Saturday, January 11, 2014

Let you go.

Za mě je tohle jeden z nejoblíbenějších outfitů. Jsem nadměrně spokojená se svým prvním kabátem za poslední dva roky, tak jsem si ho vysnila a přesně ten jsem sehnala. Najdete ho TADY. Kvalita je úměrná ceně, prostě nic extra propracovaného, ale ani se mi nerozpadl v ruce. Vypadá docela tenký, avšak já jsem teplokrevná a tak je mi vedro snad ve všem. Zatím jsem ve stádiu kdy nechci žádný další a spokojeně si vystačím s černým kabátem a zelenou parkou. Nakonec jsem ráda, že jsem zase po delší době vyzkoušela nějaký ten asijský eshop, i když občas mívám obavy.












jeans-choies.com, top-chicnova.com, coat-rosewholesale.com, scarf-H&M, bag-gift, shoes-ccc

55 comments:

  1. kabát je nádherný! a ty každým dnem jenom přibýváš na kráse<3

    ReplyDelete
  2. kabátek je krásný a v kombinaci s tou barevnou šálou je to dokonalé <3

    ReplyDelete
  3. máš úžasné obočie :D
    popri všetkom ostatnom, ten kabát je super

    ReplyDelete
  4. Ta druha fotka? ♥ Slusi ti to moc a takhle jak mas tu barvu takovou hnedo-zrzavo je snad nejlepsi! A ten kabat pecka! :)

    ReplyDelete
  5. Kabát aj šál sú krásne :) ... a máš neskutočne dobrú farbu vlasov :) ♡

    ReplyDelete
  6. strašne nádherná si :)

    ReplyDelete
  7. woow super krásnej autfit:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous15:53

    strašne krásna si na tých fotkách :)

    ReplyDelete
  9. jsi nadherna! ta rtenka je k tomu skvela :)

    ReplyDelete
  10. nadherné fotky! :) A kabát se mi moc líbí, hlavne ti slusi:)

    ReplyDelete
  11. Mne sa takyto typ kabatu naozaj paci, vyzera super. :)

    ReplyDelete
  12. Nemám slov ty vyzeráš snáď božsky a ten kabát čo dodať je naozaj úžasný :) !

    ReplyDelete
  13. Všechno vypadá suprově! A máš moc hezkou barvu vlasů:-)

    ReplyDelete
  14. krasny kabat. stejny jsem koupila segre :)

    blog she.is.the.one

    ReplyDelete
  15. tyhle kabáty jsou fakt skvělý. ten tvůj se mi líbí stejně jako můj, ale u tebe se mi líbí ještě ty zipy na rukávech <3
    a opět úžasné tvoje fotky zblízka :*
    ady.

    ReplyDelete
  16. Kabát a šál nádherný ♥ :-)

    ReplyDelete
  17. Na Tvém blogu jsem dlouho dlouho nebyla, tak Tě teď musím pochválit, protože časová změna se mi moc líbí :-) Pamatuju si, že se řešily tvé zuby, teď už vypadají skvěle. Jsi pěkná holka :-)

    ReplyDelete
  18. Je nádhernej, ty kožený rukávy jsou prostě božský :) a miluju ten šátek, krásně ten outfit rozzáří :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  19. krásny outfit, ale asi by som vymenila kabelku, inak je to top, ten kabátik je úžasný :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  20. Anonymous19:09

    strašně ti to sluší a hlavně ta pátá a poslední fotka, ty jsou fakt neeej!

    ReplyDelete
  21. Ten kabát je super! Podobný jsem sháněla a tak ho hned házím do záložek, že si ho snad i jednou objednám. Hodil by se mi, abych pořád nenosila parku.

    ReplyDelete
  22. aaa ,ty jsi tak bozi!!!<3

    ReplyDelete
  23. Podobný kabát mám, ale ten šál, ten je úplne genialny! <3

    ReplyDelete
  24. Jou jou ! Tak tohle je suprový a šála ! Ta šála ♥

    ReplyDelete
  25. pekný kabáť, ale šal aj tak najkrajší! :D 2 fotka naj :3
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  26. Veľmi sa mi páčia rôzne tieto kabáty a bundy s koženými rukávmi.

    Ema

    ReplyDelete
  27. Šála tomu dodává šmrnc, super :) Já bych si asi netroufla objednávat bundu nebo boty z e-shopu, to jsou dvě věci, který fakt musím vyzkoušet.

    ReplyDelete
  28. Krásná šála! :)

    ReplyDelete
  29. ááá to je pecka !nádherný kabát i šála ! a ta druhá fotka !!! <3

    ReplyDelete
  30. Wau!! Tohle je krasne!! Uplne ti to sekne <3! A na druhé fotce jsi úžasná :)*

    ReplyDelete
  31. Sa mi zdá, že si čoraz krajšia vždy keď tu k tebe zavítam

    ReplyDelete
  32. zase neskutečně boží ty a nádhernej outfit, já už nevím, co říct :D

    ReplyDelete
  33. Jee takovej nějakej jsem chtěla původně taky,pak jsem ho viděla všude a nějak mě to přešlo:D Ale moc ti sluší a je vážně krásnej.

    ReplyDelete
  34. durhá fotka je super :) aj kabát

    ReplyDelete
  35. Anonymous01:50

    Podle mě bys mohla mít kabát o trošku menší, protože mi přijde, že je ti větší :) Každopádně na fotkách ti to sluší.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohla to urcite, ale mám ten uplne nejmenší, me je velký uplne každy, jelikož mám postavu jak nejaky trpaslík, proste na nic

      Delete
  36. Ten kabát je skvělý!!! :)

    ReplyDelete
  37. Krásnááá :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  38. Anonymous13:51

    ako dlho si naňho čakala?:) myslím kým ti došiel z tej stránky, aj ja mám trochu obavy :) a ten šál je pecka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U me to bylo plus minus měsíc, ale muže se to lišit :)

      Delete
  39. Anonymous15:44

    co je to za rtěnku? značka? odstín? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od essence, on the catwalk :)

      Delete
  40. nádherný outfit, perfektné fotky... veľmi vydarený post :)

    ReplyDelete
  41. Tohle ti fakt neskutečně sluší<33

    ReplyDelete
  42. krásné :) moc ti sluší !!! <33


    http://michaelahajdova.blogspot.cz/
    http://lifeby-michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  43. ty si taak krásna! ♥ skvelý outfit.

    ReplyDelete
  44. Very nice scarf!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  45. Si prostě nádherná Peti, píšu to snad pokaždy <3
    Ten tvuj kabát se mi moc líbí, ja si snad v životě žádny nekoupim protože mi přijdou buď předražené a nebo když se mi nějaký líbí tak už ho mají všichni.
    Celkově skvělý outfit!! :)
    Any

    ReplyDelete
  46. Anonymous21:40

    kraaaasa, ta kabelka i boty k tomu nadherne jdou, jen ta sala mi trochu kazi celkovy dojem, ale vsichni vime ze Peta rada kombinuje nekombinovatelne, takze velky palec hore!!!!

    ReplyDelete
  47. Jsi kráska zase! Ten kabát je bezva a ta šála taky :)

    ReplyDelete
  48. Nádherné fotky. a krásny kabát a kabelka

    ReplyDelete
  49. jak ty to děláš? den ode dne jsi krásnější :) super kabát!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.