Thursday, January 2, 2014

2014.

Nakonec jsem vybrala pár novoročních fotek, venku dneska zase fouká padesátikilometrový vítr a tak se nedá pomalu ani vyjít ven. Včera jsme si udělali malý novoroční trip za přírodou, což mě skvěle zregenerovalo. Už ráno na Silvestra mi bylo blbě jak psovi, což přetrvává do dnešních hodin. Posmrkala jsem hromady kapesníků a nevychutnala si ani jedno jídlo, skvělé skore. Takže moje oslavy byly ryze regenerační a tak jsem stihla i o půlnoci vyběhnout ven něco si přát a fotit.







38 comments:

  1. nádherné fotky! a ty ještě víc:)

    ReplyDelete
  2. jsi krásná Péťo! <3 ty i tvé fotky :3 :))

    ReplyDelete
  3. Si nádherná,máš rozkošny úsmev <33

    ReplyDelete
  4. Super fotky a Péťo jsi čím dál hezčí :)!

    ReplyDelete
  5. No přesně takhle vysmátou jsem tě chtěla vidět!!! :***

    ReplyDelete
  6. Máš ten nejkrásnější úsměv ze všech úsměvů ! :)

    ReplyDelete
  7. Pekné fotky a máš krásny úsmev! :°)

    ReplyDelete
  8. ten klobouk ti hrozne slusi!:)

    ReplyDelete
  9. Strašne moc se mi líbí ta vaše knihovna. Dává to tvým fotkám takový hodně dobrý nádech:) Jinak ti přeji ať je ti co nejdříve líp!

    ReplyDelete
  10. krásne fotky :) a máš perfektnú sukňu.

    ReplyDelete
  11. Ta první fotka! <3

    ReplyDelete
  12. na tý první fotce jsi mega rozkošná!

    ReplyDelete
  13. Máš krásný úsměv :-)! A ta sukýnka je překrásná :-) Jsi jako víla :-)

    ReplyDelete
  14. máš strašně moc pěknou pleť! :)

    ReplyDelete
  15. krásné :) máš kouzelný usměv :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Ach všechny fotky jsou paráááda!

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. krásné fotky, ty máš ten nejúžasnější úsměv,
    ta sukně je nádherná!

    ReplyDelete
  19. krásná jsi !!! <3 a hezké fotky ohnostroje

    ReplyDelete
  20. Ty jsi úplný roztomilouš ! :)

    ReplyDelete
  21. jsi krásná <3

    ReplyDelete
  22. tie fotky ohňostroja su vydarené! :)
    jankablog4.blogspot.sk

    ReplyDelete
  23. Ohnostroj krasny, ty si krasna, parada! :)

    ReplyDelete
  24. nejuzasnejsi! ˇˇ

    ReplyDelete
  25. ten úsměv ti moc sluší:)

    ReplyDelete
  26. Hodně štěstí v tomto roce. :)

    ReplyDelete
  27. fotky krásne! :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. och, aj ja by som chcela mať taký pekný strojčekový úsmev ako ty :)

    ReplyDelete
  29. sluší ti to moc, ten klobouček je úúžasnej!

    ReplyDelete
  30. Jsi strašně krásná a ten tvůj úsměv ve mě vzbudí krásnou energii.Přeju ti (ikdyž pozdě) jen to nejlepší do nového roku a ať s ti daří s blogem nadále tak skvěle jako teď a ať máš spousu inspirace na další outfity,které inpirují nás (tedy mě určitě ano).Pěkný den,Petra.

    ReplyDelete
  31. Anonymous10:49

    Dobry prsa! :-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.