásná <3 jak já se na tebe těšíííím :-*!

    ReplyDelete
  4. jsi nádherná,to není možné<3

    ReplyDelete
  5. to triko je skvělý, já kradu mamčinu příteli haha :D 7. fotka nunuuu <3
    ady.

    ReplyDelete
  6. Taký pohodový outfit :) :D Bratove triko je super!

    ReplyDelete
  7. Jsi božííí! :)
    Haleď nevím, jestli si to namlouvám (protože opravdu nejsem profík :D), ale taky vidim rozdíl :) Přijde mi, že vytváří lepší kontrast mezi postavou a pozadím, který zároveň není tak ostrý, ale na druhou stranu vynikne :)

    ReplyDelete
  8. Vždy máš strašne pekné tie faceovky! :) aj tentoraz

    ReplyDelete
  9. ten drdol je nejvic boží!:D<3

    ReplyDelete
  10. Sluší moc, takovýho pohodlný :) Taky si vždycky dělám tenhle účes! ;)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  11. ten svetrík je uzasny

    ReplyDelete
  12. rozdíl tam rozhodně je:) a tenhle boho outfit je supeer

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  14. úžasný úžasný svetr!!!

    ReplyDelete
  15. pěkný svetřík :))

    ReplyDelete
  16. Sluší ti to moc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. krásnéé :)

    http://michaelahajdova.weebly.com/

    ReplyDelete
  18. Fotky ako z dobrého časopisu, si krásna<3

    ReplyDelete
  19. Skvělý outfit!!! :) Sluší ti to! ;)

    ReplyDelete
  20. Skvělý, tohle se ti moc povedlo, Peti ;)

    ReplyDelete
  21. osma fotka topec !

    ReplyDelete
  22. tohle je super outfit (i ten minulý, líbí se mi šatník tvýho bráchy :D :3) a ty fotky, myslím, že jde vidět rozdíl, jsou pěknější, ale ty minulé bývaly taky pěkné, fakt, fakt, nekecám! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.