Thursday, December 12, 2013

Violet in my dreams.

Fotky mě napadlo fotit už včera, jelikož jsem přišla brzo domů z kina a tak bylo hodně času plus žádný stres. Jsem spokojená na to, že jsem den předtím šla spát o půl jedné ráno. Teda spíš už v ten den, protože  v úterý byla prodloužená tím pádem byly oba dva úterky a středy na stejné vlně, takže středeční kino mi absolutně bodlo. Na fotkách nejsem namalovaná, takže u některých jsem se až zděsila jak to vlastně vypadám, že mi to tak normálně ani nepřipadá (:D). Na víkend odjíždím za Sárkou a Helenkou, tak snad se mi podaří ještě něco dát dohromady, než odjedu.










jeans-choies.com, sweater-H&M, jacket-gift, shoes-dr.martens, necklace-chicnova.com

31 comments:

  1. Já ted byla nucena kvůli nějaké nepleše v oku chodit tři dny nenamalovaná a jako nebylo to zas tak hrozný, jak bych si myslela :D Tobě to sluší, tak nekecej! A užij si víkendu u holek :)

    ReplyDelete
  2. seš strašně krásná, číčo! :)
    a fialová ti neskutečně sluší, já ji sice nemám moc ráda, ale tohle je bomba, to bych si na sebe normálně vzala :O :D :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous17:41

    nebyla ti zima? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nebyla, měla jsem na sobě parku, je to jediná bunda co mám a tak vás ni nechci pořad zatěžovat :D

      Delete
  4. Joooo! Uz se tak tesim <3

    ReplyDelete
  5. jsi nádherná i nenamalovaná! jsi úplně úžasná:-*

    ReplyDelete
  6. sluší ti to i nenamalované ! ♥

    ReplyDelete
  7. Krásny outfit! :) a si krásna aj nenamaľovaná.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. úžasné ♥ ..(a vôbec sa nemusíš maľovať si krásna aj bez toho :)

    ReplyDelete
  9. ta barva svetru ti strašně sluší!! a jsi roztomilá, tak tichučko ;)
    ady.

    ReplyDelete
  10. totalne vyborny, jen ta fialova mi k tobě nesedí! :)

    ReplyDelete
  11. Krásna kombinácia! :) Veľmi sa mi páči tá fialová farba, náhrdelník a bundička <3
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  12. hezké fotky,i mikina :-)

    ReplyDelete
  13. Juu super outfit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Ta fialová ti hrozně sluší, džínová bundička je skvělá! A proč já bych v tomhle u nás zmrzla?:D Jsi přirozeně krásná<33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se tak nikde nepromenaduju mám ještě bundu na tom, jinak by mi byla zima :)

      Delete
  15. Ty máš přírodní krásu, takže i nenamalovaná jsi prostě krásná. :) Já sice nenamalovaná pochoduju po městech, ale když jde na focení, tak se zděsím a přece jen tam lépnu aspoň tu řasenku. :D

    ReplyDelete
  16. Nádherný sveter!

    Ema

    ReplyDelete
  17. dokonalé !!!!

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Ta fialová ti moc sluší! :)

    ReplyDelete
  21. Ty jsi krásná, idkyž si nenamalovaná ! :) Moc ti to sluší ! :)

    ReplyDelete
  22. Podla mna sa vobec nemas coho lakat ked nie si namalovana, praveze si prirodzene pekna. ;) A ta riflova bundicka je naozaj dobra!

    ReplyDelete
  23. Super outfit! Moc ti to sluší!!! :)

    ReplyDelete
  24. tá budna je velmi pekná
    kikahphotography.blogspot.sk

    ReplyDelete
  25. luxusní! :)) nebyla ti zima? :D

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. skvělá vlasy:)

    ReplyDelete
  27. To je skvely ta fialova s tou barvou vlasu, ktera ti mimochodem neskutecne slusi :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.