Monday, January 13, 2014

I want to scare people with creepers.

 Mám ráda když můžu ladit doplňky k sobě jako v případě ponožek a čepice, podle mě je to geniální. Tím pádem jsem si pořídila ke každé barvě čepice barvu ponožek. Spíš naopak dokupovala jsem čepice k ponožkám, kterých mám miliony a nikdy si nemůžu vybrat. Po strašně dlouhé době milované kožené creepers, které za chvíli oslaví dva roky a pořád mě stejně baví jen jedno se změnilo-dorostla mi do nich noha, konečně.











jeans-chioes.com, shirt-brodway, socks-gate, beanie-C&A, creepers-asos, watch-casio, bracelet-chicnova.com

35 comments:

  1. Ten outfit je božský! :)

    ReplyDelete
  2. taky myslim ze je to genialni:D)! vypada to super:)

    ReplyDelete
  3. je dobrý, že ti ty creepers tak vydržely! líbí se mi na fotkách to sluníčko a jsi zase nejroztomilejší :)
    ady.

    ReplyDelete
  4. dva roky? :O přijde mi to jako včera co jsi psala že jsou nové :D a pořád jsou krásné <3
    zvu tě na svou GA :) http://chez-babette.blogspot.cz/2014/01/diary-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. úžasný outfit! :)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. joo, ladit ponozky se zbytkem je genialni, bohuzel malo kdo si te genialnosti vsimne, ale o to vic me to potesi. :)
    a v nadpise mas preklep, ale to nic nemeni na kvalite clanku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju za opravu, já si kolikrát nevšimnu když mi chybí nějaké písmeno, jsem ráda když se někdo ozve :)

      Delete
  7. pristane ti to :)

    ReplyDelete
  8. Creepers a čiapka úžasná ♥
    Ja som zasa kedysi ladila ponožky ku tričkám :-D

    ReplyDelete
  9. To už jsou dva roky, co sis je kupovala? Tyjo, to fakt letíííí! Ladit ponožky s čepicí je super nápad ;)

    ReplyDelete
  10. Čepice a ponožky jsou fakticky geniální!! Košile je nejlepší:)

    ReplyDelete
  11. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Taky se mi to strašně líbí :) Moc ti to sluší! ♥

    ReplyDelete
  13. haha, tak to já beru první ponožky, které na mě vykouknou ze skříně! :D

    ReplyDelete
  14. Ty vado ty seš tak hezká ! Čepice TOP a musim pochválit obočí !

    ReplyDelete
  15. :) To je fakt geniální! :)
    Creepers žeru! :)

    ReplyDelete
  16. krásne..creepers sú TOP!! <33

    ReplyDelete
  17. Oufit je perfektny a ta predposledna fotka je topp:)

    ReplyDelete
  18. tohle ti proste dokonale sedi!

    ReplyDelete
  19. moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  20. Toto je podla mna presne styl, ktory ti najviac sedi, si kocka. :)

    ReplyDelete
  21. moc vydarený outfit a ešte keď na fotkách tak pekne vidno to slnko..och krása :D

    ReplyDelete
  22. jsi nejkrásnější,nejgeniálnější<3

    ReplyDelete
  23. krásné :) taky ladím čepice s ponažkama :D

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. Creepers jsou prostě nejlepší!!! :) ♥

    ReplyDelete
  25. creepers moc nemusím, ale na tobě jsou pecka! jsi jedna z mála ještě s eliškou na které mi vážně sedí :)

    ReplyDelete
  26. Ta košile je nádherná! Celkově ti to sekne :) A ač creepers nemám v lásce, k tobě prostě sedí a líbí se mi na tobě :)

    ReplyDelete
  27. záber na náramky, na hodinách 3:33 :) a inak krásna ako vždy :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. Na předposlední fotce ti to hrozně sluší :) já spíš ladím ponožky ke tričku, kdybych to brala jako ty musela bych mít asi miliardu čepic :D A sluší ti to moc - samozřejmě! :) zase dokonalý vlasy!

    ReplyDelete
  29. Anonymous16:30

    Nemáš zase obarvené vlasy? Zdá se mi že to máš nějaké jiné? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám je nove barvene asi dva týdny jinak ne :)

      Delete

thank you so much for your opinion.