Sunday, December 29, 2013

Who wants to live forever.

 Moje vánoční dárky pohromadě neuvidíte nikdy, polovinu jsem už snědla. Dostala jsem i jedlé dárky a ty jsou prostě nejlepší. Moje Vánoce byly stejné jako každý rok, spokojené. Nic jsem si nepřála, mám jen jedno obrovské nesplnitelné přání a nechci být zklamaná když tu věc nedostanu. Dobře ještě je tu jedna řekněme imaginární nehmotná. Každopádně na sobě mám nejlepší džíny a šálu, které jsem si vybrala k Vánocům od babičky a od tety. Podle mě vedou tyhle věci v mém žebříčku spokojenosti s hodinkama a poukázkou na masáže, což byl takový můj sen. Takže i když jsem nedostala nic extra velkého nebo hodnotného jsem šťastná.










jeans-H&M, parka-NYer, scarf-H&M, watch-casio, bag-gate, shoes-ccc

39 comments:

  1. ty džíny jsou luxusní! :33

    ReplyDelete
  2. Kombinace džín a šály je úžasná!

    ReplyDelete
  3. džíny jsou opravdu moc hezké. šálu v tomhle stylu bych si moc ráda koupila, ale říkám si jestli to má v tomhle počasí vůbec cenu. krásný hodinky:D!!

    ReplyDelete
  4. Kráska :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Nádherná šála :)

    ReplyDelete
  6. Krásná šála a dneska máš nějak obvzlášť povedeně namalované oči. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju, normálně se moc nemaluju skoro vubec a tak jsem si dneska dala takovou mini linku :)

      Delete
  7. Jsi kráska a čím dál tím krásnější...asi Ti to nikdy nepřestanu řikat :D :)
    Ať si užiješ masáž :))

    ReplyDelete
  8. sluší ti to a to ze jsi stastna je nejdulezitejsi:))

    ReplyDelete
  9. Skvělá kombinace! Džíny i šála jsou perfektní :)

    ReplyDelete
  10. Krásny outfit! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Ta kabelka je super :) aj celý outfit

    ReplyDelete
  12. Tak ty džíny, no trochu závist :D

    ReplyDelete
  13. Ta šála je parádní! I kalhoty :))

    ReplyDelete
  14. Jéé, tyhle hodinky se mi líběj mooc! A poukaz na masáž si také tajně přeju, akorát jsem ho ještě nedostala a ani jsem nikdy nebyla :)

    ReplyDelete
  15. ta šála je nejvíc nádherná! ♥
    a ty džíny si chci koupit taky, zkoušela jsem si je už tak 3x, ale mám pořád pocit, že v nich vypadám tak nějak divně :D

    ReplyDelete
  16. skvělá kombinace! :))

    ReplyDelete
  17. krásná šála:)

    ReplyDelete
  18. Krásná šála , linka ti moc sluší!

    ReplyDelete
  19. Haha mám tie isté rifle a milujem ich! Supr outfit<3

    ReplyDelete
  20. "Polovinu jsem už snědla", haha. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous23:03

    seš tak roztomilá

    ReplyDelete
  22. Ta šála je vážně perfektní! :-)

    ReplyDelete
  23. Ta šála je fakt skvělá!!! :) Sluší ti to! ;)

    ReplyDelete
  24. šála je úžasná :)) tartanový vzor patří momentálně k mým nejoblíbenějším <3

    ReplyDelete
  25. Pristane ti to :)

    ReplyDelete
  26. No po takých džínsoch túžim ...proste su dokonalé a veľké šály sú teraz moc obľúbené a ten tvoj je nádherný ;)

    ReplyDelete
  27. Ty džíny jsou supr a šála je taky bezva :) Krása ;)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  28. Nádherná šála!♥ Sluší ti to :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  29. Ta sala to je neco♥ je vazne super!

    ReplyDelete
  30. Anonymous01:37

    Doufám, že až v pátek pojedu do Prahy, ještě tu šálu budou mít, asi jí miluju! A upřímně lituju, že jsem si jí nekoupila už minule, když jsem jí i držela v ruce, ale cestou k pokladně si to rozmyslela. :(
    Jinak mám taky samá nehmotná přání.
    Jsi krásná!

    ReplyDelete
  31. krása :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  32. Ta šála je nádherná, taky bych takovou chtěla, ale ještě jsem na žádnou nenarazila :D
    http://allofmylittlebigworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  33. Ta šále je boží a pěkně ti ten outfit oživí :) Vždyť vůbec nejde o dárky, dostala jsi krásný! :)

    ReplyDelete
  34. Sal, jeansy a topanky su naozaj pekne, pristane ti to! :)

    ReplyDelete
  35. ten outfit je super! (y) :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.