Wednesday, February 5, 2014

20 facts about me.

Říkala jsem si kdy bude správná chvíle na tento článek a je to zrovna dneska, jelikož moje zuby mě tak bolí, že jsem neměla náladu jít cokoli fotit. Každopádně se dobře bavte a klidně mi napište cokoli o sobě a snad už brzo se dočkáte další blogové změny.


1.jsem neuvěřitelně upovídaná, mluvím všude a vždycky a celkem o všem
2.mám už přes tři roky v pravém uchu tunel 10mm
3.nesnáším když se sprchuju a neteče teplá voda, protože na Nově je přestávka a všichni u nás v paneláku se sprchujou
4.jsem perfekcionista, všechno podtrhávám a zakládám, píšu na všechno a pak to většinou nenajdu, tak se to pořád opakuje dokola
5.už 8 let se věnuju sportovní střelbě, závodně
6.moje výška je zcela zanedbatelná
7.jednou bych chtěla vlastnit takové to mini zakrslé prasátko, nejlíp by se jmenovalo Vašík
8.mám strašnou zvířecí úchylku, líbí se mi skoro všechny zvířata až na vybrané druhy, dost lidí se diví, že se mi líbí ty chlupaté housenky
9.už hodně hodně dlouho jsem neměla celou barvu vlasů přirozenou, počítám takové čtyři roky určitě
10.dost často se mi stává, že si počítám, odpočítávám nebo počítám věci okolo sebe a odčítám přičítám je to děsné a strašně otravné


11.mám strašně nízké sebevědomí, když mi to někdo řekne nedokážu vůbec mluvit
12.neumím hrát divadlo nebo cokoli předvádět
13.neumím chválit, ale fakt nic když to vypustím z pusy je to strašně neupřímné
14.neposlouchám žádnou hudbu, prostě mě to strašně nebaví (myslím sluchátka nebo prostě doma), ale když to někde slyším nebo někdo něco pustí, tak je to jiná
15.nedívám se na filmy a nesnáším kino, vždycky když vyjdu ven je mi zle (díky mé krční páteři)
16.do obchodu chodím vždycky se strachem, že přijdu k pokladně a nebudu mít na to peníze
17.bojím se trapasů, tím pádem se mi to stává běžně, že řeknu něco uplně mimo nebo udělám totálně kravinu a pak se strašně, ale strašně moc stydím
18.dost často když někoho potkám a znám jeho nebo její příjmení, tak si ho přidávám místo svého a říkám si jaké by to asi bylo
19.mám určené místa kam si dávám svoje věci, mám kapsu kam si dávám klíče, kapsu na mobil, kapsu na ipod a podobně bych mohla pokračovat
20.asi tak 50 procent dne se směju a zbytek nadávám, často dost sprostě


36 comments:

  1. Minimálně na deseti faktech poznávám sama sebe! Především žádné sebevědomí, sčítání a odčítání věcí, kapsičky..:D:)

    ReplyDelete
  2. to je supr! některý věci mě úplně překvapily, parádní zpestřující článek! doufám, že bude mít brzo pokračování :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous17:45

    Skvělý článek, pobavila jsem se :-)

    ReplyDelete
  4. 16 - to mě je akorát tak podobný. Já si vždycky když stojím ve frontě, tak si uplně hořečně přepočítávám jestli na to mám. :D

    ReplyDelete
  5. jéé jsi mi teď ještě milejší!! <3

    ReplyDelete
  6. V hodně faktech se s tebou shoduju! A ten třetí fakt mě hrozně pobavil :D

    ReplyDelete
  7. Ty tvoje fotky, ses strasne krasna a fotogenicka, Peto :) A clanek je super :)

    ReplyDelete
  8. Některé věci sedí i na mě ... :D Jde vidět i podle ostatních komentářů, že lidé si jsou v mnoha věcech podobní. :D

