Friday, February 7, 2014

Boyfriend jeans.

 Po hodně dlouhé době jsem spokojená s tím co jsem nafotila, tak po měsíci. Jelikož bylo včera nádherně, tak jsem vytáhla koženkovou bundičku a boyfriendy, jinak je nenosím fouká mi tam těma dírama (:D). Jinak zbytek celkem klasika plus moje oblíbené ponožky, které se mi hodí ke všemu. Právě se chystám na další ples, takže jenom v rychlosti a doufám, že všechno stíhám.










jeans-choies.com, top-gate, jacket-local shop, bag-gift, shoes-sportsdirect

28 comments:

  1. Anonymous18:25

    to vypadá skvěle!!:´)

    ReplyDelete
  2. wow, tak to ti giga sluší!!<3

    ReplyDelete
  3. moc se mi líbí šátek ! Užij si ples, já jdu zítra :)

    ReplyDelete
  4. Nádherné boyfriendky aj creepers ♥ :-)

    ReplyDelete
  5. skvělé skvělé !
    Rifle uplně moc ♥

    ReplyDelete
  6. To se máš, že u vás bylo tak teplo! U nás je pořád hnusně :/ Sluší ti to, miluju tyhle typy džínů :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  7. Skvělý, ale zmrzla bych, teplo neteplo. Jak jsem dneska přijela do Brna, tak tam fučelo neskutečně a přitom na horách (Jeseníky) úplně teplo, nechápu :D

    ReplyDelete
  8. ty si nádherná! :))

    ReplyDelete
  9. ty boyfriendy se mi na tobě hrozně moc líbí:)

    ReplyDelete
  10. skvelý outfit! :) uži si ples ;)

    ReplyDelete
  11. Jsi jako pohádková víla, nemůžu si pomoct :)
    Tenhle styl kalhot se mi strašně líbí, ale ke mně se moc nehodí a nemám na něj odvahu :D

    ReplyDelete
  12. Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Anonymous20:23

    Ty ponožky.. wtf?! :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. co je na tom wtf? ozivi to skvele obycejny outfit

      Delete
    2. Anonymous19:17

      Takhle jsem ty ponožky nosila vytáhnutý nahoru, když mi bylo 6. Vypadá to odpudivě.

      Delete
  14. Ty kalhoty jsou boží! :)

    ReplyDelete
  15. tak tohle je nejlepší!!! jeden z tvých nejlepších outfitů !! ♥♥ kočička jsi

    ReplyDelete
  16. jéé, ty ponožky ♥

    ReplyDelete
  17. Anonymous22:13

    Rosteš do krásy :)

    ReplyDelete
  18. Takýto look je úplne super-duper pohodlný a ešte aj pekne vyzerá :)

    ReplyDelete
  19. super :)
    i ta rifle jsou skvělé

    ReplyDelete
  20. šátek je super :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. skvělé kalhoty! a hlavně ty botky :)
    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  22. Super outfit!!! :)

    ReplyDelete
  23. Jsi micka a já si ty creepers musím pořídit ještě nějaké. :D Za 2 týdny mě taky čeká ples, konečně. :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.