Monday, December 16, 2013

Watermelons.

Po nějakém měsíci jsme se znovu setkali všichni dohromady a hlavně jsem viděla zase Sárku a Helenku, díky nim a všem ostatní byl tenhle rok prostě nejlepší, děkuju <3. Jako vždycky bylo to úžasné, všechno co jsme zažili si budu doufám navždycky pamatovat. Víkend byl nezapomenutelný až do posledních hodin a minut. Na fotkách mám ještě pozůstatky makeupu z minulého dne :D, překvapuje mě , že jsem ho odlíčila až dnes ráno. Po odmlce i melounové triko jako vzpomínka na léto. Na triku fajn, ale jinak meloun radši ne. 






 pants-F&F, top-choies.com, sweater-secondhand, shoes-ccc

32 comments:

  1. krásne :) posledná fotka je TOP!!

    ReplyDelete
  2. tenhle outfit je boží:)

    ReplyDelete
  3. ♥ jsi skvělá

    ReplyDelete
  4. ty si prostě nádherná, jinak se to říct nedá!♥

    ReplyDelete
  5. pristane ti to :) nebola ti zima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kazdou zimu se na to všichni ptají jasan zima mi je vzdycky, i ve svět tu, ale doma mám proste dvě bundy nebo kabát a to je podle me furt dokola nuda :)

      Delete
    2. Anonymous22:32

      to je dobré že sa všetci o teba boja :D -A

      Delete
  6. Si nádherná :) Top je brutálny :3
    http://alexaburdej.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. Kráásny outfit, ten top je proste TOPka♥!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. úplně úžasná<3

    ReplyDelete
  9. Parádní triko :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. jak by řekla babička:"zmrznou ti vaječníky":D ale je to boží<33!! to omlouvá ! :D

    ReplyDelete
  11. Anonymous19:42

    v prosinci s holým břichem, why not

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na par minut, jinak jsem byla v bunde nebo vevnitř samozřejmě :)

      Delete
  12. je mi zima keď ťa vidím,ale si krásna ako vždy a pristane ti to .)

    ReplyDelete
  13. Máš takové origoš outfity, ale líbí se mi moc!

    ReplyDelete
  14. tady bude někdo nemocnýý! :D ale tričko je vážně perfektní <3

    ReplyDelete
  15. Bože ty jsi uplně nejlepšíí ! :)

    ReplyDelete
  16. krásnej outfit, to tričko je božský a ten svetr! :) kočka ;)

    ReplyDelete
  17. Ta posledna fotka je aka krasna, pristane vam to vsetkym trom! :)

    ReplyDelete
  18. báječný, moc se mi to líbí, a skvělej drdol:)

    ReplyDelete
  19. waat, si nádherná! a to tričko je super :)

    ReplyDelete
  20. Nádherné ste! <3 krásky <3

    ReplyDelete
  21. jé ten drdol je suprovej :) že by návod ?

    ReplyDelete
  22. Úžasné fotky a triko!!! :)

    ReplyDelete
  23. juuuu to je v Klobukoch!!! :-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.