Saturday, December 21, 2013

What is new in my closet.

 Nakonec jsem dnešní den úplně neplánovaně strávila nakupováním. Ráno jsme vyrazili s bráchou vytisknout fotky na Vánoce a nakonec jsme domů táhli pět kilo v taškách. Prohrabali jsme se ve slevách v kiku a narazili na krabici na čaje za dvacetpět a taky další kovovou krabičku za třináct. Odpoledne jsme s mamkou zajely do gatu kde jsem našla pár posledních kousků, které mě zaujaly. Pořád necítím tu vánoční atmosféru, což je asi snad i dobře, nikdy mě to nějak nedostane, ale dneska plánujeme vánoční punč, který jsme koupili v DMku.
 zelená bodycon z gatu za 69kč

 domácí kalhoty z gatu za 149kč
 vínové kožené triko z gatu za 69kč
 krabice na čaj z kik
krabička z kik
v takku měli superslevy na spodní prádlo, tak jsem to vzala útokem

27 comments:

  1. Ta krabice na čaj je nejlepší :)!

    ReplyDelete
  2. krásne pofotené,bodycon sukňa by sa mi hodila v čiernej,musím si ju už konečne kúpiť..krabička na čaje je veľmi pekná :)

    ReplyDelete
  3. skvělé úlovky:) ta krabice na čaj je super!

    ReplyDelete
  4. Skvělý věci,v kiku maj někdy super vychytávky

    ReplyDelete
  5. Pekne ulovky, ta krabica na caj je naozaj krasna! :)

    ReplyDelete
  6. jee, to kozeny triko vinovy za tu cenu fakt potrebuju!! <3

    ReplyDelete
  7. krásný věci ;) v Kik taky vždycky něco vyhrabu, ať je to blbost nebo ne ;D a to kožený tričko je super, Gate je taky boží, ale když jsem si tam kupovala prstýnky, tak se skoro všechny rozbily, takže jak co ;)

    ReplyDelete
  8. Ja som hrozný úchyl na krabičky a podobné veci. Z Kiku si vždy odtiahnem nejakú vec, naposledy to bol zošit s Eiffelovkou. Ale teraz som si predsavzala, že sebe pred Vianocami nič nekúpim a pôjdem na nákup pre seba až po Vianociach. Do Takka by som sa mohla pozrieť.

    ReplyDelete
  9. krásně barevné fotky :)
    děkuju za radu s takkem, musím tam!

    ReplyDelete
  10. V KIK jsem se taky dívala na tu krabičku, já jsem akorát přemýšlela že bych si do toho dávala šperky :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Ty fotografie jsou nádherně vyfocený, Moc hezké úlovky :)
    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Uuuuf, tak to asi naběhnu do Takka! :D

    ReplyDelete
  13. ta krabice na čaj !! oooo přesně to shánim babičce k Vánocům ! snad se tam ještě v pondělí dostanu:)

    ReplyDelete
  14. tak to závidím, parádní nákup :)

    ReplyDelete
  15. Říkáš v Takku slevy na spodáry, jo? To tam asi zítra naběhnu, do Kiku jsem se taky chtěla podívat :)

    ReplyDelete
  16. boží, jak to fotíš!

    ReplyDelete
  17. Tuhle krabici, na čaj mám taky, koupila jsem si ji jako dekoraci do pokoje a davam si do ni yankee vosky do aromalampičky :))

    ReplyDelete
  18. super jsi nakoupila! a kožené tričko mám taky, je skvělé ♥

    ReplyDelete
  19. sukně vypadá super! Já se těším na povánoční slevy!:)

    ReplyDelete
  20. Pěkné věci!!! :)

    ReplyDelete
  21. krásné věci :)))

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. tie krabicky sú super a strašne sa mi páči štýl fotiek :)

    ReplyDelete
  23. miluju tvoje fotky

    ReplyDelete
  24. ta krabice na čaj vypadá skvěle:)

    ReplyDelete
  25. Tak ta krabička na čaj se mi líbí snad nejvíc. :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.