    ReplyDelete
  9. cooo ta strelba je fakt cool
    vobec do takeho drobca by som to necakala ... si super :D

    ReplyDelete
  10. Jeej, to je super, pobavila si ma! :D

    ReplyDelete
  11. tyhle články já miluju !!!! :D jsi hrozně sympaticka petulko :)

    ReplyDelete
  12. Tyjo,zajímavá jsi povahově teda, to se mi líbí.:)

    ReplyDelete
  13. Anonymous18:27

    To s tou hudbou mě docela zklamalo :( :D

    ReplyDelete
  14. V hodně věcech jsme podobné, hlavně 10 :D
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. 10,16,19 ma úplne vystihli :-D

    ReplyDelete
  16. Desiatka je perfektná :D ahha to som ešte nepočula :D ale super článok inak :) Pár vecí sedí aj na mňa.. :D

    ReplyDelete
  17. "Petra Truongová!" :D Jsi strašně sympa. :)

    ReplyDelete
  18. Super článek, v některých faktech poznávám sama sebe :) A jsi moc hezká a sympatická! ;)

    http://particular-thing.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. aneb 20 důvodů proč tě milujem♥

    ReplyDelete
  20. ty jsi úplně skvělá! kromě toho tunelu, kterého jsem si na jedné fotce všimla předevčírem, pro mě všechno byly novinky..a musím říct, že jsem se hodně pobavila zasmála a moc ráda bych tě někdy poznala ;)

    ReplyDelete
  21. Ježiš to je boží :) Hrozně zajímavé věci, jen myslím, že nemáš naprosto žádný důvod mít malé sebevědomí, naopak :) máš být na co pyšná :))

    ReplyDelete
  22. 3. mě pobavila :D, 8. by mě vůbec nenapadla :O a 12. mám úplně stejně! :D, víc takových článků :))

    ReplyDelete
  23. Oh, hodně věcí máme podobných , super článek, pobavila jsem se :)

    ReplyDelete
  24. Skvělý článek! A neboj, nejsi v tom sama, já taky pořád něco počítám :D

    ReplyDelete
  25. a jsi nádherná<3 to s tou sprchou pobavilo:D

    ReplyDelete
  26. To se studenou vodou dobře znám!!! :D Máme toho hodně společného! :)

    ReplyDelete
  27. Anonymous21:18

    8, 10, 14, 15, 20 :D doteraz som bola so všetkým sama, nikto nechápe ako nemôžem pozerať filmy,ako môžem mať rada zvláštne zvieratá

    ReplyDelete
  28. Tieto články :D Super! Ten strach v obchodoch, či na to budem mať. :)

    ReplyDelete
  29. Určitě tak deset věcí máme společných, ne-li víc. ;) :O až mě to děsí :D

    ReplyDelete
  30. taky se v tom hodně vidím. S tou hudbou mě to překvapilo také to tak mám:)

    ReplyDelete
  31. ja naopak, musím počúvať hudbu vždy a všade :D

    ReplyDelete
  32. Super fakty niektoré na mna úplne sedia hlavne ta zvieracia úchylka :D .. Inak super fotky :)

    ReplyDelete
  33. Musím říct,že v něčem se vidím a v něčem Tě vůbec ale vůbec nechápu-třeba jak Tě může nebavit poslouchat hudbu!:D ALe o tom to je a v tom je to kouzlo-že jsme každý jiný. A proto si vždycky ráda přečtu podobné články :) Krásné fotky mimochodem.

    ReplyDelete
  34. Anonymous18:04

    S tou hudbou a filmy čumím! :O

    ReplyDelete
  35. awwww jak jsem ten článek přehlédla!! placák se perfekcionismem, s počítáním a sprostým nadáváním haha! a cup pig!! to je můj sen už tak od třinácti :D
    ady.

    ReplyDelete
  36. Vůbec nevypadáš jako člověk, který by neměl sebevědomí. :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.