Tuesday, January 28, 2014

Braided headband.

 Po roce jsem opět vytáhla vzorované džíny, které mám tak ráda a ani nevím proč jsem je nenosila. Tak ráda nosím ohrnuté kalhoty, sice na to mám dost krátké nohy, ale i tak mě neskutečně baví. Kombinace martensek, kabelky a neobvyklé čelenky uplně stejně. Dneska mám uplně poslední taneční, mám ten pocit, že 13. lekci a tak rychle to uteklo. Nejdřív jsem byla znuděná, ale asi mi to bude chybět. Další týdny už budou jen fádní, nudé a plné písemek. A  ta hromada komentářů k minulému články mě potěšila úplně nejvíc ze všeho, snad víc než ta dvojka z matiky (no tak na stejno).










jeans-nyer, jacket-nyer, bag-gate, headband-H&M, shoes-Dr.Martens

46 comments:

  1. Pekný outfit :-) len tá čelenka sa mi moc nepáči...

    ReplyDelete
  2. jsi v tý čelence hrozně roztomilá :) a ta nová barva je fakt výborná !

    ReplyDelete
  3. pekná čelenka, pristane ti :) CAMOMILLE

    ReplyDelete
  4. Moc ti to sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Pěkný outfit:)

    ReplyDelete
  6. Ta bunda je uplně skvělá:)
    A ta barva ti hrozně sluší:))

    ReplyDelete
  7. Sluší ti to a máš krásně namalované obočí !

    ReplyDelete
  8. dokonalé fotky :O ty máš vždycky krásné detaily obličeje <33

    ReplyDelete
  9. krásne!!..čelenka ti veľmi pristane <33

    ReplyDelete
  10. tobě sluší snad všechno.to není možné! úžasná<3

    ReplyDelete
  11. zaujímavé
    http://kikahphotography.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. ty jsi prostě neuvěřitelně nádherná! <3

    ReplyDelete
  13. Strasne si rozkosna na tej tretej fotke napriklad. :)

    ReplyDelete
  14. Sluší ti to jako vždycky :-)

    ReplyDelete
  15. Ta druhá fotka je krásná!!

    ReplyDelete
  16. strasne ti slusi ta celenka:))

    ReplyDelete
  17. nádherné vlasy <3 a aj čelenka ti veľmi pristane, čo málokomu :) krásna ako vždy :)

    ReplyDelete
  18. Fajn, ale ta čelenka se mi nelibi.

    ReplyDelete
  19. Jsem zvědavá za rok v tanečních na sebe, jestli tam vůbec nakonec půjdu. :) No moc ti to zase sluší, vzorovaný kalhoty se mi líbí!!:)

    ReplyDelete
  20. máš super vlasy, veľmi sa mi páčia /písala som to aj do predchadzajúceho článku, ale nebola som prihlásená/ :D a ten outfit je super veľmi! :)

    ReplyDelete
  21. Ta druhá fotkaa ♥ Akorát se mi nějak nehodí čelenka nebo kalhoty, jedno z toho bych vyměnila. Věřím, že ti taneční budou chybět, taky jsem cítila hrozný prázdno, když mi skončily!

    ReplyDelete
  22. Ta čelenka Ti vyloženě slusí, mooc! <3

    ReplyDelete
  23. Strasne ti to slusi!)

    ReplyDelete
  24. tady mas ale jeste starou barvu vlasu ,vid?
    ja ohrnuty kalhoty uplne neskutecne miluju ,tesim se jak na to bude teplo!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne :D vždyť si to podrobněji tady je mam uplne tmavé :)

      Delete
  25. fajnové fotky :) pristane ti to veľmi

    www.artjournalstories.blogspot.sk

    ReplyDelete
  26. tá parka je úžasná:) ty vyzeráš vždy tak dokonale na fotkách!

    ReplyDelete
  27. Druhá fotka NEJ NEJ NEJ!

    ReplyDelete
  28. jsi jeste roztomilejsi nez jindy, uz fakt nemam slov, musim te videt. posledni tanecni si moc moc uzij!!! <3
    ady.

    ReplyDelete
  29. Ty džíny jsou super!

    ReplyDelete
  30. Jé, tady ti to moc sluší!!! :)

    ReplyDelete
  31. Jee ta druhá fotka♥

    ReplyDelete
  32. Tuto parku mám taky akorát v modré :-) a krásná čelenka ;-)

    ReplyDelete
  33. Anonymous10:10

    Wow! Kraasa! Druha fotka je nejhezcii :3

    ReplyDelete
  34. Tiež rada nosím vyhrnuté nohavice a tiež moja dĺžka nôh k tomu moc nepasuje. :D

    lifeloveZAZA

    ReplyDelete
  35. Sluší ti to moc, já kdybych si ty džíny takhle ohrnula, tak bych asi umrzla, ale taky to úplně miluju :) a ta čelenka je suprová :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  36. tohle je podle mě ta nejlepší barva vlasů, jakou jsi kdy měla.

    ReplyDelete
  37. Anonymous19:41

    moc pekne :) celenka uplne bezva, taky premyslim ze bych si ji poridila

    ReplyDelete
  38. ta čelenka na tobě vypadá skvěle! :)

    ReplyDelete
  39. Tuhle čelenku jsem si nedváno zkoušela a tak děsně mi neslušela :D vypadala jsem šíleně....zato Ty vypadáš božsky!

    ReplyDelete
  40. Ta celenka je uzasna. Ja mam jednu taku pletenu z H&M a chcem si kupit este inu jednu.

    ReplyDelete
  41. a já si zrovna myslím, že tomuto outfitu ty vzorované legíny moc nesedí. nelíbí se mi tam a kazí mi jinak hodně dobrý dojem, protože ta čelenka ti moc sluší a ta bunda je taky super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne to si myslet můžeš klidně kdyby jsi aspoň četl to co tam píšu nenapsal bys leginy :)

      Delete
    2. já to četl, ale místo džín napsal legíny, protože mi spíš než džíny právě evokují legíny. to ale nemění nic na mém názoru, že bych zvolil raději něco bez vzoru...

      Delete
  42. Ta čelenka je prostě geniální! <3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.