Thursday, January 16, 2014

You know how the story goes.

 Konečně mám nějaký čas věnovat se focení a blogu. Před pololetní období bývá velmi bohaté na všemožné zkoušení a poslední písemky a tento rok tomu není jinak. Tím pádem většinu času jsem věnovala učení. Teď mám volno a uvidíme co příští týden. Navíc mě čekají poslední dvě hodiny v tanečních a kolona na závěr, což bude pro mě dost naplněný týden. Musíme došít šaty, sehnat boty, vymyslet účes a líčení. Jen se bojím, že nakonec žádné fotky mít nebudeme. Protože doteď máme myslím jen jednu kde nám všem tak akorát svítí oči (:D).











pants-F&F, sweater-pimkie, coat-sOliver, shoes-dr.Martens, backpack-secondhand, hat-H&M

33 comments:

  1. ten klobouk a kabát.. wow, megasuper:)
    ps- vy máte kolonu až teď? to je zvláštní jak je to všude jinak:D.. my ji měli už 7.12... aaaa hned bych si to zopákla!, hodně štěstí! určitě si to užiješ:)

    ReplyDelete
  2. Anonymous18:04

    Krásna si :)

    ReplyDelete
  3. Outfit je top plus ten kabat je velmi pekný! Tebe to stým klobúkom inak veľmi pristane!

    ReplyDelete
  4. Líbí se mi kalhoty. Miluju vínovou :-)

    ReplyDelete
  5. taky se tesim az ty testy skonci!:D A ta pátá fotka je uzasna:)

    ReplyDelete
  6. držím palce s tou tanečnou aj písomkami :)
    klobúky ti moc slušia, celá si strašne zlatučká <3
    :D

    ReplyDelete
  7. Kabát je strašně super!! Jak já jsem ráda že mám taneční za sebou:D Snad ti to dopadne líp jak mně, já se před věnečkem chytla s taťkou a na věneček jela ubrečená, haha, nakonec jsem si ho ale i užila!:)

    ReplyDelete
  8. Peťulinko děkuju za překrásný komentář, jsem ráda, že článek potěšil :) ...a ano, taky se mi líbí , že jsi má blogová jmenovkyně :))...
    A k outfitu...strašně Ti sedne vínová barva a ten klobouček je překrásný, jen tak někdo by si ho nemohl vzít, ale Ty moc dobře víš, co Ti sluší...vypadáš skvěle!!

    ReplyDelete
  9. vypadáš nádherně, závidím ti, že ti tak sluší tenhle klobouk! ♥

    ReplyDelete
  10. Jsi rozkošňák ! :)

    ReplyDelete
  11. nejlepší klobouček !!!!! <3

    ReplyDelete
  12. Ten klobúk ti veľmi pristane:)

    ReplyDelete
  13. vypadáš tak nějak...francouzsky :) a strašně ti to sluší fakt!! <3

    ReplyDelete
  14. ten kabát je nádherný<3

    ReplyDelete
  15. Téda, ten kabát je krásný! A vy máte závěrečnou (kolonu) až ted, jo? My měli už někdy na začátku prosince, to je zvláštní. Každopádně si to užij a doufám, že nějaké fotky mít budeš, to by byla hrozná škoda, žádné nemít. Je to krásná památka, jak všichni vypadají jako princezny a princové :)

    ReplyDelete
  16. Ta cierno-biela fotka je uplne luxusna, ako z nejakeho magazinu. :)

    ReplyDelete
  17. krásné fotky :) nevím koho ale někoho mi připomínáš :D

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/
    http://lifeby-michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Opět ti to zase moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. fajn, ale tyhle typy kabátů se mi prostě nelíbí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to chápu uz jsi to sem psala a je mi to docela jedno, me se líbí a tak ho tady nevidíš naposledy :)

      Delete
  20. Super outfit!!! :)

    ReplyDelete
  21. skvělé kalhoty :)) ale nejvíc se mi líbí vlásky <3

    ReplyDelete
  22. Naprosto TOP <3
    skvělé vlasy, skvělý kabát, skvělý klobouk, skvělé kalhoty i boty. Brala bych všechno!!;-)

    ReplyDelete
  23. Moc ti to sluší! Ten batůžek je nádherný. A ty si budeš šaty šít? To jsi teda dost dobrá! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamka mi je šije, jsem zvědavá podle mého návrhu, tak uvidíme :)

      Delete
  24. Ta černobílá! <3

    ReplyDelete
  25. Ty kalhoty jsou boží,takové bych brala taky..:)

    ReplyDelete
  26. farba nohavíc <3
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  27. juu, to je fakt super :) jsi číča ♥ a doufám, že bude fotka v šatech, aspoň jednu musíš zvládnout :D jsem fakt moc moc zvědavá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slibuji, ze bude stopro, foťák dam asi našim a uvidíme urcite bude fotka na insta :)

      Delete

thank you so much for your opinion.