Saturday, January 4, 2014

January trip to nature.

Ráno jsme se rozhodli, že si uděláme takový malý trip do Bílých Karpat, které máme doslova za domem. Jeli jsme kolem oběda autobusem a vystoupili blízko Lopeníku. Pokračovali jsme jako všichni na Slovácku něčím domácím na posilnění a vydali jsme se na několika kilometrovou neorganizovatelnou tůru. Fotila jsem snad všechno. Nádherná krajina a výhledy všude okolo. Samozřejmostí zastávky na posilnění se čajem nebo jídlem. Orientační zastávky byly samozřejmostí. Neváhali jsme se vysléct do trika a fotit na kraví louce. Po cestě jsme nasbírali asi dvacet kilo bahna na boty a tak to pěkně vynahradilo sníh. Fotili jsme společné fotky a nakonec v hospodě dělali lajnu z cukru, ale jinak jsme naprosto normální skupina turistů. 

























43 comments:

  1. krásný fotky, takovéhle tripy pořádáme na chatě, ale letos se příležitost nenaskytla, protože kvůli nedostatku sněhu jsme zůstali doma:(

    ReplyDelete
  2. ty roztomilé samo-fotky 'co jsem měla dobrého' jsou perfect ! :D

    ReplyDelete
  3. Skvělé fotky, Peti! :)

    ReplyDelete
  4. parádne fotky, musel to byť super výlet teda :)

    ReplyDelete
  5. Překrásné fotky, výlety do přírody mám strašně ráda :)) Ježiš hned bych šla, asi zítra řeknu mamce :D :)
    A zdá se mi to , nebo jsem právě našla dalšího společníka na pojídání bryndzových placiček??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo ty jsou super my měli cesnekove :)

      Delete
  6. prvá fotka a tie fotky s jedlom v ústach sú super! :D

    ReplyDelete
  7. Karpaty za domem ti závidím:) Sice jsem ráda, že bydlím v Praze, ale ta příroda mi občas chybí:D))

    ReplyDelete
  8. Jsi strašně moc nádherná! :O:)

    ReplyDelete
  9. krásne fotky,prvá je TOP!! <33

    ReplyDelete
  10. looks like great trip :) nice views !

    ReplyDelete
  11. užasné fotky :D
    hlavně ty s jídlem :D

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Super fotky hlavně ta 4 ! :)

    ReplyDelete
  13. Ta čtvrtá fotka, je uplně... WOW! <3

    ReplyDelete
  14. super fotky a celé to atmo, moc se mi to líbí :)

    ReplyDelete
  15. Paradne fotky, ja taketo vylety do prirody zboznujem. :)

    ReplyDelete
  16. Krasne fotky,oh uz som dlho na takom vylete nebola:/

    ReplyDelete
  17. To bych taky brala, takovy neorganizovany vylet:D ja kdyz jsem na silvestra projevila zajem o vyslap na javorici, tatinek byl hned proti:(:D a fotky jsou skvely!:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. To my chodíme zásadně ženské a můj bratr :D

      Delete
  18. krásne fotky♥

    ReplyDelete
  19. tam to vypadá skvěle! krásné fotky:)

    ReplyDelete
  20. Hodil by sa mi taký trip ;)
    A fotky si teda vážne. Urobila prekrásne !!

    ReplyDelete
  21. zlaté a krásny šál :)

    ReplyDelete
  22. ta fotka s tou bagetou !!!! <333 :D skvělé fotky !!

    ReplyDelete
  23. Nádherná šála a ty jsi ještě hezčí!! :)

    ReplyDelete
  24. fotka s oplatkem a rohlíkem mě dostala <3
    ady.

    ReplyDelete
  25. Pěkné fotky!!! :)

    ReplyDelete
  26. Krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  27. Jé ta první fotka je úplně suprová..miluju tvůj úsměv.

    ReplyDelete
  28. Super fotky, úplně z nich jde cítit ta pohoda :)

    ReplyDelete
  29. Velice povedené fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. Anonymous20:42

    *neorganizovanou ! a ve větách co potom následují se ti hned po sobě opakují 2 slova - zastávky a samozřejmostí. Pozor na to. Na druhou stranu máš na fotkách krásné obočí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale to ma byt tak jak jsem to napsala, jakoze nesla organizovat v průběhu to snad existuje nebo ne ja se přiznám, ze nevím :D a ty slova tam jsou stejne to vím, stává se mi to často, za to se omlouvám a dekujuu :)

      Delete
  31. Super fotky! Tyhle neorganizované a spontánní výlety mám ráda :)

    ReplyDelete
  32. Tiež som za spontánnosť v takýchto veciach a máš krásny šálik :)

    ReplyDelete
  33. Tiež som za spontánnosť v takýchto veciach a máš krásny šálik :)

    ReplyDelete
  34. krásne fotky! :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  35. milujem neplánované výlety. a krásne fotky, si skvelá. :-))

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  36. skvelé fotky! :) si krásna.

    ReplyDelete
  37. já bych tak vyrazila někam na výlet, dlouho jsem nikde nebyla :) nádherná příroda, v létě to musí být ještě lepší.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.