Wednesday, January 8, 2014

Bonfire heart.

Dalších několik desítek fotek z posledního týdne, byl prostě úžasný. Fotila jsem docela často i foťákem a tak se můžete podívat na můj život zase o něco kvalitněji. Avšak mi trvalo docela dlouho, než jsem je dostala do počítače a některé i nafotila, jelikož se mi v posledních dnech vybíjí daleko víc, než kdy jindy a taky vůbec nereaguje na notebook, asi tím, že je u něj už uplně rozpadlé usbčko. Tak se budu snažit vymáčnout z něj co nejvíc jako doteď co to půjde.


jak kdybych se ostříhala
milované džíny
jako vždycky nechybí, už tradičně 
dobře, po roce jsem si ji zase koupila, ale budu hodná a užiju si ji jen ve stresových situacích
zásobičky na ráno
oblíbená kombinace
můj život je teď úplně jiný a šťastný, takže buďte šťastní jako já, dokážu ze sebe dělat vola vždycky i ve sprše když se neodlíčím :D
 nový kabát, určitě bude outfit
 ovečka
 teď si nejsem jistá jestli ráno nebo večer, ale myslím, že večer
 nejlepší kombinace!
 učím se měkkýše ze Zicháčka!
 čokokaše s kokosem
 zrzeček
prý je epická
 bez mého bratra by to prostě nikdy nebylo ono
 tělo závodního flákače
 olíznu tě po stopadesáté
 lyžovačka, jak mi chybí sníh
 natural Peťa a její třpytivé Heady 
 rolky z lilku se sýrem
 usmívám se, za chvíli už nebudou, já se tak těším!
 silvestrovská, osamělá, omámená paralenem 
 jo jasně, bylo mi strašně dobře
 jo moje obočíčko
 zbytková z minulého postu
 památka na Silvestr
 mám svůj noťas, je starý, ale mám ho ráda
Silvestr sama doma
 prostě normálka
psí oči na konec

37 comments:

  1. zase nádherné fotky a miluju tvoje vlasy :O <33

    ReplyDelete
  2. Peťulo ty si skvělá ! ♥

    ReplyDelete
  3. Už je to nějakou dobu, co tvůj blog sleduju a rosteš nám do krásy ♥
    perko101.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Ty vlasy ti fakt děsně seknou! :)

    ReplyDelete
  5. Na prvej fotke máš úžasné vlasy :O ♥

    ReplyDelete
  6. ta prdelka! líbí se mi fotka s bráchou a kvůli nutelle bych i stresový situace vyžadovala :D

    ReplyDelete
  7. tyjo nechápu že se tady občas našli lidi, kteří ti říkali, že máš široká stehna nebo co, už se nepamatuju, máš parádní zadek :D:D Moc krásné fotky, linky ti sedí:) a ta fotka ve sprše vede:D

    ReplyDelete
  8. jedním slovem,jsi nádheraná<3 a zadek máš parádní,nechápu lidi co ti kritizujou postavu!

    ReplyDelete
  9. Máš dokonalú postavu. :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. Ty jsi tak krááásná! <3

    ReplyDelete
  11. Anonymous19:24

    "než jsem je dostala do počítače a některé i antodila" - antodila? neviem či to tak má byť alebo tam máš chybu ale nerozumiem tomu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opraveno, jak mám ten novy notebook, tak jsou tam písmena trochu jinak posunuté a děla mi problém se strefit, omlouvám se :D

      Delete
  12. Na všech fotkách vypadáš jako vždy dokonale :) Miluji tvůj úsměv :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. na tvoje selfies bych se mohla dívat donekonečna, po sprše jsme si dost podobné a snad to nebude znít úchylně ale máš skvělý zadek v těch ryflích :D
    ady.

    ReplyDelete
  14. nejlepší písnička, fotky jsou skvělé a ta zbytková z minulý ho postu je bezkonkureční, jsi úžasná, Peti!

    ReplyDelete
  15. krásne fotky :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  16. Ta silvestrovská s tebou a ohnostrojem v pozadí je supeeeer! I zbytek, jsi moc krásná :) Vůl ve sprše se mi líbí, taky se občas zapomenu odlíčit a pak mám černo pod očima :D

    ReplyDelete
  17. Milujem tvoje randomy ;)
    Fotky sú úžasné !! :)

    ReplyDelete
  18. ty jsi taaak hrozně krásná a máš taak hrozně krásný fotky ,umírám!!<3

    ReplyDelete
  19. Taky bych si chtěla vyfotit Nutelu a pak i skvělý zadek. U mě to bohužel nejde k sobě. Závidím. Seš nádherná:)

    ReplyDelete
  20. si riadne pekná :) a všetky fotky sú super úplne!!
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. Parádní fotky!!! :)

    ReplyDelete
  22. Skvele fotky! A podla mna sa rozhodne nestrihaj. ;)

    ReplyDelete
  23. nutella,haha♥s rovnýma vlasama jsi nej..a rozhodně se nestříhej:D

    ReplyDelete
  24. úúžasné fotky, si úplne krásna! :)

    ReplyDelete
  25. seš tak hrzně moc krásnááá! ♥ tvoje selfies fakt miluju :)
    a jsem šťastná, že jsi šťastná, protože to na tobě jde fakt vidět :)
    a je to divný, ale tvůj zadek je bomba! :) :D

    ReplyDelete
  26. nuuu já miluju tvoje fotky ! ta ve sprše ! :D <3

    ReplyDelete
  27. krásné fotky :D a je jich teda hodně :DD

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/
    http://lifeby-michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  28. ty si pekná úplne na každej fotke :)

    ReplyDelete
  29. Anonymous13:45

    sexy řiť :D

    ReplyDelete
  30. Anonymous21:30

    Strašně krásný fotky, moc ti to sluší, :)
    jinak co používáš za linky jestli se můžu zeptat
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju :) uz strasne dlouho používám od she z dmka vodeodolne, jsou perfektně černé a dělají super linku mám je přes rok je tam nějak 5ml a furt jsou ok zázrak :D :)

      Delete
  31. nejenom, že jsi nádherná, ty máš ještě naprosto úžasnej zadek! :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.