Thursday, January 23, 2014

Food essentials.

Nakonec jsem se přece jenom rozhodla pro článek o jídle, jsou to takové ty nezbytnosti, které mám strašně ráda a většinu času je mám po ruce nebo je obměním za jiné podobné druhy a tak je to pořád dokola. Píšu ho proto, že často se někdo ptá na jídlo a tak obecně a taky proto, že chci zjistit jak jsou na tom ostatní a klidně mi napište co jsou vaše nezbytnosti v jídle, přece jenom kosmetika a všechno okolo už tady bylo. Jinak netvrdím rozhodně, že je všechno zdravé a tak, ale já to mám prostě ráda.


 musli- tohle je konkrétně mix z mixit.cz kdy mě bratr přemluvil ať si nakoupíme a tak jsem něco navybírala a tak si ho většinou dám k jogurtu na snídani nebo jen tak samotné a vybírám všechny ty sušené plody (úchylka), to dělám u všeho, že začnu od nejmenších částí
 celozrnné špagety- střídám různé druhy těstovin, momentálně mám doma ještě tyhle z Lidlu a jsou asi nejlepší co jsem měla, jinak kupuju klasické pytlíky různých těstovin ve zdravé výživě a třeba ječné jsem vůbec nemohla sníst, ale celozrnné se spirulinou jsou skvělé!
 rýžové nudle- rýži obecně moc nemusím, jen sushi miluju, ale když je dobrá proč ne, každopádně těstoviny jsou skvělé na všechny asijské způsoby, ale i skvělá alternativa klasických na těstovinový salát
pukance- nejlepší jsou medové z DMka, ale i tahle klasika je perfektní, pro mě hlavně do jogurtu nebo jen tak pojídat, ale na to se víc hodí ty medové 
 čočka- jím i tu klasickou i červenou z které dělám nejčastěji polévku společně s miso směsí, každopádně je rychle hotová a chutná snad jakkoliv, klidně z ní uděláte pomazánku (jinak jsem ji jednou měla s kokosovým mlékem a bylo to úžasný!)
 chleba- je domácí, konečně máme pekárnu a tak není potřeba chleba kupovat a je vážně výborný, můžete si dělat v podstatě jaký chcete, nejčastěji máme s dýňovými semínky (tento), o víkendu česnekový (:D), občas i cibulový, uvidíme jak dál
tofu paštika- v podstatě tofu pomazánka, sem tam koupíme tohle a někdy alternativu ve střívku (brokolicovou, zeleninovou, nebo klasiku), tuhle si dávám vždycky na snídani a ještě mám strašně ráda houbovou!
 jogurty- tady je to dost rozšířené, mám ráda tyhle bio z billy měla jsem i marcipán s mákem-skvělý!, taky termix, tvarohy od milko jsou taky fajn, taková odpolední svačinka
 sojový dezert- ten jím už uplně od malička, od té doby jsem si ho prostě zamilovala a můžu ho pořád nejlepší je když mám čas na snídani, což se stává poměrně málo, jelikož dávám přednost spánku
sýr- tak sekce sýry je pro mě ta nejdůležitější, tak nějak sním skoro každý co za to stojí, ale nejraději mám kozí a tyhle čerstvé, mimochodem ten ananasový stojí za zkoušku!
racio chlebíčky- pro mě jedna z nejlepších odměn, většinou si je kupuju k učení nebo po stresových, namáhavých situacích :D což bylo v minulém týdnu často

35 comments:

  1. super článok,tiež milujem syr :)

    ReplyDelete
  2. super príspevok! :-) milujem syry :3

    ReplyDelete
  3. ty bio jogurty z billy miluju!!! Žádnej jinej se jim nevyrovná(hlavně chuťově,třeba malinový uplně omnomnom) :)

    ReplyDelete
  4. pro mě určitě cottage a bílý jogurt, medové pukance taky úplně zbožňuju, i ty smradlavé, které všichni nesnáší a nivu :D a domácí pekárna je můj sen, miluju pečivo, hodně ráda mám fitness bagetu nebo chleba možná nevím jak se to jmenuje z lidlu :D jo a ještě listový špenát!
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha myslela jsem tím že medové pukance zboˇžnuju a sýry taky, i ty smradlavé :D

      Delete
  5. tiež sa pripájam k tomu, že milujem tie bio jogurty z Billy! ♥ inak úplne super vyzerajú tie veci a teraz som hladná! :D
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. celozrnny spagety a patifu jsou nejlepsi! :D

    ReplyDelete
  7. mňam! když jsem na výšce, tak pravidelně trpím hlady, protože peníze vždycky s kámoškou utratíme za kávy, zákusky atd :D takže tenhle článek, zrovna dnes.. je pro mě vážně utrpením! dala bych si úplně všechno :D

    ReplyDelete
  8. Anonymous18:12

    chtela bych se zeptat, nevyjdou tyhle bio a celozrne veci atd., starsne draho?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem tam jsem tam dala i fotky s cenovkama, ale neni to nic co by se nedalo kupovat v kombinaci s klasickýma potravinama :)

      Delete
  9. Haha ty čerstvý sýry máme zrovna doma :) A ten jogurt marcipán s mákem mě sakra zaujal, ten musím ochutnat!

