Monday, January 6, 2014

You tell me that you're sorry.

Včera bylo stejně jako dneska nádherně a teplo a tak jsem šla ven fotit. Na sebe jsem dala klasické a jednoduché věci v oblíbených barvách. Pátek byl ve znamení stříhání, což jde alespoň trochu vidět a já jsem spokojená, že jsem části svých vlasů ulevila i když by to možná chtělo víc. Po měsíci zase nová barva, ale odstín stále stejný, jednoduše jsem si ho oblíbila. Nakonec dneska jsem zjistila, že za měsíc budu mít dole spodní rovnátka a následovně i horní, což je snad nejlepší věc co se mi stala.











jeans-local shop, tshirt-gift, shirt-choies.com, boots-Dr.Martens

41 comments:

  1. veeeľmi ti to pristane! :)

    ReplyDelete
  2. Košeľa a vlasy úžasné :O ♥

    ReplyDelete
  3. Krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Tohle je fakt paráda Peti<33

    ReplyDelete
  5. Jsi úžasná :-) Fáákt? Tak to jsem ráda. Představ si, že mně je chtějí nasadit na horní zuby :D:/ Ale asi jenom na půl roku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To si je urcite nenechej dat, sama vím kolik me staly a myslím, ze na takovou chvíli se to nevyplatí, kamarádka je takhle mela a peněz docela litovala, každopádně jestli můžeš a pomůže ti to cítit se lip je to fajn :)

      Delete
  6. Na té druhé fotce máš skvělé kukadla.
    Jinak je super, že ti je sundají, ne že by ti neslušely, ale je mi jasná ta bolest, co je doprovází.

    ReplyDelete
  7. Na tej druhej fotke si nádherná! :)

    ReplyDelete
  8. Druhá fotka <3 :O

    ReplyDelete
  9. Máš úžasný obočí <3

    ReplyDelete
  10. moc ti to sluší :) hlavně n druhé fotce :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/
    http://lifeby-michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. druhá fotka aaaaa <3 a strašně se těším, až ti ty rovnátka sundaj!
    ady.

    ReplyDelete
  12. Jak ti oči ladí k bundě! <3

    ReplyDelete
  13. super košile :)

    ReplyDelete
  14. Psala jsem komentář a nevím,jestli se smazal či co..
    Každopádně na tomhle outfitu všechno miluju, tenhle styl k tobě sedí..a trefila ses mi do noty:D Vlasy občas potřebují zastřihnout, taky to mám hrozně nerada. Ale stejně ti to moc sekne.

    ReplyDelete
  15. Druhá fotka jr naprosto úžasná :) tvoje outfity su úžasné

    ReplyDelete
  16. ty jsi prostě nejlepší<3

    ReplyDelete
  17. Na druhé fotce jsi neodolatelná číča <3 :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous19:58

      úplně! :)
      parádní obočí..máš ho dokreslované a kdo t ho upravuje? sama?
      V

      Delete
    2. Dekuju, upravují si ho sama a dokresluju tužkou na obočí :)

      Delete
  18. Sluší ti to!!! :)

    ReplyDelete
  19. Vlasy ti neuveritelne pasuju k ociam, si fakt kocka! :)

    ReplyDelete
  20. Jednoduchý, ale super :) mně teď taky budou sundávat horní a pak i dolní :3

    ReplyDelete
  21. <3333 ta druhá fotka ! takhle jednoduché to mam nejraději! a vlasy máš supr!

    ReplyDelete
  22. jej, ta druhá fotka je boží!<3

    ReplyDelete
  23. Super barva vlasů, moc ti sluší :)

    ReplyDelete
  24. Jsi čím dál větší kočka! A ta košile, tak ta je ♥

    ReplyDelete
  25. si krásna :)

    Tu je môj nový blog, ak máš chuť, kukni :)
    http://gabrielkaphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  26. pekny outfit, slusi:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  27. Wau takna druhej fotke si vážne úžasná ;) !!

    ReplyDelete
  28. Krásna si a s tými rovnátkami sa máš, ja ich už mám 2 a pól roka a furt mi ich nechcú dať dolu. :(

    ReplyDelete
  29. ani nevidno že si ostrihaná.. a to je super, že ti ich idú dávať dole :D už sa teším, kedy dajú dole mne. inak pekná ako vždy :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  30. druhá fotka úplně top:))

    ReplyDelete
  31. Ta druhá fotka! jsi nádherná :)

    ReplyDelete
  32. 4.fotka je skvělá a druhá top!! Ty oči!! <3

    ReplyDelete
  33. jsi vážně čím dál krásnější.. všechny fotky úžasné, outfit úžasný:) škoda, že už jsou pryč tyhle slunečné dny, já zimu vůbec nemám ráda :(

    ReplyDelete
  34. libi se mi naprosta vetsina tvych outfitu, ale tohle je pecka! mas bozi styl!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.