Sunday, January 19, 2014

This week in pictures.

Mám pro vás zase takový ten klasický maxi článek plný vtipných fotek, po kterých se vám stoprocentně zlepší nálada a možná i sliny vám začnou téct. Samozřejmě zase obsahuje několik fotek toho co jsem během tohoto extra náročného týdne snědla, aby mi aspoň v žaludku bylo dobře. Takže gratuluju všem co to dočtou, doprohlíží až do konce.
strašně dlouho tady nebyla fotka s micinem

 to je jasný, že jo
 prostě pátek, pátek, pátek
dělám reklamu a spím, pokaždé když přijdu v pátek po páté domů
 nejoblíbenější rtěnky, balzám a taky jediné co momentálně vlastním
 happy without someone
 moje milovaná maličkost v uchu
creepersky, jsem tak ráda, že je i v zimě využiju
 nejlepší domácí kalhoty, perfektní kup
těstoviny, rajčata, sýr
a teď se všichni zamyslí
úterní taneční
 bez čehokoli na obličeji, dokonce moje obočí a nenamalované 
 velice památeční fotka když jsem přišla po tanečních domů a začala se učit
 kozí sýr, balsamico ocet, celozrnný rohlík
tohle je strašně uper věc k učení! /doufám, že jsem tu matiku napsala dobře
 ovesný dezert byl skvělý, určitě ne naposled!
 páteček, konečně!
jestli máte rádi lilek, tak tohle je super, prostě osmažíte plátky lilku a zabalíte do něj balkánský sýr
 tady si připadám uplně jako cukrouš
 a vážně mám takové zelené oči
 mixit za 200, skvělý!
 další miloučká fotka
 závisost na soyovém mléku po týdnem obnovena
 treska na másle, polenta, kapusta na másle
 zálesák-tofu se sezamem, polenta z oběda, zakysaná smetana s pepřem
 fishtail by me, přemýšlím o nové barvě
 jediná fotka mých nohou po které mi není až tak moc blbě a nemám provinilý pocit
dnešní snídaňka-domácí cibulový chleba s tofu pomazánkou a černý čaj

44 comments:

  1. Skvělý článek! Všechny fotky jsou super, ale ta první je TOP, taková lepší miley cyrus :D :)

    ReplyDelete
  2. Péťo, ty jsi nejlepší !!!! :DDDDD Pěkné brady :DDD

    ReplyDelete
  3. Super fotky! Konečně bych si mohla taky pořídit nějakou rtěnku od essence, pořád kolem nich chodím, ale stále jsem si žádnou nekoupila:x

    ReplyDelete
  4. Tyhle články u tebe prostě miluju! Úžasné fotky :)

    ReplyDelete
  5. Milujem tvoje randomy ♥

    ReplyDelete
  6. Ty jsi kusanec! Tu fotku s tvýma krásnýma bradama si snad dám do rámečku :----) vrr čičííí
    hahhaa, jsi boží <3

    ReplyDelete
  7. skvělé fotky a zase se musím opakovat jsi prostě nádherrná<3

    ReplyDelete
  8. krásná sukně do tanečních ^^ a ta cukroušovská fotka :D :3

    ReplyDelete
  9. ta první je úžasná :3 vím,že to říká každý,ale fakt máš skvělý obočí!! až se ho jednou rozhodneš prodat,jsem první kupec! :D

    ReplyDelete
  10. Si nádherná na tej fotke kde nie si namaľovaná:)

    ReplyDelete
  11. Anonymous14:09

    ty si tak neskutočne nádherná ^_^ závidiiiiiiim

    ReplyDelete
  12. ten lilek zkusim:) a všechno vypadá úžasně ♥

    ReplyDelete
  13. Miluju takové články :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. tieto tvoje články milujem! :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  15. hezký random:)

    ReplyDelete
  16. já mám tvoje foto články číím dám radši!!!!!!!:-)

    ReplyDelete
  17. mě se líbí jak jíš tak zdravě, měla bych se ponaučit. každopádně jsem si dneska koupila to sojové mléko a je skvělý!

    ReplyDelete
  18. krásny post :)

    ReplyDelete
  19. Máš štěstí, že jsem si ke tvému článku namazala rohlík! :D Jinak bych asi chcípla. :D
    Ani nevíš, jakou mám radost, když čtu takové články ... o jaký kus jsi dál, než ze začátku, kde jsi se zdráhala psát pesimistické články, protože ti nebylo nejlíp .. teď se tady všude směješ a je to krásné! :)

    ReplyDelete
  20. Některé fotky jsou vážně vtipné, ale na všech ti to sluší! A kolik jídla!! :D

    ReplyDelete
  21. mnam to jidloo!:D) A tvoje nohy jsou super nahodou :)

    ReplyDelete
  22. Miluji tvoje fotky, jsi nejroztomilejší!!:-)

    ReplyDelete
  23. Ty jsi táák krásná!

    ReplyDelete
  24. já tak miluju tyhle tvoje články !!! :)

    ReplyDelete
  25. Peťulinko tyhle články jsou prostě top ♥!
    Strašně Ti to na fotkách sluší...a jídlo vypadá fantasticky, dala bych si úplně všechno :))

    ReplyDelete
  26. Ten tvůj úsměv:) A v tý sukni jsi skvělá.

    ReplyDelete
  27. super fotky, moc Ti to sluší :)) a máš čím dál božejší vlasy ♥

    ReplyDelete
  28. všechny jsou skvěly, ale ta bradová mě uplně rozsekala:D

    ReplyDelete
  29. tieto články sú naj!! :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk

    ReplyDelete
  30. užasné fotky :) miluju takové dlouhé články s moooc fotkma :)))

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  31. Ta fotka "všichni se zamyslíme" - neeeee, to jako fakt? :D Rozsekala mě! A ta první je nejlepšíí :)

    ReplyDelete
  32. úžasné fotky! :) si úplne najviac krásna! ♥

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  33. ja si fakt nemuzu pomoct ,ale miluju tvoje clanky<33

    ReplyDelete
  34. super super boží! :D
    a zamýšlet se není nad čím, podobných fotek mám asi 26752457246865416754 :D

    ReplyDelete
  35. krásné fotky, mám tyhle články asi nejradši :-D
    ta první je vtipná :-D Jsi strašně nádherná! :-)
    btw. taky mám tunýlek v oušku :3

    ReplyDelete
  36. Ta oranžovohnědočervená barva ti neskutečně moc sluší!:3

    ReplyDelete
  37. Skvělé fotky!!! :) Tyhle články prostě miluju! ♥

    ReplyDelete
  38. Nenamalovaná jsi nejkrásnější <3

    ReplyDelete
  39. ako ja ľúbim randomy, pekné fotky, máš skvelú farbu vlasov a + pre creepersky :)

    ReplyDelete
  40. Och, och, ten tvoj usmev. <3

    ReplyDelete
  41. Tvoj úsmev je fakt kúzelný, a tie očii .. aww <3

    ReplyDelete
  42. Anonymous17:12

    jsi nadherna :) mas boží postavu ,ty vlasy si určitě neměň strašně ti to sluší :)!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.