    ReplyDelete
  10. Juu racio chlebíčky ♥

    ReplyDelete
  11. mńam tolik jídla :OOOO mám na něco chuť :D ale jsem zdechlá si dojít do kuchině :DD


    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Ten chleba děláte z nějakých kupovaných směsí nebo máš recept? :) Taky máme pekárnu a ráda bych něco vyzkoušela.

    ReplyDelete
  13. V podstate mame radi podobne veci ako tak pozeram. :)

    ReplyDelete
  14. tie chlebíčky mám veľmi rada aj ja :)

    ReplyDelete
  15. mňam! My dvě bychom si rozuměly :D :D
    Podobný článek už dlouho chystám,ale nějak jsem se nemohla rozhoupat...tak jsi mě navnadila a taky podobný ''food článek'' připravím :)

    ReplyDelete
  16. Tak tu paštiku vidím poprvé a nalákala jsi mě na ní!

    ReplyDelete
  17. oh, MILUJU rýžové nudle, mnam, mnam, mnam. Jíš dost zdravě, to je super!:))

    ReplyDelete
  18. miluju rýžové nudle<3

    ReplyDelete
  19. kde prosim kupujes ty ala dezery? :) diky moc

    ReplyDelete
  20. Haha, domácí chleba je nejlepší! ;D Ten z "domácí pekárny" moc nemusím, mamča teď začala péct celozrnný s kváskem a po tom bych se teda utloukla :))). A ananasový sýr mě teda zaujal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten z pekárny je úžasný proste, my jsme nadšeni a každy den pečeme neco jiného, perfektní věc proste je to to stejne jak v troubě co jsme pekli, ted to proste nahazem do pekárny a hotovka, a kvaskovy tam děláme taky :)

      Delete
  21. och mať :D pekáren, a syry milujéém!! :D
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  22. chléb z pekárny moc nemusím, ale zbožňuju když si doma jednou za čas upečeme housky/rohlíky:) jinak pro mě je závislostí vanilkové mlíko (nejlépe Müllermilch) bez toho bych nepřežila:D

    ReplyDelete
  23. Anonymous17:55

    Nelíbí se mi, jak najednou všichni jen BIO BIO. Je to trend a všichni tvrdí jak jsou nejlepší i věci ze zdrave vyživy....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vis to netvrdím, ze jsou nejlepsi, nejsou totiž třeba takova soja je docela alergen atd atd :) ja s klidem mužů říct, ze o tom neco vím, jestli umíš číst tak jsem tady i psala v předešlých článcích, ze moje mamka tam chodí uz od mého narozeni a proste jsem na to zvykla, takze u me to fakt poza neni, ale znám tolik lidi co to dělají protože jsou rádoby in a to me taky štve :)

      Delete
  24. uuu miluju jídlové články :D<3 miluju miluju miluju sýry a těstoviny. a asi jsem divná, všíchni kolem mě ty racio chlebíčky milujou, ale já tomu nějak nemůžu přijít na chuť.. ale jinak supr:) fajn typy, něco určitě ozkouším

    ReplyDelete
  25. Cením jak jíš zdravě! Čekala jsem nějaký čokolády nebo tak ale tohle mě překvapilo! že vubec žádný v uvozovkách normální jídlo až na 2-3 kousky! cením

    ReplyDelete
  26. Anonymous10:14

    Vypada to, ze mame dost podobne chute, vsechny tyhle veci jsou moc fajn. Ja se zase vubec nedokazu obejit bez ovesnych vlocek, mam rada nezapekane müsli s orisky, bile bio jogurty, balkansky syr, mozzarelu, tofu! a vsechnu moznou zeleninu. To je zase takovy moje must have :) Libi se mi, jak jis zdrave, v dnesni dobe se to moc nevidi. Skvely clanek!

    ReplyDelete
  27. Bezva článek!!! :)

    ReplyDelete
  28. Anonymous15:59

    kde kupuješ ten ananasový sýýr? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten mam z jednoho místního obchodu, ale mrkni normálně do supermarketu :)

      Delete
  29. zaujaly mě pukance a červená čočka - luštěniny miluju, takže jí příště zkusím místo klasické verze :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.